Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ gelukkig, wat fijn meid, jee. Dat moet een opluchting zijn. En ook fijn dat je zoveel echo's krijgt dit keer. Dat geeft wel wat rust.

@ sunshine, ik kan al niet wachten hoe het bij jullie verder gaat, laat staan hoe het voor jou is. Je reageert vast weer net zo goed op de hormonen, je hebt blijkbaar een goede voorraad eitjes liggen. Hoe is je man eronder, ik kan me voorstellen dat hij zich best onder druk voelt staan om goede sperma te produceren.

@ astarte, heb je al nesteldrang en poetsneigingen en zo. Ik snap best dat je wakker ligt. Er komt wel veel op je af. En al zo snel..

Ik heb een wat minder weekje achter de rug. Veel stress en drukte op mijn werk, werk 4 dagen/week van 10 uur, ben een dagje thuis gebleven omdat het niet meer ging, en heb twee nachten maar 3 uurtjes geslapen van de stress en het piekeren over hoe ik het moet doen op mijn werk, stress over dat het slapen niet goed gaat en dat niet goed is voor de baby, 's morgens weer kotsen en zo labiel als een vaatdoek. De verloskundige geeft me nog 2 weken om rust te regelen op mijn werk en om 17.00 naar huis te gaan, anders schrijft ze een brief dat ze moeten ingrijpen op mijn werk.
    Ik had niet verwacht dat het zo vroeg al zo mis zou gaan met de stress, ik moet nog zo lang. Voel gelukkig wel goed bewegen, en baarmoeder groeit goed en bloeddruk is nog goed. Nu weer 3 ontspannen daagjes gehad. En morgen er weer tegenaan.

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lac, pas je aub goed op met stress? Je kleine groeit daar heel slecht van. En laat gewoon je VK NU die brief schrijven, want het zou zonde zijn dat je werk in de weg staat van je zwangerschap. En als een VK die brief schrijft, is het tenminste geregeld en ook bindend, dan is het menens/serieus..

Ik ben sinds ik thuis ben van mijn werk veel meer gegroeid dan daarvoor, echt het maakt zo veel verschil....!Wat voor werk doe je eigenlijk? Werk je 10 uur op een dag? Of begrijp ik dat niet goed?....Maar nu is het moment om in te grijpen voor het zwaarder gaat worden! Ik hoop dat het gauw geregeld is want hoe wil je dat doen na je bevalling? Ga je minder werken?
    Ik heb trouwens idd heel erg nesteldrang en poetszin! :D

3. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    sun@ heel veel succes aankomende week en we duimen voor een goede OOGST

astarte@ goed om te horen dat alles goed gaat en nestel dran en schoonmaal tic horen daar nu eenmaal bij xxxx

lac@ denk je goed om jezelf stress in funest voor jou en je kindje.
    laat haar die brief gewoon schrijven, je werk moet daar rekening mee houden.

gelukkig@ fantastisch nieuws dat alles goed gaat een ook nog "klopt"en prima dat je zoveel echo's krijgt om het in de gaten te houden

Hier@ Ik mag weer beginnen vandaag.....afgelopen vrijdag ongi geworden en vandaag de uitgangs echo gehad.....en zowaar 5 eitje gevonden. vanavond menopur 75 zetten en dinsdag 12 augustus 1e echo.

Nu even een bericht op medicatie vlak.
    Ben vandaag naar de apotheek geweest voor nedicatie. krijg ik te horen dat mijn vertrouwde medicijn PREGNYLL niet meer leverbaar is. Een alternatief hiervoor is een voorgevulde pen met OVITRELLE 250mcg.
    Dit is niet anders zou je zeggen, maar als je te horen krijgt dat een een eigen bijdrage aan zit van € 38,- per pen, is dit niet zo leuk een z.g.n. bovenlimiet prijs.
    Het medicijn kost € 50,- dus je krijgt maar € 12,- vergoed.
    Ik heb net een brief geschreven aan mijn zorg verzekering(achmea)
    om te vragen voor volledige vergoeding.
    Ik weet niet hoeveel van jullie dit medicijn ook gebruiken, maar evt navraag is aan te bevelen
    ik hou jullie op de hoogte
    xxxxx

4. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, fijn dat je kan starten. Ik lees het al langer dat de pregnyl op is. Ik had zelf al 1 van de laatste pregnyl zeiden ze toen. Ik heb wel hard geplast om de voorraad weer aan te vullen, maar pas volgend jaar is dat te merken zei de vrouw van moeders voor moeders.
    Balen zeg dat je dat alternatieve spul zelf moet betalen. Bizar dat ze dat niet gewoon vergoeden.
    Veel succes met je nieuwe ronde!!! ik duim voor je...

Ik werkte vorige week idd 10 uur per dag. Maar nu ben ik er goed op aan het letten hoe ik efficienter kan werken. Gisteren was ik om 17.00 thuis, dus 8 uurtjes gewerkt en vandaag 8,75. Ik voel me weer een stuk beter en slapen gaat ook beter, gelukkig.

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Astarte, ja er hoeft er maar 1 bij te zijn maar ja aangezien het zaad zo slecht is hoop ik eigenlijk op iets meer eicellen. Nou moet ik zeggen dat ik alweer moeilijk kan lopen van de buikpijn dus als dat hetzelfde betekend als de vorige keer, zijn het er weer veel... Morgen moeten we om half elf... Ben benieuwd!

@Lac, het is een man dus ja die zegt niet heel veel. Hij heeft de laatste maanden geen druppel gedronken en tabletten geslikt dus er alles aan gedaan. Hij vindt het wel weer heel spannend maar ik ook hihi.
    Je moet wel om je lichaam denken hoor!!! Fijn dat het nu alweer iets rustiger is geworden. Rustig aan.

@Inkie, spannend weer he?! Het lijkt zo lang geleden. Ik weet dat ik de vorige keer met de IVF alleen nog de pregnyl in 1000 kreeg en niet in 5000. Ik kreeg dus veel meer flesjes die ik moest oplossen en ook die hadden een eigen bijdrage terwijl het hetzelfde medicijn is, echt zoooo raar!!! Het is toch dezelfde behandeling, ik snap dat niet hoor. Nu was ik gelukkig net op tijd... Je kan ze ook nog opgeven bij je belastingaangifte, heb ik vorig jaar ook gedaan...
    Gaan we een beetje gelijk op:D

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sun@ idd dank je wel voor de belasting tip!!!;)
    ik hoop maar dat die OVITRELLE nu ook maar werkt...we wachten maar weer af.....spannend vind ik het wel.

ik krijg 14 aug mijn 1e echo en waarschijnlijk 20 aug insim....

heel veel succes morgen dikke knuf ik duim voor jullie

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sterkte en succes vandaag Sun!!!!

Inkie jij ook de 14e!!!

Ik weet natuurlijk niet wanneer ik beval maar als t ff stil is weten jullie waarom!!!;)
    Dan laat ik t uiteraard ff weten hier!

Hier trouwens alles rustig nog hoor!!

Liefs

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ heel veel toi toi toi voor jou deze laatste weken......laat de kleine nu maar komen hihihihi;)

9. sunshine81

@Astarte, hihi dat lijkt me handig... Zie het al voor me, lig je te puffen en te doen en dan nog snel ff berichtje schrijven:D
    Mocht het toch in een keer snel komen, succes en geniet ervan (voor zover dat mogelijk is)... Ben erg benieuwd hoe ze gaat heten! Ben altijd weer "bang" dat iemand anders onze naam heeft hihi.

Hier vanmorgen goed nieuws. Ik heb niet voor niets buikpijn haha.
    Rechts zitten er nu 10 en links 4, hiervan zijn er 9 boven de 10mm... Gaat de goede kant op dus! Vorige keer was het precies hetzelfde, wel grappig. Maandag weer een fm, ben benieuwd hoe ze dan gegroeid zijn:D
    Nu lekker van het weer genieten:D

Fijn weekend allemaal!!!

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Goed nieuws Sun!!! Hartstikke mooi!!
    Toevallig, precies hetzelfde!

Inkie en Sun dank voor jullie wensen hoor! :)
    Had gister avond ineens het idee dat er iets rommelde door krampjes en heb gevoel gehad in de nacht (nu ff niet hoor) dat ik pijnen had. Naar de wc geweest net maar nu rustig hoor. Wel wakker omdat ik dus een grote boodschap moest doen hihi;) waardoor ik nu ff klaarwakker ben. Nu weer slapen! Had echt beetje maagpijn dus kan ook dat zijn geweest! Darmen wat v slag of zo..
    Ga weer tukken dus liefs!

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ jeetje zo vroeg op...heb je nog kunnen slapen???

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja hoor daarna lukte t wel weer maar lastig met
    Slapen op t moment! Nu ook alweer wakker en wil graag uitslapen (nu kan t nog!) en toch lukt t me niet. Mijn hoofd zit vol. Is ook eea gaande hier thuis bij ons. Mijn vriend is ziek, en kans dat t niet gelijk over is. Heb geen zin om alles hier te posten ivm privacy maar het zorgt ervoor dat ik de laatste tijd alles op mijn bord krijg huishoudelijk en regelen en kan niet meer genieten dak ff niets hoef of dat iemand mij verwent. Ja mijn moeder gelukkig!... Maar het is zwaar nu. Ik hoop dat onze dame dus even wacht met komen zodat papa eerst bij kan trekken want het is nu helemaal niks :(

13. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie echt fijn dat je nu weer in het babymaaktraject zit, laat de 20ste maar snel komen...
    @ sunshine, wauw sunshine, wat veel, fijn. Hopelijk heb je niet al te veel pijn.
    @ astarte, wat vervelend van je man. En heel veel succes met alles. Straks heb je zo'n lief mensje in je handen, wat lijkt me dat gaaf. Maar nu dus liever nog even blijven zitten he beebje.

14. sunshine81

@Astarte, he jakkes zeg, hopelijk gaat het snel beter met manlief. Als je ff je hart wilt luchten, pb je maar hoor!!! Dikke knuffel

@All, hier wederom een echo en heb woensdag de punctie. De grootste is 21mm, kleinste 11... Ben alleen helemaal niet lekker, strontverkouden, geen zin in eten, slecht slapen. Hoop dat het snel wat beter gaat en dat het geen invloed op de follikels of de terugplaatsing heeft. Spannend allemaal weer hoor, pffffttt.

15. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine, wat spannend, snel ook al weer. Ik duim voor jullie...

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Duim voor je Sun en beterschap!!!!

Kus

17. sunshine81

@Astarte, het is ook veel te warm om te slapen:D

@All, punctie geweest, jeetje wat een pijn zeg! Vorige keer deed het lang niet zo zeer maar goed, het was niet voor niks want ik had 14 eicellen joehoeeee..... Nu afwachten tot zaterdag of er een bevruchting heeft opgetreden maar kan bijna niet missen. Het zaad was wederom niet genoeg voor ivf dus gelukkig doen we deze keer icsi:D Nu komen drie slopende dagen pfffttttt.......

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Sunshine...oh wat goed en nu idd. de slopende wachtdagen. ik duim voor een mooie bevruchting

19. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine, wat fijn dat je 14 eitjes had!! wat goed zeg. Nu heel spannend, ik duim voor jullie en denk aan jullie.

20. sunshine81

Thnx meiden, tijd gaat heeeeeeeeel langzaam....

Deel Deze Pagina