@Gelukkig, gaat prima hier! Ben alleen heel erg moe en nog steeds veel plassen (handig voor MvM hihi) en erg zere borsten. Vrijdag eindelijk de echo en als alles goed is daarna naar de H&M shoppen, krijg echt niks meer dicht Hoe voel jij je? Het is rustig hier...
Wat fijn Sunsine dat het zo goed met je gaat. En die kwaaltjes zijn natuurlijk alleen maar goed. Vrijdag je echo, zo spannend en ik ben ok zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Wel snel wat laten weten hoor want ook ik kan niet wachten hahah. Hier gaat het goed hoor...tenminste ben goed zwanger. Heb allerlei kwaaltjes, dan weer misselijk, dan weer hoofdpijn. Maar ja ik wil niet klagen en zeuren want ben natuurlijk allang blij dat ik na al die jaren een wondertje in me buik eb. Maar moet heel eerlijk bekennen dat ik aan heel dat zwanger zijn niks vind tot nu toe. Verder 5 okt. weer een echo, dan ben ik 17 weken en hoop ik dat ze kunnen bevestigen dat we een meisje krijgen. Qua babyspullen zijn we al een heel end. Kamertje gezien bij de babydump. Wagen, box, wippertje enz. nemen we allemaal over van zus en vriendin.
Haha en je moet nog even... Wordt vast beter binnenkort! Ideaal die familie/vrienden, het ligt er bij ons nog even aan of het er 1 of 2 zijn of we dingen kunnen overnemen of lenen. Ik probeer vrijdagavond te reageren. Ben alleen bang dat de telefoons roodgloeiend staan!
Lieve meiden, Wij hebben vandaag de echo gehad en een mooi kloppend hartje gehoord!!!!!!!! Zijn helemaal blij... We weten alleen nog steeds niet of het er 1 of 2 zijn, de arts dacht in eerste instantie 1 maar toen ze verder ging kijken konden het er toch 2 zijn. Over twee weken weer echo Omdat ze vrijdag overboekt waren mochten we vanmiddag al komen, hoe vervelend hihi
Sun! Wat een goed nieuws zeg!!!!!! Ik ben nog steeds reuze benieuwd of het er nu 1 of 2 zijn maar dit is het beste begin!!! Van harte!!!! Hier alles goed en gelukkig, bedankt voor het vragen, met mijn man gaat het alweer beter!!! Lac, ik ga je echt nog pben maar ben zooo druk! Verder hier alles heel goed! Mijn lieve meisje is zo zoet en ik hou zo veel van haar! Ik heb echt niets te klagen ik geniet steeds meer en sinds de overstap van bv naar fles gaat het ook veel beter, rustiger en fijner. Kan niet anders zeggen ondanks dat ik het jammer vond, is het de goede beslissing geweest!... Liefs voor allen!
@ sunshine gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je een hartje zag kloppen, super, en spannend zeg dat het er ook nog 2 kunnen zijn. @ astarte, doe rustig aan, lief dat je nog aan de pb dacht . Fijn dat het goed met jullie gaat. @ gelukkig, het is ook niet altijd een pretje, vind ik ook hoor. Maar er zijn vind ik ook wel heel leuke momenten. Zoals de echo's, het bewegen in je buik, namen bedenken, samen denken over hoe het zal zijn straks, kleertjes en babykamer inrichten enzo. Ik ben vandaag bij de fysiotherapeut geweest. Goede tips gehad, en een bekkenband. Een soort stevige band die je om je heupen doet. Dat helpt erg goed. Over twee weken heb ik een nieuwe afspraak staan. Maandag door de stad gelopen en direct met pijn bestraft. Deze week nog vrij, volgende maand nog werken en dan verlof. Ik hoop dat ik het ga redden die 4 weken werken. Ben druk met de lijst af te werken wat je allemaal in huis moet hebben, zoals kruiken, kruikenzakken enzo en versieringen voor de babykamer maken. Krijg binnenkort mijn nieuwe naaimachine (vorige was kapot) dan ga ik kussentjes maken enzo. Geloof dat dit nesteldrang heet.
Thnx meiden. We zijn echt zooooo blij dat we eindelijk een echo van ons kindje hebben gehad in plaats van die eeuwige follikelmetingen... Mochten het er toch 2 zijn, hebben we een extra kadootje Wat bijzonder is dat toch, zo'n echo van je eerste kindje in je buik... Over twee weken weer hihi @Astarte, fijn dat het beter gaat met je man! Lekker genieten nu dus... Heb je nog een mooie foto van je kleine, grote trots? @Lac, doe het maar een beetje rustig aan dan! JAAAA kan niet wachten tot ik ook alles mag kopen en kinderkamer inrichten enz. enz. enz. Hihi vraag me af of ik die nesteldrang ook ga krijgen, heb echt een hekel aan het huishouden
sun@ wat spannend!!! 1 of toch 2 ??? gaat alles verder goed? lac@ goede tip van de fysio zeg???? en ja de lijst met wat je in huis moet hebben in lang, maar het is zo fijn om er nu al mee bezig te zijn.... nesteldrang......had ik ook nog.. even de kinderkamer doen en daarna de overloop ook maar meteen schilderen en alles opruimen....ik kon niet stil zitten astarte@ fijn dat je gevoel nu goed zit en geniet ervan...xxxxx gelukkig@ alle kwaaltjes zijn straks weer verdwenen en kom het echte genieten eraan.....al lekker bezig met inkopen!!!! hier@ volgens mij ben ik de enige nog die (nog) niet zwanger is...maar dat mag de hoop niet drukken....ik hoop volgnde week weer te beginnen met mijn laatste poging IUI....duim voor me dat hoop ik dat ik mij ook weer zo goed ga voelen als jullie.
@Inkie, ik duim nog steeds heeeeeel hard voor je hoor!!! Ik voel me prima. Ben alleen heeeeel erg moe maar ja... Dit weekend hebben we niks gepland dus vandaag lekker een bankhangdag
ik ben deze week weer begonnen, maar omdat het de laatste poging is ben ik nu gestart met een andre zwaarder hormoon het is nu Gonal F 87.5 geworden. hopelijk zal dit deze keer wel aanslaan.... iedereen@ heel veel geluk.....wil het gewoon even kwijt.....xxx
@Inkie, spannend weer zeg! Ik heb ook altijd Gonal F gehad, niet zo'n heel vervelend prikje he?! Ik ga weer heeeeeeel hard duimen Deze keer gaat het gewoon lukken, goed?!!!
sun@ ja het is idd niet zo'n vervelend prikje en nog wel in een voorgevulde pen ook....heel erg makkelijk dus...... dank je wel voor je steun. ik hoop dat het nu wel raak mag zijn xxxxx
Ik hoop t ook inkie! Had ook de gonal f inderdaad viel t wel mee. En kijk s aan, er ligt nu n gezonde dochter in de wieg !!!!!? Zet m op!!!! Xx
@Inkie, ja hihi das makkelijk he?! @Astarte, heb je een foto van de kleine meid? Ben wel nieuwsgierig! @All, woensdag komt eindelijk een beetje dichterbij...
Hi Sun Spannend ja de 10e schiet nu op!!!! Wat denk je zelf??? 1 of 2?? Foto zet ik niet op ZP ivm privacy van mezelf en mn dochter....kan 1 pb en? liefs
@Astarte, wordt wel eens tijd dat de 10e opschiet haha. Wordt nu toch wel weer erg nieuwsgierig Ik denk nog steeds 2 maar door de eerste echo weet ik het niet zo zeker! Er zijn meerdere mensen die denken dat er 2 zijn... Nog 2 nachtjes slapen Ja, pb me maar hoor, ben nieuwsgierig hihi...
@ inkie, ja ik had ook zo'n prikpen, niet gonal f maar puregon, maar dat is volgens mij bijna het zelfde. Je hebt een hoop duimers, dus daar zal het niet aan liggen @ sunshine, nog 2 hele lange nachten... spannend hoor en leuk dat je ze/hem/of haar/ nog een keertje kan zien. Ik heb echt zin om nog een echo te krijgen, is alweer 10 weken geleden...
Wij hebben 1 heeeeeel mooi bewegend kindje gezien Zijn helemaal happy, nu kan het echte genieten beginnen Ook zijn we ontslagen uit het z'huis, wordt het misschien een beetje "normaal" hihi... Over 3 weken naar de verloskundige