sun@ wowwwww wat fantastisch zeg....gefeliciteerd met dit mooie nieuws.....nu lekker genieten en op naar de VK dan maar.... hier@ vandaag al insim gehad op dag 10 heb ik een echo gehad en mijn eitje was toen al 1,8 . met gonal F is dat heel erg hard gegaan en nu maar duimen......wanneer deze poging niet lukt heb ik al een afspraaak met de gyn...voor evt vervolg ( IVF)....toch hoop ik ergens dat dat niet nodig is.....wachten wachten wachten maar
@ sunshine, wat fijn!! 1 is toch wel iets prettiger dan 2 denk ik hoor, minder complicaties, minder kans dat het fout gaat. Leuk joh zo'n goed bewegend beebje. En je zit al op week 10, dat gaat ook goed. De mmm is achter de rug!! Hoe fijn is dat. Gewoon een verloskundige, zijn overigens hele blije types. @ inkie dat is zeker snel gegaan. Heel veel succes met wachten. Heb je nog een beetje afleiding de komende dagen? @ik ben nu twee dagen thuis gebleven, gestressed, harde buiken bekkenpijn en 5 uur geslapen, van maandag op dinsdag. Dinsdag ochtend naar enorm labiel naar de fysio, liep ik de deur uit, viel ik keihard voorover op de straatstenen omdat ik een afstapje niet had gezien. Schrok me rot. Ik heb me gelukkig wel goed opgevangen en kwam dus niet op mijn buik terecht. even pas op de plaats.
@Inkie, oh dat is inderdaad snel zeg! Ik ga weer heeeel hard voor je duimen... @Lac, oh jee, dan moet je zeker even je rust nemen. Goed om jezelf denken hoor! Je verlof duurt zeker ook niet lang meer? Ja, 1 is helemaal prima. Ik moest even aan het idee wennen dat er dus toch 1 is "weggegaan" maar inderdaad is de kans op complicaties veel groter en ik hoop nu "normaal" zwanger te mogen zijn... Ff geen mmm en z'huis meer. Het was wel raar om het z'huis uit te lopen!
lac@ hoe gaat ie nu?? al wat bekomen van de schrik....echt even rustig aan doen hoor!!! denk even aan jezelf. hier@ ik weet het deze keer niet helemaal zeker......misschien durf ik ook niet meer te hopen..maar mijn gevoel geeft me toch een positieve draai.....misselijk en smaak verandering..... Het is onze laatste IUI, welliswaar met maar 1.3 miljoen zwemmers en 1 knal groot eitje......maar zoals jullie zelf altijd zeggen 1 zwemmertje is voldoende. ik blijf hopen en anders gaan we gewoon een stapje verder richting IVF. nog een fijne zondag allemaal
Lac...Gaat het al iets beter? Doe rustig aan hoor. Sunshine...Joehoe 1 mooi lief klein beebje in je buik. Wat fijn dat het allemaal goed gaat. Inkietoy...dat positieve gevoel moet je vasthouden hoor, jij bent gewoon hardstikke zwanger. Wanneer kan je testen? Jij merkt dus verandering, dit hoeft niet per se. Ik ben 2 keer zwanger geweest (1 keer miskraam) en heb beide keren niks gemerkt voor me nod. Hier alles goed. Voel me nu pas goed, niet meer misselijk. Ben nu al verliefd op de kleine en voel sinds een week kleine schopjes. De echo vorige week vrijdag was weer goed, nu binnenkort de 20 weken echo...ben zo benieuwd naar het geslacht.
gelukkig@ joehoee gaat alles helemaal goed bij jou.... ik kan vanaf 24 oktober testen....ik zie wel wanneer. hier@ verder nog steeds hetzelfde moe, misselijk, buik krampen. duim duim duim
@Lac, hoe is ie nu? @Inkie, ik ga heel hard helpen hopen en duimen hoor! Zou wel erg fijn zijn voordat de IVF moet gaan beginnen... Wat duurt wachten lang he?! @Gelukkig, fijn dat je eindelijk wat minder misselijk bent. Ik ben echt zooo blij dat ik daar geen last van heb. Wat bijzonder om je kindje te voelen lijkt me. Als je het ook aan de buitenkant gaat voelen blijf je helemaal niet meer van je buik af zeker?! Dat idee heb ik altijd hihi. Spannend, nog heel even geduld! @All, hier gaat het allemaal redelijk, Ben echt verschrikkelijk moe. heb gister mijn verjaardag gevierd en natuurlijk weer veel te druk geweest! Hoop dat ik snel wat meer energie krijg... Verder ben ik heel dankbaar dat we nog steeds zwanger mogen zijn
@all het gaat een stuk beter, ik doe rustiger aan en dat helpt. loop minder trappen en maak me minder druk. nog maar twee weken en dan verlof!! Het is nu wel erg te overzien gelukkig, ben aan het aftellen.. @ inkie, spannend hoor... ik hoop het zo voor je. @ sunshine, nog een paar weekjes en je hebt weer wat meer energie.. en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Nog 1 weekje en je bent alweer voorbij de kritieke 12 weken grens Weet iedereen het al? @ gelukkig, wat fijn dat het zo goed gaat. succes met de 20 weken echo!
@Lac, fijn dat het weer wat beter gaat. Je bent nu goed aan het luisteren hihi. Nog 2 weken, wat gaat dat snel he?! Nog even en je hebt je kleintje in je handen... Spannend! @Inkie, hoe is het bij jou? @Lac, Die 12 weken grens leeft eigenlijk niet meer zo na de laatste echo. Alles zag er zo goed uit Wel klinkt het een stuk beter. Ja, iedereen wist het al toen we de test gedaan hadden. Iedereen leefde zo mee met de ICSI dat we vonden dat we ze niet lang konden laten wachten... Het is nu ook echt niet meer te omzeilen, heb echt al een buik. Zal morgen weer eens foto maken Vanavond ga ik sinds 3 maanden weer eens sporten, energie is er weer een heeeel klein beetje. Gezellig met een vriendin!
ongi geworden!!!! IVF is een feit geworden..... eerst op 5 november een gesprek met de gyn. best wel verdrietig en teleurgesteld......maar we gaan gewoon door.
@Inkie, K* zeg! Kan me voorstellen dat je je down voelt, het is ook allemaal niet niks... Ik ga heel hard duimen voor je!!! Gelukkig hoef je niet meer heel lang te wachten. Dikke knuffel
Inkie...dikke knuffel, snap dat dit ff slikken is. Wens je sterkte en hoop dat je via IVF wel snel zwanger bent.
Ha Inkie, dat is zeker even rot dat het nu een feit is, de IVF.... Je weet dat het bij mij in 1 x raak was he!? Hou dat in je gedachten! En houd moed! Is moeilijk, ik weet het maar je kansen zijn nog lang niet verkeken! Sun, hoe gaat het met jou nu? Hoop goed! Nog misselijk? Lac, bij jou schiet het nu ook al op he!? Het aftellen begint nu! Hier alles goed, beetje gaar maar mag niet klagen, ze slaapt al door! De ene nacht langer dan de andere maar in ieder geval heel fijn! Liefs
@ Gelukkig: willen jullie weten wat het wordt!? Spannend zeg, de 25e schiet nu echt op al! Sterkte en ik hoop vooral dat het kindje gezond is...klinkt cliché maar het is wel zo!!!! x
lieve meiden, dank jullie wel voor jullie lieve woorden...het doet me goed dat jullie zo met ons meeleven. Als jullie het goed vinden blijf ik nog even hangen in dit forum.....ik hoop dat ik snel met positief nieuw kan komen. dikke knuffel voor jullie allemaal xxxx
@Inkie, natuurlijk moet je mee blijven schrijven... Jij komt ook heel snel met goed nieuws! Uiteindelijk wordt je grote droom werkelijkheid, kijk naar ons @Astarte, nee ik ben gelukkig totaal niet misselijk geweest! Het enige is dat ik erg moe ben maar ach....goede reden om filmpjes te kijken op de bank @Gelukkig, nog 1 nachtje slapen.... Spannend hoor! Heel veel plezier en succes morgen. Willen jullie weten wat het wordt? @All, hier vandaag 12 weken!!!! Voel me super en vind tot nu toe alles helemaal leuk Maandagavond weer een echo, ben zo benieuwd hoe ons kindje er nu uit ziet en of het goed gegroeid is... Nog ff geduld...