sun@ wooooowwwww wat super....ZWANGER !!!! gefeliciteerd....hier word ik ook heel erg blij van..... hier@ eerst vakantie en dan op voor de laatste poging.....anders wordt het ook IVF.....
Sun!! Meid wat geweldig!!!!!!!!!! Van harte!!! Nu ben ik heel benieuwd of het een tweeling is Hoe voel je je verder? Echt top!!!! Nu blijven plakken beeb(jes?!)!!! @hier: alles goed, ga wel stoppen met de BV, het gaf aanzienlijk stress en ik zie het zo helemaal niet meer zitten. Vind het super rot maar voel me er beter bij via de fles, echt omdat ik zelf gewoon niet leuker er op wordt. Had weer borstontsteking bijna voor de tweede keer en 1 borst produceert (die slechte) niet goed meer daardoor. Bleef zo'n gedoe, ik trek het niet meer. Dit geeft me weer het gevoeld dat ik wat meer kan ademen, lucht heb en kan gaan genieten..... LIefs
@ astarte wat jammer dat het niet lukte met borstvoeding. Maar klinkt wel als een goede beslissing zo. ik ben nog hard aan het wachten op een pb-tje over je dochtertje
astarte@ hoe gaat het met de fles voeding??? ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen om over te stappen....als het niet goed gaat en pijnlijk is dan is dit de beste oplossing hier@ begin van de vakantie...a.s. vrijdag naar Italie voor 10 dagen....even tot rust komen en wie weet....lukt het op vakantie wel...... duim duim hihihih
Fles gaat stuk beter, voor mij iig! Mijn dochter drinkt goed maar heeft last van spruw dus dat is wel heel sneu! Ze had het eerder al en nu is het weer terug, was blijkbaar niet goed over. Wat een rot iets is dat! Ik voel me nog steeds schuldig, dat moet wegebben nog, maar het wordt al minder...... Je gaat jezelf toch vergelijken met mensen uit je omgeving die ondanks die problemen wel hebben doorgezet met de bv en dan voel je je een opgever, een looser..... Maar ik vind het lief dat je daarop reageert Inkie. Nu jij op voor die tweede!!!!!!!!!! Vakantie is een goede relax modus voor het verwekken van een kindje! Sorry Lac, moet nog steeds pben!.....Komt echt! Sun: hoe is het met jou dan???? Misselijk al! Kus
Thnx meiden, ik ben weer terug van vakantie en blij dat ik weer thuis ben!!! @Astarte, ja haha ben ook erg benieuwd of het er 1 of 2 zijn, 28 september hebben we de eerste echo, erg spannend! Ik voel me prima, moet ontzettend veel plassen en mijn borsten voelen ook niet zo fijn aan, heb gister maar een nieuwe bh gekocht hihi. Wel gek om dat nu al te kopen maar ja... Verder gelukkig (nog) geen last van de misselijkheid Je moet gewoon je gevoel volgen wat betreft de borstvoeding, ik snap het helemaal hoe je je voelt maar als je er niet leuker op wordt schiet het ook niet op! En wat kan jou de omgeving schelen, er zijn er zoveel die helemaal geen borstvoeding geven! Dikke knuffel Ps. heb je nog foto's van je kleine meid? @Inkie, wou zeggen fijne vakantie maar je bent alweer bijna terug haha! Hoe was je vakantie? Goed kunnen klussen of heb je alles even proberen los te laten?
Sunshine....Wat geweldig, je bent gewoon zwanger.... Spannend de 1e echo, ben ook erg benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Fijn dat je je goed voeld. Hier afgelopen vrijdag weer een echo gehad, en alles weer goed. De beeb was lekker aan t bewegen. De gyn. dacht zelfs te zien dat het een meisje wordt...we wachten maar af. Nu met 17 weken weer een echo in het zh. Voel me gelukkig wel steeds beter. Gister bij de babydump wezen kijken en een erg mooi kamertje en kinderwagen gezien.
Thnx Gelukkig, het werd ook wel eens tijd hihi! Fijn dat de echo weer goed was, willen jullie weten wat het word? Het lijkt me ook zo leuk om overal naar te kijken. Kan nog maar twee broeken aan en die zitten ook nog eens te strak, heb het liefst mijn knoop los
@ sunshine, dat klinkt allemaal erg goed!! Ik zou zeggen kopen die positiebroek, is echt een opluchting. Die van mamalicious zitten heel mooi,ook bij nog kleine buikjes, en zijn best te betalen. Het zijn nu nog je darmen maar straks is het je beebje (tenzij je er nu twee hebt haha). Ben benieuwd hoe het zit met je echo... @ gelukkig, wat fijn dat je de kritieke 12 weken inmiddels achter de rug hebt en dat je echo opnieuw goed was. En ook prettig dat ze je zo vaak echo-en. We hebben hier wel een meisjes babyboom @ astarte, ik snap best dat je je voelt falen, ik denk dat ik me ook zo had gevoeld. Maar probeer dat toch wat van je af te zetten, je hebt het geprobeert. en voor de binding tussen jou en je kind is het niet goed als jij je doodongelukkig voelt, dus het is beter zo, echt waar. @ inkie, fijne vakantie gehad? Wie weet is het gelukt in de vakantie, dat zou wel super zijn . Ik ben nu ook op vakantie. Het gaat wel OK, maar niet super, heb last van pijn van mijn bekken, kon gisteren vrijwel niets doen zonder pijn te hebben. Weet me geen houding te geven. Maak me een beetje zorgen hoe het verder moet met mijn werk. Ik probeer mijn afspraak bij de verloskundige te vervroegen en doe maar heel rustig aan. Ik heb alles over voor mijn meisje, dus desnoods ga ik thuis zitten de laatste maand. Ik hoop alleen dat het niet hoeft en dat het nog wat beter wordt...
ik bedoel de laatste maand die ik nog moet werken, ik had zowiezo al 6 weken voor de uitgerekende datum verlof gepland.
@Lac, ja hihi ben ook benieuwd! Heb sterk het gevoel dat het er twee zijn Balen dat je je even niet zo fijn voelt. Hopelijk wordt het minder als je nu lekker je rust neemt op vakantie... Waar zijn jullie heen? Probeer er toch van te genieten!
@ sunshine, spannend he, zo'n eerste echo. Het zou me wat zijn als je gevoel klopt... Ik zit in Italië. We doen nu heel rustig aan, dan gaat het een stuk beter gelukkig. Alleen een beetje jammer van het cultuur snuiven, maar ja, dat komt nog wel een andere keer. Goede reden om een keertje terug te komen hier.
@Lac, ja hihi ben erg benieuwd! Lekker zeg! probeer ervan te genieten en ach over 2 jaar ga je gewoon weer terug. Kleine in de rugdrager
Inderdaad Sun! Spannend de echo.....ben heeeel benieuwd!!!!! Lac, hoe is t nou met jou nu???? Hier alles goed en natuurlijk gaar vd gebroken nachten. kus
Sunshine...gaat alles nog goed? Al last van kwaaltjes? Hoe gaat het met de rest? Astarte...hoe gaat het met je man?