Hi Sun, dat snap ik maar wat een goede oogst! Nu maar hopen dat manlief ook een goede oogst had! Hoeveel is er bij hem gevonden (in elk geval genoeg)?? Sterkte deze wachtperiode en nu maar hopen dat er goede embryo's tussen zitten!!!!!!!!!!!! Ik weet hoe erg het wachten is.....neem je afleiding door van allerlei leuke dingen te doen ook al is dat schraal als je aan het wachten bent....! Hier alles rustig nog. Mijn vent is nog steeds echt niet lekker dus dat is knap waardeloos...... Had vandaag weer een klein beetje krampjes maar niet noemenswaardig vooralsnog.... Het was heel rustig daarbinnen de afgelopen dagen. Geen voorweeen etc. Vandaag voor t eerst weer iets gerommel en soms dat het even pijn doet van binnen bij mijn bm. Verder gelukkig rustig. Onze eerste was nu vandaag geboren dus we zijn al blij dat ze langer blijft zitten dan onze eerste! Verder verwacht ik wel dat ze er wellicht voor de uitgerekende datum is maar ja...je weet niets zeker! Hou jullie op de hoogte! Kus
Astarte...hoop zo voor jullie dat je man snel opknapt. Nu kunnen jullie helemaal niet genieten van de zwangerschap lijkt mij. Maar zoiets gebeurd en daar kies je natuurlijk niet voor. Is er een reden voor zijn depressie? Heeft hij hulp? Heel veel sterkte en spannend zeg steeds die krampjes. Sunshine...vandaag krijgen jullie de uitslag toch of er een bevruchting heeft plaatsgevonden? Oh zo spannend zeg. Wordt je gebeld door het zh. of moet je daarheen? Ik heb gister de 3e echo gehad en gelukkig gaat alles goed met dit wondertje. Goed gegroeid en af en toe bewoog het, zo mooi om te zien. Bloeddruk werd gemeten, was iets hoog. Bloedprikken en urine inleveren. Over 3 weken weer een echo. Geniet allemaal van het warme weekend. Ik ga straks naar me ouders, die hebben een grote tuin met een bad.
sun@ wat een hele hoop eitjes zeg...! kan gewoon geen beter resultaat zijn dat dit.....heel veel succes weet je al hoeveel er bevrucht zijn??? astarte@ wat duurt dat een eeuwigheid zeg.....mijn eerste was er al met 33.w en 6 dgn.....ik had vrijdags mijn laatste werkdag en zondag kreeg ik mijn eerste weeen en maadag was ie er al.......\dus van verlof was echt geen sprake... maar heel veel sterkte dit weekend...met de warmte en rust lekker uit...xxxx gelukkig@ goed nieuws mooi echo dus.....lekker afkoelen in een bad...ben ik ook aan het doen samen met zoonlief.....man heeft nachtdienst en ligt nu te slapen....(wegdrijven in zijn bed ja) hier@ 2e echo gehad en die was helemaal goed 1 eitje die 15 mm was dus de insim wordt pas dinsdag,,,,,,en als alles goed gaat doe ik de test op 5 september....duim duim duim hihihihihihih geniet van het warme weekend allemaal xxx
Hey meiden, GOED nieuws. Er zijn er gisteren twee teruggeplaatst. Uiteindelijk waren er 6 embryo's maar niet van topkwaliteit. Helaas kan er dus ook niks ingevroren worden maar we zijn allang blij dat we een terugplaatsing hebben gehad. Ik vind het echt wel een vreemd idee, dat er nu 2 in mijn buik zitten. Nu twee spannende weken en dan mogen we hopelijk testen op vakantie We gaan zaterdag weg... Ben helemaal blij Wel erg warm, die hormonen werken daar niet echt aan mee hihi. @Gelukkig, wat een goed nieuws zeg! Is wel weer een geruststelling zeker? @Astarte, hoi je het nog een beetje vol? @Inkie, oh dat is dus later dan gepland, ach krijg je gewoon een relax-baby
Lieve allemaal! 18/8 ben ik bevallen van onze prachtige dochter!!!!! Naam zet ik hier niet ! Ze doet het goed en ik ook! Heel verhaal maar zijn nu nog in ZH en ga vandaag naar huis toe. Zet ik ook liever niet hier ivm privacy. Voor wie wil pb ik t! Maar ze is ontzettend lief en mooi en zijn trots!!! Met m'n vriend (geen depressie gelukkig!) gaat het iets beter maar nog lang niet goed helaas... Kijken hoe dat na de kraam periode gaat....
Jeej, even niet gekeken maar wat een hoop nieuwtjes. @ sunshine wat fijn 2 embryo's, je bent nu dus gewoon zwanger Moet je hormonen spuiten? of slikken? en heb jij ook van die bolletjes die astarte had? @ astarte, gefeliciteerd!!!!! Ik wil een pb ik wil weten hoe het ging, alle details please! Fijn dat het goed met jullie gaat! Hopelijk ook snel met je manneke. @ gelukkig, hoop dat de uitslagen goed waren (heb je ze al?) en ook heel fijn dat het goed gaat. Bizar he dat dat allemaal in je zit te bewegen. @ inkie succes morgen! ik duim nu al keihard voor je. Bij mij gaat het prima. Zag dit weekend voor het eerst aan de buitenkant mijn buik bewegen bij een trap Het weer mag wat mij betreft wel wat minder warm pfff. Maar ik geloof dat je niet zwanger hoeft te zijn om last van de hitte te hebben.
Astarte...Gefeliciteerd. Ook ik ben erg benieuwd naar de naam van jullie prinsesje en het bevallingsverhaal. Fijn dat je vandaag naar huis mocht. Sunshine...Joehoe, 2 embrios teruggeplaatst. Jij bent gewoon zwanger van een 2-ling. Moet je ustrogestan inbrengen? Zoja hoeveel? Ik moest er 2 inbrengen per dag. Ik duim heel hard voor je dat ze lekker blijven plakken. Lac...ik heb geen idee of ik wat over de uitslag te horen krijg. Denk pas tijdens het volgend bezoek.
@Lac, bijzonder zeker dat je dat in een keer ziet Bij sommigen zie je zo gaaf een voetje ofzo, echt cool... Ben ook blij dat het eindelijk weer wat koeler is, vooral 's nachts. Nee, ik moest pregnyl spuiten maar daar heb ik achteraf spijt van, zie hieronder... @All, hier ging het niet zo goed van de week. Ik zat tegen een ziekenhuisopname aan vanwege overstimulatie. Wat heb ik een pijn zeg. Mijn buik houdt zoveel vocht vast dat het zelfs het vocht uit mijn bloed onttrekt waardoor dit dus te dik werd. Vanmorgen waren de waardes eindelijk wat gedaald maar dinsdag mocht ik kiezen of ik daar wou logeren of niet, nou ja, die keus is natuurlijk niet moeilijk. Vandaag voel ik me eindelijk weer iets beter, alleen de pijn zakt nog niet echt weg. Wij gaan dus ook niet zaterdag op vakantie, hopelijk kunnen we woensdag ofzo nog gaan. Gelukkig kan het geen kwaad voor de embryo's, dat was weer een hele geruststelling...
astarte@ gefeliciteerd met jullie prachtigr dochter... ik hoor graag welke naam jullie haar hebben gegeven en hoe alles is gegaan. rust lekker uit en geniet van deze mooie tijd...knuffel sun@ jeetje das wel even schrikken zeg!!! gelukkig gaat het nu weer wat beter heel veel beterschap en hopelijk gaat alles nog steeds voorspoedig ???? ik blijf voor je duimen xx lac@ je kleine zien en voelen bewegen is het mooiste wat je kan meemaken in een 1e zwangerschap.....gaat alles verder god met je?? hier@ dinsdag insim gehad....en nu maar weer wachten .......ik hoop op een klein wonder
@ sunshine, dat is schrikken, ik ben blij dat het wat beter met je gaat maar zo te horen houd het nog niet over. Je hebt me wel een hoop ellende te verduren zeg. Sterkte en wat balen van je vakantie. @ inkie had je goede getallen? Ik hoop dat je nu wel postitief mag testen straks. Nu maar weer eindeloos wachten... Het gaat goed met mij, dinsdag weer controle, maar volgens mij is het allemaal zoals het hoort, m'n buik is alweer een stukje groter en ons meisje trapt steeds vaker en harder Het is echt een wondertje, zo gaaf. Ik ben zo nieuwsgierig naar haar, hoe ze zal zijn, hoe het zal zijn om ouders te zijn, of we het wel goed zullen doen, en al dat soort dingen. Nu een hilarisch boek aan het lezen, Bakerpraatjes. Echt een aanrader. Gewoon heel eerlijk, grappig, en niet te zoetsappig over zwanger zijn en bevallen en zo.
@Inkie, we gaan duimen voor een wonder. Zullen we volgend weekend allebei gewoon positief testen? @Lac, krijg je dan alleen controle of ook echo? Dat lijkt me echt fijn als je het eenmaal gaat voelen, dan wordt het wat "echter" denk ik. Ik heb ook zo'n boek de babyplanner gelezen. Is een keer niet zo serieus. Heb er bij gelachen maar ook gejankt... @All, hier gaat het gelukkig een stuk beter. Ben op zoek naar een vakantie zodat we toch nog even weg kunnen gaan. Wel wil ik gewoon in Nederland blijven voor het geval dat... Maar pffff nog best duur allemaal. Nog ff doorzoeken!
sun@ wat vervelend van je vakantie, maar als je toch nog even weg wil is vakantieveilingen.nl echt iets om aan te bevelen. snel weg voor een goede prijs.... wannee ga jij testen volgende week???? lac@ krijg je een meisje!!!!! wat prachtig zeg... laat die buik maar groeien en laat hem zien vol trots. want je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Ouders wordt je vanzelf als de kleine er is, er bestaat geen boek over hoe en wat, maar alles zit al in je gewoon je gevoel volgen en dan komt alles goed Leuk hé zo'n boek ik heb er ook zo ééntje....gieren de getallen: 1 mooi groot eitje en 4.1 miljoen zaadjes nu maar hopen en wachten hier@ al een paar dagen goed misselijk.....en de koffie smaakt ook al niet meer.....
Hier gaat het gelukkig een stuk beter. We hebben besloten om toch nog lekker twee weken naar Frankrijk te gaan met de tent. De arts vond het een goed idee zolang ik niet in de rimboe ga zitten Ik ben alleen zoooooooooo bang om ongesteld te worden...
sun@ ik ga heel hard voor je duimen...heb je al een gevoel??? toi toi toi hier@ na de koffie die beroerd begint te smaken, is nu ook chocolade aan de beurt.....opgeblazen gevoel en het maagzuur die naar boven komt.....is het dan toch zo????
@ inkie dat klinkt wel erg goed... @ sunshine fijn dat je je weer wat beter voelt Ik duim voor jullie, het zou echt gaaf zijn als jullie allebei positief zouden testen! Bij mij was alles goed, ze groeit goed, beweegt goed, en hartje klopt. De laatste paar keren krijg ik geen echo meer, alleen maar met de doptone hartje luisteren, helaas, want ik zou haar graag nog een keertje zien . Maar ja zo'n pretecho is zo duur. Misschien over een paar weekjes..
hier@ ongi geworden. snik snik eerst vakantie en dan in oktober weer opnieuw sun@ en en en en???? weet je al wat? xxxx
Ah nee Inkie, wat rot. Je had nog wel zo'n goed gevoel! @all, ik kan het niet geloven, ik ben ZWANGERRRR!!!! Gister posi test en vandaag stond het zelfs in beeld