Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, hadden jullie goede waardes? Is het goed gegaan?

@ astarte, je krijgt een pb als het zover is :D..

@ sunshine, wat leuk dat je je baby hebt gevoeld! Je zal hem steeds vaker gaan voelen, heel fijn, want als het beweegt weet je direct dat het goed gaat.

@ all, Fijne sinterklaas gehad?
    Wij zijn blij dat de geboortedatum in ieder geval niet 5 december is geworden.

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Lac: graag die PB! :D
    Enne...inderdaad fijn dat het kindje niet op 5-12 kwam. Dat is geen leuke dag, want een ieder is met de Sint bezig bijna en dan is je verjaardag niet meer zo spannend... Benieuwd. Toen ik zag dat je gepost had, dacht ik: Ow! Ze is misschien bevallen! Dat krijg je nu natuurlijk ;). Toch, eer dat je de tijd en energie weer vindt na de geboorte, dat is niet gelijk natuurlijk om weer achter de pc te kruipen haha ;).

@SuN: ik snap het dat wilde ik bij de eerste ook niet! Bij de tweede kon ik het niet verdragen het niet te weten en ben ook wel blij dat ik het wist ivm kleding niet wegdoen en sorteren van onze oudste! En je kunt mooi je kaartje en je naam en alles alvast paraat hebben. Zijn jullie al uit jullie namen trouwens? En Lac, jullie ook? Bij Sun moet er nog een jongensnaam ook zijn natuurlijk maar bij Lac is het makkelijk! :D
    Sterkte Lac, geniet je ook nog een beetje van de laatste loodjes?

@Inkie: hoe is het nu!????

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Is het bij jullie ook zo wit?

@Lac, ja dat kan ik me voorstellen. Lijkt me ook niet zo leuk! Krijg ikke ook PB? :D Ben benieuwd wanneer je met nieuws komt...

@Astarte, ja dan is het inderdaad misschien wat handiger maar vind het wel leuk zo... Nu is iedereen aan het gissen, ook wel grappig! Namen hebben we al een paar jaar maar we willen graag 2e namen geven en daar hebben we nog niet over nagedacht, toch maar eens doen haha...

Ik ga straks lekker een weekend weg met een vriendin, heb er zin in! Hopelijk valt het op de weg een beetje mee straks.
    Fijn weekend allemaal!

4. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze is geboren! Gezond en wel, de bevalling ging voorspoedig, ik voel me goed, en ze doet het erg goed. Het is een schatje:)

5. sunshine81

GEFELICITEEEEEEEEERDDDDD:D:D
    Geniet ervan!!!

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lac@ gefeliciteerd!!!! lekker genieten en uitrusten....
    fijn dat alles zo goed is gelopen.....en dat ze het zo goed doet
    dikke XXXX en knuffel

7. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    helaas is de IUI niet gelukt.....de bloed proef vanmorgen heeft geen verhoogd HCG hormoon aangetoond... balen maar we gaan gewwon door xxx

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lac: van harte!!!! :D :D De PB is zojuist beantwoord!!!! :) Echt super gaaf, geniet van je lekkere dametje.

Inkie:dat is wel een domper, ik had bij jou ook op goed nieuws gehoopt!.....Dapper hoe je weer eraan gaat staan....Sterkte en hou ons op de hoogte!

Sun: met jou alles goed!? Bijna de 20-weken echo, wat spannend toch he? Ik hoop dat alles goed gaat.

@hier: alles prima! Ik ben zoooo blij met onze kleine dame, ze is zo goedlachs, lief en vrolijk, ik vind haar een zoeterd en ze slaapt super. Echt, ik had niet beter kunnen krijgen. Zo blij met mijn twee dametjes!

x

9. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, watvervelend, ook ik had natuurlijk gehoopt dat het goed was gegaan. Geef de moed niet op.

@ all, bedankt voor jullie berichtjes terug. Lief.

Ik ben hier echt brak aan het wezen, super slechte nachten gehad, maar ja hoort erbij he. overdag wil ze wel slapen, maar snachts is ze klaarwakker. En wij dusook.
    En ze wil ongeveer elke 2 uur worden gevoed.
    Ik hoop dat ze snel een beetje ons ritme oppakt..
    Verderoverladen met kraamvisite en kadootjes. Heel leuk allemaal.

10. sunshine81

@Inkie, he jakkes dat willen we niet horen! Dikke knuffel

@Astarte, het gaat prima hier! Geniet volop van de zwangerschap. Ja, nog een paar dagen, ik ben zooooo benieuwd! Gaat best snel zo... Heb nog wel redelijk veel hoofdpijn, dat is wel naar maar goed... Krijg de laatste tijd week steeds vaker te horen of het er toch stiekem niet twee zijn dat ik er zelf gewoon van ga twijfelen haha. Heb best een dikke buik maar dat moeten ze toch op de termijnecho wel hebben gezien?

@Lac, hihi jammer is dat he?! Als ik het zo hoor moet ik dus nu maar alvast wat voorslapen:D Geniet van alle kraamvisite en kadootjes...

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Lac: meid, ik weet hoe je je voelt....dit is een pittige tijd die veel van je vraagt. Sterkte met die kleine dame ik hoop dat ze inderdaad gauw een ritme gaat vinden in de nacht. Slaapt ze overdag erg veel? In het begin weet een baby nog niets van ritme van dag en nacht. Goed overdag het licht houden op de babykamer of waar ze slaapt en duidelijk dat het in de nacht donker is, dat helpt om een idee te krijgen voor haar. Maar dat is vast al verteld ;). Ik kan niet zeggen hoe heerlijk het is als ze eenmaal doorslapen! :D Is de kraamvisite goed te doen, niet te druk of juist leuk? Ik had er niet zo veel behoefte aan die eerste weken omdat het juist zo vermoeiend was allemaal. Maar dat is voor een ieder verschillend hoe ze dat beleven, dus ik was wel even benieuwd hoe dat bij jou gaat. Leuk he, al die cadeaus: echt verwennerij he!??? :D

@Sun:Ga jij maar vast voorslapen inderdaad hahahaha! Maar nu nog maar krap 3 dagen en dan is het zover. Echt spannend. Vervelend van je hoofdpijn, dat is wel echt een zwanger klachtje....! Ze zouden denk ik echt wel gezien moeten hebben of het er twee zijn maar zeg nooit nooit ;)!...Maar weet je, je kan ook gewoon veel vruchtwater hebben waardoor je voller oogt, je weet het gewoon niet.... Benieuwd hoe het dus is en gaat en vooral of het kindje gezond is!!! (Of gezond zijn de kindjes maar daar ga ik niet vanuit dat het een tweeling is haha).
    Laat je het ons weten?

@Inkie: gaat het een beetje met je?

Liefs!

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ hoe gaat het nu?/ slaapt ze al wat beter snachts?
    geniet je een beetje van alles..of gaat het een beetje aan je voorbij?......laat je lekker verwennen door de kraamvisite.....een hele dikke knuffel xxx

hier@ het wordt pas half januari voor we de 8e poging kunnen gaan doen...ivm vakantie in het ziekenhuis is de poli 2 weken dicht.
    we hebben dus weer even een maand rust....het begint nu echt lang te duren....en daar baal ik flink van.....2013 wordt mijn ons jaar....

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Inkie: jaaa 2013 wordt jullie jaar! Daar gaan we voor!
    Sterkte...snap zo goed dat het nu (te) lang gaat duren.....

@Sun: succes morgen!!!!!!!!!!!! Duim duim duim dat alles goed is met jullie kleine spruitje!

Liefs

14. sunshine81

@Inkie, balen is dat altijd he?! Kan je wel ongestoord een wijntje drinken met de feestdagen en dan vol goede moed en vruchtbaar het nieuwe jaar in!

@All, hier loopt alles niet zo goed! Gelukkig wel met de zwangerschap, de 20-weken echo was helemaal goed:D Wel was de kleine nu al zo eigenwijs dat het steeds met de handjes in de weg lag waardoor de gyn alles moeilijk kon zien en het dus langer duurde:D Extra lang kijken, heel vervelend hihi!
    Heb een longontsteking en lig dus voor pampus op de bank/bed. Zouden een weekend weggaan maar ja nu moet manlief maar alleen met zijn familie. Hij wil mij niet alleen laten dus ik ga straks naar mijn ouders... Ben altijd het liefst thuis maar ja wil mijn mannetje ook niet thuis houden daarom.
    Ook heb ik te horen gekregen dat ik vanaf 1 maart a.s. geen baan meer heb. Zou nu een beeindigingsovereenkomst krijgen maar die mag ik niet tekenen vanwege de zwangerschap. Anders krijg ik geen uitkering pffftttttt wat een gezeur zeg! Heb ook niet echt de puf om hier mee bezig te zijn en wil gewoon slapen maar ja...

Ik wens jullie alvast hele fijne feestdagen en hoop snel weer ff te komen kijken...

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sun, ik schrok even toen ik las: hier loopt alles niet zo goed! Dacht, o nee, de 20 weken echo!....Gelukkig is dát goed...de rest is heel erg vervelend, vooral van je gezondheid, maar ook je baan!....Hoe kan dat nu? Gaat het slecht daar economisch? Lastige positie waarin je zit nu zeg!....PB me anders even wat je precies doet, ben ik wel benieuwd naar? En longontsteking hoe kom je daar nu aan!??? Moet je antibiotica nemen? En dat weekend weg is erg jammer inderdaad, maar je gezondheid gaat voor! Zal je man ook wel jammer vinden dat je niet mee kunt. Je kwakkelt wel een beetje he?
    Enne...met de echo niet stiekum iets gezien dat je dacht: ohhh ik zie een piemeltje of zo?!!! ;)
    Ik hoop dat je kunt genieten van je feestdagen ondanks alles en voor de Kerst weer wat bijgetrokken bent. Nu lekker laten pamperen door je ouders! :)

x

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sun: mijn voorspelling bij jouw kindje: jongen! ;)
    x

17. sunshine81

Hihi nee niks gezien... Denk zelf ook een jongetje, hoezo denk jij dat? Ik pb je ff.

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik PB je nu terug! ;)

19. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sun@ jeetje...das best wel even schrikken. ben zo blij voor jullie dat de echo goed was...enne ik denk ook een jongetje ;)
    Maar wat balen van je baan....laat je goed inlichten omtrend je zwangerschap en teken niet zomaar een contract.
    heel veel beterschap.....ik hoop dat je een beetke ben opgekmapt voor de feestdagen....maar wel heel erg jammer van je weekendje...maar je gzondheid gaat voor....
    dikke knuffel XX

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Het is hier stil.....
    Inkie, bijna weer beginnen denk ik? Volgende week ergens? Sterkte en succes hopelijk is 2013 wel jouw jaar!!!!
    Sun: opgeknapt???? Weer beter en de feestdagen doorgekomen?
    Hier alles goed. Derde cyclus start nu op, word weer ongesteld...maar ben er ook blij mee want ik ben het heel regelmatig echt om de maand, dus alles doet het nog :). Wel altijd die ene dag hoofdpijn en die is vandaag...au au au.
    Liefs en sterkte voor een ieder hier!

PS: hier alles goed! :D Dame groeit goed en is zooo lief!

Deel Deze Pagina