Het is zeker stil hier... Ja, het gaat weer redelijk. Heb nog steeds een voorhoofdsholteontsteking die niet weg wil, veel hoofdpijn dus ook... Huisarts durfde geen tweede antibioticakuur te geven ivm de zwangerschap dus ff volhouden! Met mijn werk weet ik nog steeds niks. Ik teken niet voordat alles netjes op papier staat en de rechtsbijstand en het uwv er ook mee akkoord gaan maar die onduidelijkheid is echt irritant. De kleine groeit super goed en als hij/zij buiten de buik net zo druk is dan in de buik krijgen we nog heel wat te stellen haha. Erg gezellig. Manlief voelt het inmiddels ook met wat aanwijzingen dus dat is wel erg leuk... Morgen weer controle, ben benieuwd! @Astarte, wat fijn dat je zo aan het genieten bent... Ik kan ook niet wachten Hoe is het met de rest?
Ha Sun, Wat vervelend meid!! Snap de keus van de huisarts, die antibiotica helpt voor t een maar is slecht voor al het andere....Neem je probiotica? Erg van belang voor jou en het kindje en de darmpjes, los van of je antibiotica slikte, maar met antibiotica nog belangrijker. Ben erg benieuwd naar je kleintje hoor! Of hij of zij inderdaad zo actief is in het leven buiten je buik! Verder dus alles goed, is de baby groot of juist klein gemiddeld? Kus
Ja, ik neem probiotica. Snap het ook heel goed hoor, wilde de eerste het liefst al niet maar ja, dat moest echt! Ik ben ook echt zooooo benieuwd... Babykamer is nu geschilderd en meubels staan er in, echt gek. Elke keer ff kijken en er komt steeds wat bij, super leuk! Nog maar 4 maanden hihi... De kleine liep met de 20-weken echo een paar dagen achter en met de beentjes een week voor, gemiddeld dus... 11 februari hebben we weer een groeiecho Heb jij foto van jou kleine? Ben inmiddels wel nieuwsgierig
Ja genoeg maar die zet ik in verband met privacy natuurlijk niet op ZP! Zal kijken of ik er een kan PB'en als je dat leuk vindt?
hoihoi, ik dacht ik post ook weer eens. Het gaat goed met ons. Aan het genieten hier. 't is een soort droom, je wordt geleefd, en de nachten zijn beroerd, maar ik kan het nog steeds soms niet geloven dat ze er is.
@Lac, nee dat kan ik me heel goed voorstellen maar het lijkt me ook zoooo bijzonder. Wachten duurt altijd lang haha. Heb je ook een foto van de kleine? @Astarte, ik wacht nog steeds hihi
hallo dames, ik ben ondertussen begonnen aan mijn 2e poging IUI hierna nog 1 te gaan....mijn gonal F is omhoog geschroefd naar 100mg en woensdag de 1 echo we gaan a.s. donderdag naar het VUmc voor een informatie avond IVF....want dat gaat er wel van komen denk ik zo...... het wordt wel heel erg spannend...maar ik hou jullie op de hoogte. iedereen@ voor iedereen die zich niet zo goed voelt.....dikke knuffel.
Benieuwd Inkie! Hopelijk gaat het dit keer een keer wel goed!!!! Ik hoop echt dat het niet tot IVF moet komen bij jullie....dat het misschien nog net wel lukt voor die tijd!.....We duimen hier voor jou!!!!
@ inkie succes! @ sunshine ik kan geen bijlage toevoegen bij een pb, dus ik weet niet hoe ik een foto kan sturen...
Is mij ook niet gelukt Lac!..Lastig he!? Hoe gaat het met jou en je meisje???? Hoe zijn de nachten?! xxx
@ astarte, de nachten zijn erg beroerd. Ze wil maar niet slapen, maar we hebben wel de eerste lachjes gehad. We hebben nu het advies gekregen om te werken met adviezen van: De Bakermat. Ria Blom: Regelmaat en Inbakeren Lijkt me wel te kloppen, ze blijkt toch wel uitgeput te zijn als ik zo de tekst op de website lees, en daardoor boos, continue de borst willen en niet goed slapen. Waardoor ze weer extra moe is, extra boos en huilerig. enzovoort. We zijn er nu mee begonnen (niet met inbakeren, maar met regelmaat een rust) dus ik hoop dat het werkt...
Lieve Lac, wat vervelend dat het zo loopt zeg...! Dat inbakeren hielp bij een goede vriendin van me erg goed. Ik hoop dat het bij jullie ook mag helpen. Als ze inderdaad zo moe is, daar worden wij ook stront chagrijnig van, dus een baby ook. Logisch eigenlijk. Hoe gaat de BV? Ondanks de slechte nachten overdag wel goed dat ze goed drinkt en hapt? Is het inbakeren inmiddels dan aangeslagen? We zijn weer 4 dagen verder....Ik hoop het echt! Die gebroken nachten zijn zo zwaar. En zo'n kindje moet ook vaak nog echt 'landen' en sommige baby's zijn daardoor nog onrustiger....We horen het gauw hoe het gaat!.... Inkie: hoe is het daar?????!!!!!! En Sun? Liefs
hier weer even een berichtje van mij: We zijn naar de info avond geweest van IVF.....heel erg indrukwekkend....we zaten in een vu college zaal met zo"n 50 andere paren..... Mooie dia's en film gezien maar ook de gehele behandeling schematisch doorgelopen.....ik heb de mazzel dat ik nu al bezig ben met IUI...zodat ik bijn alle medicijnen en prik instructies al ken...maar het wordt best wel zwaar en pijnlijk......maar goed ik kan pas echt beginnen na mijn iui pogingen en een rustmaand dus het wordt niet eerder dan april/mei......hopelijk komt er na 3 ½ jaar dan wederom een grote droom uit. Maar eerst morgen de insim en dan 2 wachtweken......ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in....laat de tijd maar snel gaan dan komt de ivf behandeling in zicht. lac @ hoe gaat ie nu ???? gaat het inbakeren al ? ik heb het ook een tijdje gehad,,en ben toen tegen het wiegje aan gaan zitten met mijn rug naar de kleine toe......en heel stil blijven zitten.....uiteindelijk viel hij toch in slaap, omdat hij mij wel zag maar ik geen oogcontact maakte....wellicht kun je dat proberen......(geen garantie) in ieder geval een hele dikke knuffel van mij xxx
@Lac, en....merk je al verschil? Wat vervelend voor de kleine (en voor jullie natuurlijk) dat ze zo onrustig is. Hopelijk gaat dit werken... @Inkie, en... zit het er weer in, hadden jullie een mooie score? Ik blijf nog even doorduimen hoor!!! Confronterend he, zo'n avond. Ik vond het erg nuttig en idd prikken kunnen we wel maar heb me ook verbaasd over de grote leeftijdsverschillen enzo daar... Wij hadden ook zo'n collegezaal in het UMCU en sommigen kunnen echt de raarste vragen stellen! Zie je er al tegenop? @Astarte, bij jullie ook nog steeds alles goed? @All, hier gaat mijn buik in de weg zitten Wel heb ik weer een antibioticakuur gekregen voor voor- en bijhoofdsholteontsteking. Beetje jammer maar als het helpt ben ik allang blij... Verder gaat alles volgens het boekje. 11 februari hebben we weer een groeiecho, ben erg benieuwd. Als de kleine dezelfde regelmaat heeft als nu dan wordt het nog wat haha. Vind het heerlijk om de kleine te voelen en er mee te spelen.
Hoi allemaal, het gaat al een stukje beter, we bakeren niet in maar geven wel meer structuur en rust. Dat helpt. Ze slaapt heel veel. Na een drukke dag merken we duidelijk aan haar dat ze slechter slaapt snachts, en eerder op bed leggen helpt ook erg goed. Borstvoeding gaat gelukkig erg goed. Ik heb ook al een paar keer gekolfd en mijn man in mijn afwezigheid de borstvoeding per fles laten geven, ook dat gaat erg goed. Geen verwarring of iets dergelijks. En m'n man vind het ook erg leuk om eens de fles te kunnen geven. @ sunshine, ik hoop dat je snel van je voorhoofdsholte ontsteking af bent, wat naar. Fijn dat het verder zo goed gaat. @ inkie, wie weet dat juist zonder hoop het beter gaat. Ik weet niet of ik daarin moet geloven hoor, maar als het zo werkt, dus minder stress door minder hoop, dan is dat maar weer mooi meegenomen. @ astarte zie hierboven, hoe gaat het met jullie?
Hi lac, dat klinkt wel goed wat jullie doen. Het is zeker herkenbaar dat ze slecht slapen of onrustig zijn na n drukke dag! Juist als ze nog zo jong zijn. Zal ook afhangen van het kind maar ik ben geen moeder die maar v hot naar her met d'r kind sleept. Ieder voor zich hoor maar ik ben van mening dat het allemaal al heftig genoeg is voor n kind om op aarde te komen, geboren te worden en dus heb ik die eerste tijd maar ook daarna altijd rustig aan gedaan. Het verschilt ook per kind hoe het reageert op drukte of meer onrust natuurlijk. Mijn kinderen konden daar beiden niet super goed tegen hoewel ze er wel mee om konden gaan en de jongste kan gaan maar ik vind het ook de taak van mezelf om de grenzen goed te bewaken. Tenslotte kan n baby dat zelf nog niet. Jullie luisteren goed naar haar signalen dus dat klinkt super. Ze moeten vaak ook nog even landen zeg maar waardoor die onrust kan komen. Hadden wij paar maanden terug ook maar nu is de jongste een blije lieve goed slapende baby! Wij slepen ook weinig met haar en wat we wel doen trekt ze goed. Ik weet dat ze eind van de middag moe is en naar bed wil dus ik plan dan geen afspraken buiten de deur of neem dan een bedje mee maar nu ze nog zo klein is doe ik dat minimaal. Dat doe je sowieso niet vaak door de weeks met twee jonge kinderen trouwens dus dat is zo af en toe maar. Ik ga alleen nog wel s op stap maar geniet dan er juist van om even geen zorg te hebben. Even tijd aan mezelf.! Ik geniet echt vd kleine dame! Ze lacht veel en begint nu te graaien naar veel dingen en ze greep gister naar de poes om even te voelen echt geweldig! Ze is aan de vaste hapjes maar nog niet razend enthousiast. Al met al echt heel leuk en nu kan ik nog af en toe iets doen omdat ze alleen maar ligt. Dat wordt wel anders straks als ze gaat lopen!!!! Maar goed zo ver is t nu nog niet hihi. Liefs astarte
Hey meiden, wat een rust hier... Hoe gaat het met jullie? Wij hebben maandag een groeiecho gehad en alles ziet er helemaal toppie uit. Alles precies gemiddeld alleen heeft het lange benen, maar liever lange benen dan een groot hoofd Vrijdag gaan we nog even lekker met zijn tweetjes een weekend weg, heerlijk ff bijkomen. Merk dat ik weer meer moe ga worden.
Fijn Sun dat het zo goed gaat!!! Geniet maar v je weekend weg, dat kan nu nog lekker makkelijk! Groei echo klinkt goed! Hier alles goed! Meisje eet nu enthousiast, echt zo gaaf! Ze lacht veel en is super lief!!!!!!!!!! Dikke x
@Astarte, ik ben ook zo benieuwd hoe het straks is en gaat als hij/zij er eenmaal is... Nog ff geduld