Ook mijn meisje heeft lange benen. Hier minder goed. Loop bij de gyn. in het zh. Zit aan de medicijnen voor een te hoge bloeddruk. Wordt heel goed in de gaten gehouden omdat de kans groot is dat het doorslaat naar een zwanferschapsvergiftiging. Hoe het er nu naar uitziet wordt ik met week 37 ingeleid. Erg spannend dus...
@Gelukkig, oh jee, dat is een beetje jammer zeg! Komt nu dan wel ineens heel dichtbij. Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden... Rustig aan doen dus... Sterkte
Ik dacht ik kijk weer eens hoe het met jullie gaat. @ gelukkig wat vervelend dat het zo loopt met je zwangerschap. En wat spannend eind volgende week heb je dus je meisje in je handen, toch? @ sunshine, idd beter lange benen, is toch ook mooi lange benen? begint ook al lekker op te schieten bij jou, leuk hoor. @ astarte wat fijn dat het zo goed gaat met je dochtertje. lekker kliederen met eten, lijkt me lachen. @ inkie het wachten zal wel weer voelen als een eeuwigheid. Sterkte daar maar weer mee. Bij mij gaat het goed. Ze huilt nog wel regelmatig. Maar we snappen haar wel steeds beter, dat scheelt. Ik ben zo blij met mijn man, ik zou het niet zonder hem kunnen. Geluidjes maken doet ze inmiddels, dat is erg grappig en leuk.
Ben vandaag opgenomen in t zh. met zwangerschapsvergiftiging. Ik wordt 25 feb. ingeleid hoe het er nu naar uit ziet. Lig je dan ineens alleen op een kamer, echt zo klote dit. Maar wel het beste voor mij en de baby.
Och arme Gelukkig....!!! Veel troost en sterkte van mij wat rot dat dit zo loopt. Hopelijk zorgen ze goed voor je en hou je taai!!!!! Knuffel
Ai gelukkig, dat is schrikken, niet fijn dat het zo gaat. Maar je bent gelukkig wel in goede handen, en ze houden je kindje extra goed in de gaten. Ik hoop dat je nog wat leesvoer hebt. Sterkte meid.
He jakkes zeg! Kan je je nog een beetje vermaken? Hou je taai en voor je het weet ben je weer thuis met de kleine... Nog een paar dagen, spannend he?! Dikke knuffel
jeetje das best wel even schrikken...hopelijk gaat alles nu goed. em wordt de kleine goed in de gaten gehouden....heel veel sterkte dikke knuffel xxx hier @ vandaag mij laatste insim gehad,,,,3,4, miljoen en 2 eitjes. dus een kans op een meerling is aanwezig.... wanneer deze poging niet lukt zal de weg naar IVF open staan....op 12 maart een gesprek met de gyn....maar eerst afeachten op deze poging,,,,, duimen maar ......
@Gelukkig, hoe is het nu met jou? Hoop dat je snel met goed nieuws komt... @Inkie, goede score zeg! Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat de IVF niet nodig is. Hoe denk je er zelf over? Hou hoop. Dikke knuffel
Spannend Inkie...zou het deze keer dan eindelijk raak zijn en IVF niet hoeven? Ik hoop het echt voor je!!!!!!!!!!!!! Gelukkig...hoe is het daar????? Sunshine, hoe voel jij je....? Vanaf 30 weken voelt het al meer als aftellen vind ik hahaha! @hier: we gaan niet bewust voor een derde kindje maar als ik zwanger raak via de natuurlijke weg is het welkom. Ik wil niet meer de druk en stress van ovu testen, of weer IVF ondergaan. Als de natuur en iets hogers het toelaten, dan is het kindje van harte welkom, zo niet dan ben ik nog net zo gelukkig met mijn gezin!!! Liefs
@Astarte, ik voel me prima. JA dat heb ik ook haha. Nog een paar dagen en dan kan het aftellen beginnen. Vanavond gaan we naar de negenmaandenbeurs, ben benieuwd! Ohhh toch stiekem een beetje spannend hoor! Je weet nooit wat voor mooi wonder er nog mag gebeuren De eerste was toch wel spontaan?
Ja dat klopt inderdaad Sun! Dus....alles is mogelijk en zo niet, ja dan niet.....! Maar dat laat ik zzeeekkkeeer weten aan jullie, als het wel zo mocht zijn.. Heb je je uitzet al klaar?! Wat moet je nog? Leuk is dat he? Nog maar 75 dagen voor jou, als je dat leest denk je toch: oh dat is echt nog maar kort!.......Terwijl je nog eventjes hebt! Wil je in het ZH of thuis bevallen? x
Precies, goede gedachte Nee nog niet, moet eens een lijstje gaan maken haha. Hebben zoveel spullen/kleren gekregen dat de babykamer nu een puinhoop is en ik niet meer weet waar ik moet beginnen haha. Komt allemaal goed Ja maar ook nog heel ver weg hihi. Nog 5 weken werken en dan lekker met verlof, dan komt het pas dichtbij... Als het kan wil ik heel graag thuis bevallen. Lekker in de eigen omgeving en in bad enz. Lijkt me wel wat maar als het niet zo is, dan is het anders. Ik pin me er niet op vast dan kan het zo tegen vallen.
@ inkie dat is een goede score, bij ons lukte het met minder dus ik zou zeggen een goede kans. Ik duim voor je. @ sunshine spannend hoor. Toch ben ik blij dat dat hele bevallen en de aanloop daarnaar toe voorbij is. Ik vond het best eng. Hoop dat je er gewoon relaxed onder blijft en een beetje van kunt genieten. @ astarte, lekker dat je gezin nu compleet voelt. Ik kan het me goed voorstellen. Wij zijn wel van plan de malle molen opnieuw te bewandelen indien nodig. Maar ja wanneer begin je weer. Nu nog niet in ieder geval, misschien over een half jaar. Ik denk dat ik er dan wel heel anders in zal staan, we hebben tenslotte al een lief meisje.
itsme: wowww gefeliciteerd meid....nu maar duimen dat het blijft plakken... heel veel succes en een dikke knuffel
Ik ben 19 feb. bevallen van een klein prinsesje. Een prematuur want ze is geboren met 36+3 weken zwangerschap maar gezond en wel 3470 gram. Ik was opgenomen met zwangerschapsvrrgiftiging en werd ingeleid. Goede bevalling gehad. 3 kwartier geperst en zonder knip of scheur was me meisje er. We zijn donderdagmiddag vanuit het zh. thuisgekomen en maken het erg goed.
Gelukkig: VAN HARTE!!!! Wat was ze al zwaar voor 36 weken zeg! Veel geluk voor jullie en sterkte met de gebroken nachten!! Drinkt ze bv of fles? Genieten maar!!!! Heftige tijd de kraamtijd!! Ook super mooi hoor maar er gebeurt veel. Neem lekker je rust, erg belangrijk!! Xx
Ze is idd. zwaar voor 36 weken maar ik ben er blij om anders had ze in een warmtebedje gemoeten. Ik geef borstvoeding en dit gaat gelukkig erg goed. Overdag slaapt ze heel de dag en snachts houdt ze me lekker wakker. Vandaag gaan de geboortekaartjes op se post dus dan zal t lekker druk worden, alhoewel er al best wat bezoek is geweest, ook in t zh. dus dat scheelt. Het is echt herlijk genieten.