Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@all, ff ego-berichtje... hier nog steeds vreselijke hoofdpijn en heb gister van de fysion te horen gekregen dat aangezien ik overflexibel ben, dit waarschijnlijk de hele zw.schap zal blijven en ik een zeer grote kans heb op bekkeninstabiliteit. Dit kwam wel even binnen zeg! Hij heeft me gemasseerd maar pffff wat doet het pijn... Zal waarschijnlijk al vroeg in mijn zw.schap thuis zitten. Nou ja we zien wel, kan er weinig aan veranderen maar K is het wel! Het kost zoveel energie...

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat balen Sunshine!....:( Das geen goed nieuws. Is een osteopaat niet iets voor jou? Fysio ben ik tegenwoordig iets minder enthousiast over eerlijk gezegd maar het hangt ook heel erg af van wie je hebt. Als het een goede is, is het ook alweer anders. Ga er iig niet gelijk vanuit want anders kom je in een cirkel en gebeurt het zeker vanuit je gedachten-krachten zeg maar. Osteopaat moet je ook een hele goede hebben om zeker te zijn en ik weet eigenlij ook niet hoe dat zit met tijdens zwangerschap daarheen gaan, maar dat zou je eens kunnen vragen. Zeker als je zo'n pijn hebt, dat is echt heel vervelend. Ik bedoel eigenlijk of je wellicht proactief er iets aan kan doen....Sterkte meid!!!

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hoe is het met iedereen? Hier alles goed. Buikje groeid goed, voel me meisje vaak schoppen en draaien in me buik. Gister weer bij de verloskundige geweest en alles weer goed.

Hoe is het met jullie allemaal?
    Inkytoy...heb je alweer een IUI achter de rug?

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Gelukkig, hier alles prima! Als het meisje eruit is, is het nog leuker :D! Wat een heerlijke baby hebben we gekregen hier, echt genieten van haar.

Inkie, hoe is het inderdaad bi jou?
    Sun, hoe gaat het bij jou, hoe voel je je?! Nog last van je bekken??

5. sunshine81

@Gelukkig, wat fijn dat alles weer goed is. Ik kan niet wachten tot ik het ga voelen:D Lijkt me echt zo bijzonder!!!

@Astarte, hoe lekker om te genieten van jullie meisje. Ben je alweer aan het werk?
    Nee, ik heb geen last van mijn bekken alleen van mijn hoofd. Het is nu alweer 4 dagen K*. Lig alleen maar op de bank en slaap veel. Vrijdag zelfs overgegeven van de pijn terwijl ik nog geen seconde misselijk ben geweest door de zw.schap. Vanmiddag weer naar de fysio, heb me zelfs ziek moeten melden bah. Anders inderdaad maar eens op zoek naar wat anders...

6. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ all, met mij gaat het ook goed. Het is bizar om te wachten op iets waarvan je niet weet wanneer het komt. En hoe het voelt als het begint. Ik ben er klaar voor , en ben het wachten wel zat aan het worden.

7. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    morgen weer echo...en hopelijk maandag insim.....we gaan er weer voor....

8. sunshine81

Spannend Inkie, we gaan weer duimen...

@Lac, ja op een gegeven moment is het wel een keer klaar he?! Hoop dat je heel snel met goed nieuws komt!!!

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi allemaal!
    Lac ik snap je heel goed! Het is een overweldigende tijd straks, zo je eerste kind, vond ik in elk geval! Alles is nieuw, wennen en anders. Natuurlijk ook heel mooi, overspoelend van liefde en geweldig. Maar ook dood vermoeiend, het gevoel dat je geleefd wordt! Het is wat mij betreft ook eerlijk om dat te noemen. Het is niet alleen de roze wolk. Maar nu mijn kleine drie maanden is vind ik het weer te overzien, ze slaapt goed door en heeft d'r plekje wat gevonden. En dat geeft ondanks dat je nog moe bent echt veel rust! Het is zo iets bijzonders dat er een kind uit jou / jullie voortkomt en zeker als het gezond is!!!! Geniet nu nog ff vd rust en nestel lekker, doe nog dingen die je straks even niet meer zo makkelijk doet en lekker voor genieten! Hoe ver ben je nu, want jouw Banner is weg?
    Inkie: succes meid!!!!!

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ astarte, nog twee weken...
    Ik heb mijn banner eraf gehaald om me minder googlebaar te maken.
    mijn man kreeg met google en mijn uitgerekende datum me veel te makkelijk getraceerd.

Ik krijg trouwens van heel veel mensen waarschuwingen dat de " roze wolk" niet volledig roze zal zijn. Dus ik ben wat dat betreft goed voorbereid.

@ inkie heel veel succes morgen / vandaag!

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nog maar twee weken! Wow, dat schiet nu echt op! Super joh!
    Ja, je zal wel denken, daar is weer zo iemand die waarschuwt soort van, maar het is inderdaad gewoon goed te weten dat dat er ook bij kan horen. Ik vind ook mensen die zeggen dat het allemaal zooo fantaaaastisch is, niet geloofwaardig. Natuurlijk is het een geweldige ervaring en mooi en alles, maar het is niet alleen maar zo. Dat is het meer. Zelfs ook als je heel veel moeite hebt moeten doen, is het nog steeds dat je soms denkt: Oh...wat valt het tegen even nu, ik ben ZO moe, was dit nu wat ik graag wilde? Ja, dat heb ik gedacht. Maar het is een momentopname, die NIETS afdoet aan je geluk. Maar die momenten mogen er ook zijn en ik ben daar altijd eerlijk over geweest. Dat ik soms dacht, ik wil dit even niet meer, ik ben het zat. Of dat je denkt: ga nou eens slapen en dat je echt gestoord ervan kan worden en het niet meer trekt als ze maar niet willen gaan pitten ;). Is ook omdat ik er nog eentje heb rondlopen en daar moet je ook aandacht en tijd en energie in steken dus dan vergt het ook weer meer dan.
    Daar staat uiteraard tegenover, dat als ik nu haar kamertje in kom lopen en ze is wakker en ze ziet mij, ik de grootste glimlachjes en kirretjes krijg en ze echt laat zien hoe gek ze op me is, dan ben je gewoon een heel gelukkig mens :D! Of hoe ze reageert op haar zusje, dat is zo lief om te zien!!! ......

Ga je in het ZH bevallen of thuis (of, wat is je keus voor nu, want je weet natuurlijk niet hoe t loopt)?
    Ik snap je privacy issue, dat heb ik ook daarom heb ik ook geen banner hoe oud mijn jongste dochter is en zo.

Nou ik ga weer even verder hier. Sterkte Lac, de laatste loodjes!!!!! Ik was ook zo benieuwd naar haar, hoe ze zou zijn, haar karakter, haar uiterlijk, dat is zo gaaf als ze er uit is, dan eindelijk kun je kennis maken met haar!

12. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ astarte, ik dacht niet weer zo iemand hoor :)
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen, vrije keuze nu nog, hopelijk blijft het ook zo. Voelt voor mij veiliger in het ziekenhuis.

Ik ben ook ontzettend nieuwsgierig op wie ze lijkt hoe ze zal zijn, hoe wij als ouders zijn, hoe ons leven veranderd en zo.

@ inkie hoe ging het vandaag?

13. sunshine81

@Lac, WOW dat is al bijna!!! Had niet door dat je al zo ver was haha. Spannend denk ik, wanneer het gaat beginnen enzo? Zie je er tegenop?

@Inkie, en... alles goed gegaan?

@All, gisteravond naar Shrek geweest, wat heb ik gelachen zeg! Een echte aanrader als je ervan houdt natuurlijk. Vanmiddag op kraamvisite, leuker nu ik zelf ook eindelijk zwanger ben en morgen verjaardag van oma. Zie ik de hele familie weer eens, heb er zin in. Fijn weekend allemaal!

14. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    hallo all@ de echo is perfect verlopen en maandag dus insim.....nu ik ben afgevallen loopt mijn cyclus normaal en mijn eitje was dus al 16 mm (nog nooit zo'n grote gehad zo vroeg in mijn cyclus) dus we houden hoop....duimen maar vanaf maandag....

lac@ spannend hoor! rust maar lekker uit nu het nog kan....hou ons op de hoogte!!

sun@ hoe is het met jou.....fijn dat je leuke dingen doet en de afleiding kan je zeker gebruiken

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Inkytoy...heel veel succes morgen. Ik werd ook zwanger van die keer dat me eitje al heel snel in de cyclus groot was...goede hoop!!! Ga weer heel hard voor je duimen

Lac...spannend.

16. sunshine81

@Inky, succes morgen! Goed teken zeg. Ik ga heeeeeel hard duimen... Mag nu wel een keer gebeuren he?!

17. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend inkie zeker een goed teken dat je een meer normale cyclus hebt..
    Ik doe rustig aan en probeer geduldig te wachten. Ik vind gaan bevallen best eng, hoop dat alles goed gaat en het niet te veel pijn doet. We zullen zien, hopelijk horen jullie snel meer:)

18. sunshine81

@Inky, en hoe is het gegaan?

@Lac, ja kan ik me heel goed voorstellen. Het lijkt misschien nog zo ver weg maar kan maar zo gebeuren... Als het snel gebeurd (anders ook hoor) succes en geniet daarna van de kleine!

@All, ik heb gisteravond voor het eerst de kleine gevoeld :D:D:D Echt zooooo apart en bijzonder. Dacht eerst dat het wel niet zo zou zijn omdat ik het graag wilde voelen maar voelde het net weer dus is toch echt zo:D:D Het kriebelt hihi

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Lac: als je kleine geboren is zou ik ook graag een PB krijgen (wanneer daar tijd en energie voor is natuurlijk ;)) hoe ze heet!!! Ben benieuwd!

@Inkie: hoop dat het goed is gegaan ook....hoe gaat het?
    @Sun: Meid, gaaf he!????!! :D Dat is zo bijzonder en wordt alleen maar mooier wanneer het kindje groeit en je steeds beter die schopjes voelt! Bij mij stak telkens haar voetje uit aan 1 kant, dat heb ik nog gefilmd want dat was zo grappig, dat was echt op het eind dat ze geen kant meer op gaan en blijven liggen hoe ze liggen. Wil je eigenlijk het geslacht weten met de 20 weken echo straks? Nog maar twee weken dan ben jij aan de beurt! Spannend!!!

20. sunshine81

@Astarte, ja helemaal geweldig! Het is nu alweer een poosje rustig dat ik denk, kom maar op hihi:D Nee, wij willen het geslacht niet weten. Is er toch nog iets een verrassing hihi. Ja, ben benieuwd over 2 weken!!! Kan niet wachten...

Deel Deze Pagina