@ inkie ik zou het heel fijn vinden als je mee blijft schrijven. Het loopt vast voor jou ook goed af. Hou hoop! @ sunshine, gefeliciteerd met de 12 weken behalen!! Super. @ all Nog maar een half weekje werken, ik kan echt niet wachten tot mijn verlof begint. Ben helemaal klaar met fulltime werken en zwanger zijn, dat is gewoon geen goede combi zo op het einde. Ik kan niet wachten op mijn meisje, ik ga haar helemaal fijnknuffelen als ze er is. Arm kind.
Donderdag de 20 weken echo gehad en alles is goed met ons MEISJE!!! Oh wat ben ik gelukkig. Heb stiekem altijd al op een meisje gehoopt. Mijn wens gaat in vervulling. Ook voel ik haar steeds harder en vaker schoppen, zo leuk. Ben echt zo verliefd op mijn poppetje.
@ gelukkig: wat leuk een meisje! gefeliciteerd met de goede echo! We krijgen tot nu toe volgens mij allemaal meisjes hier
Gelukkig van harte met je meid! Wat super! Inderdaad meiden wat de klok luidt hier benieuwd of Sun ook aansluit in de rij ! En inkie natuurlijk uiteindelijk ook via de IVF weg..! We duimen voor je inkie!!!! En dan gaan we leuk op n ander forum uitwisselen over de dames! Lac wat snap ik je goed. Das ook niet te doen full time werken en zwanger. Deed dat bij m'n eerste ook en ik was kapot! Kreeg ook overal last van en eindigde met halve dagen werken zon beetje en aangepaste tijden etc omdat t niet ging. Nu werkte ik al parttime met de tweede en dat scheelt gigantisch! Hier alles goed. Ze slaapt al door! En ook echt lang! Zo fijn want die eerste periode denk je wel s; komt hier nog n einde aan?!?!? Zo moe kan je dan zijn of ben je gewoon eigenlijk! Maar nu worden we beloond voor het harde werk met doorslapen! Heerlijk! Dan geniet je gelijk weer meer hoor. Ik wel iig want heb meer energie nu.! Het is n heerlijk lief meisje ze lacht zo vaak en is geluidjes aan t produceren zooo lief is dat!!! Ja gelukkig dat verliefde gevoel wordt alleen maar meer ! Fijne zondag! Xx
@Lac, wat lekker zeg! Nog heel even geduld en dan lekker genieten van je "rust". Heb je al last van nesteldrang? Succes de laatste daagjes @Gelukkig, GEFELICITEERD!!! Wat een super goed nieuws zeg en een meisje, echt super leuk! Ik kan ook niet wachten tot ik het ga voelen... @Astarte, heerlijk, lekker doorslapen. Is ook weer wennen zeker? En wat fijn dat je zo geniet van jullie kleine meisje. @Inkie, hoe is het met jou? Wel blijven hoor!!! @All, hier morgen de termijnecho Heb er super veel zin in om ons kindje weer te zien... Woensdag de intake bij de verloskundige, hoop heel erg dat we het hartje al kunnen horen! Leuke week komt eraan
gelukkig@ woww een meisje.....gefeliciteerd...een heel fijne zwangerschap toegewenst...en nu lekker genieten hé sun@ hoe was de echo???? nu op naar de VK.....eindelijk verlost van het ZH.....succes hé astarte@ geniet zo veel je kan van je mooie meisje....ze worden zo snel groot.....ik zie het wel aan mijn zoontje....nu al ruim 4 jaar. lekker hoor dat ze al doorslaapt....kan jij ook goed (uit)slapen. hier@ we praten veel over de IVF en ik zoek ook ruim op het internet naar ervaringen van anderen. op 5 november een gesprek met de gyn, eerst die afwachten. en dan kan ik jullie meer vertellen. maar ik blij hier wel schrijven hoor hihihihih dikke knuffel voor jullie
Hey meiden, hoe is het? Rustig hier! @Inkie, zien jullie er tegenop? Wij hebben juist niet zoveel over IVF opgezocht, je leest meestal alleen de nare gevallen... Als je dingen wil weten pb je maar hoor!!! @All, de echo was helemaal geweldig! We hadden een stagiaire en eerst dacht ik : oh nee, niet weer maar het kwam juist goed uit want nu duurde het veel langer haha! Het kindje was ontzettend beweeglijk en hebben mooie foto's meegekregen Alles zit er op en er aan dus zijn helemaal happy. Vanmorgen voor het eerst bij de verloskundige geweest en het hartje gehoord, hoe bijzonder is dat zeg Nu hebben we 5 weken "rust".
@sunshine wat fijn dat het er goed uit zag, super. @inkie spannend hoor, ben benieuwd wanneer jullie mogen beginnen @ all ik heb verlof!!!! Echt heerlijk gevoel. De kleine zit steeds vaker tegen mijn ribben aan te douwen, niet relaxed, maar als ze richting mijn navel trapt is het wel erg leuk, mijn hele buik beweegt dan, niet te missen. Nog maar 6 weekjes....
fijn Lac, verlof! Geniet van die bobbelende buik, dat is zo gaaf! Sun, ook goed te horen dat alles bij jou voorspoedig gaat! Inkie, je kunt ook mij PBen als je vragen hebt over de IVF! Hier alles goed!!! X
He Lac, wat heerlijk! Hebben jullie eigenlijk al een naam en een kaartje gekozen???? Hoe zwaar schatten ze haar in? Daar zitten ze vaak naast hoor maar ongeveer???
lac@ lekker rustig aan doen......voor je het weet heb je je handen vol aan je kleine meid. hier@ gesprek gehad met de gyn en .......ik mag nog 3 pogingen IUI doen... de reden: na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik geen positieve test meer in handen gehad. Terwijl ik voor deze periode wel 3 testen heb gehad die postitief waren. Nu denk de gyn dat mijn resterende eileider niet goed meer werkt en dat er daarom geen resultaat meer is. Of dat ik wel zwanger ben geweest, maar dat deze vroegtijdig zijn afgebroken Hij wil nu in deze laatste pogingen een vroegtijdige test doen (bloedtest) zodat ze met zekerheid kunnen zeggen of ik wel of niet zwanger ben. als deze pogingen niet aanslaan dan gaan we over naar de IVF. Dus geen afstel maar uitstel....ben eigenlijk toch wel een beetje blij dat de gyn deze keus heeft gemaakt, hopelijk mag het nu wel lukken. De eerste poging zal pas eind deze maand plaatsvinden IK hou jullie op de hoogte xxxx
@ astarte, ik heb geen idee hoe zwaar, dat hebben ze nog niet gemeten. en we hebben nog geen kaartje. Ik heb nog geen liggingsecho gehad, die heb ik over 2 weken pas. misschien meten ze het dan? @ Inkie wat spannend en fijn dat je nog IUI kan blijven doen. Zit je nu nog op een goed punt in je cyclus om deze maand weer IUI te doen?
lac@ ik hoop op 18 a 20 november weer ongi te worden, dus dan begint mijn nieuwe poging weer. Hopelijk op 3 of 4 december insim.
@Lac, heerlijk dat je zo aan het genieten bent. Ik twijfel een beetje hoeveel weken ik voor de tijd neem maar als ik jou zo hoor, zo snel mogelijk Alles verder klaar en geregeld? @Inkie, spannend om toch weer 3 pogingen te hebben. Wel minder belastend en je weet dat het zou moeten lukken met IUI... Gelukkig ben je er zelf ook blij mee. Ga weer heeeeeel hard voor je duimen! @All, hier weinig nieuws. Nog steeds veel hoofdpijn en zojuist kinderkamer gekocht Nu lekker weekend. Straks sporten met een vriendin, pfffff is 4 maanden geleden hihi, zal wat worden. Daarna sappie in de kroeg, gezellig
@ sunshine, ja voor mij is die 6 weken van te voren echt op het goede moment gekomen. Maar het ligt natuurlijk aan hoeveel klachten je hebt en wat voor werk je doet. Eigenlijk is vrijwel alles klaar, maar ik vind iedere keer wel iets nieuws wat ik nog moet doen. Zoals mijn kast opruimen, zodat de kraamverzorgster ook weet waar wat ligt en dat soort dingen. @ inkie, dat is alweer vrij snel gelukkig. Hou je ons op de hoogte?
Haha Lac die Nesteldrang had ik ook met precies dezelfde gedachten gang! Dat de kraam ook alles kon vinden en t netjes is!!!! Wel goed om te doen want daarna heb je daar geen puf of tijd meer voor! Kleine huilt ik stop weer! X
@Lac, hihi hoop dat ik dat ook ga krijgen. Heb een hekel aan het huishouden! Is wel meteen alles weer netjes... @Astarte, hoe is het met jou? Genieten van de kleine?
lac@ yep ik hou jullie op de hoogte..... nesteldrang heb ik ook gehad...ik kon niet stil zitten en alles moest schoon en opgeruimt zijn....idd want de kraam zorg moest alles kunne vinden. helaas is alles anders gelopen....15 wk zh en geen kraamhulp thuis..... lekker genieten iedereen dikke XXXX