@Gelukkig, WOW nu al?!!! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Idd mooi gewicht voor 36 weken haha. Geniet van elkaar en de kleine... Ps. hoe heet ze? Je mag ook PB sturen hoor!
gelukkig@ GEFELICITEERD met jullie prachtige dochter. idd mooi gewicht voor een vroeg geboorte en fijn dat jullie al weer thuis zijn...erg mooie naam...geniet ervan en een hele dikke knuffel XXX
@ gelukkig: Gefeliciteerd met de geboorte van Lizzy!!! Super leuk! Geniet ervan en pak je rust als je kan. @ sunshine lekker geschminkt?
Hahahaha ja inderdaad, beter laat dan nooit Zal vanavond even kijken of ik een foto erop kan zetten... Alles goed met jullie?
Grappig he?! Volgende week donderdag laatste werkdag Eind begint eindelijk in zicht te komen... Hoe is het met jullie?
hallo dames@ Ik wilde even laten weten dat ook mijn laatste IUI poging niet is gelukt.... wij hebben op 12 maart een gesprek met de gyn en wachten die af...
He jakkes Inkie, je had het wel gedacht maar toch jammer! Gelukkig kan je snel in het z'huis terecht. Ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen... Dikke knuffel
@ inkie, wat naar. Ik denk aan je. @ sunshine, dat schiet echt op. Lekker veel proberen te slapen strakjes als het lukt. Hier gaat het goed, ons meisje leert iedere week weer iets nieuws, heel leuk om te zien. Jij hebt bijna je laatste werkdag, ik bijna mijn eerste.
hoi dames, Hier weer even een berichtje van mij. We hebben ons gesprek gehad en we hebben groen licht gekregen. wij mogen starten met de IVF....nog deze maand. Als alles goed gaat hoop ik rond 25 maart ongi te zijn en dan mogen wij beginnen met de pil maand.(micogynol 30) De hele maand aan de pil zodat mijn lichaam in rust komt en daarna meteen door met de hormonen en Gonal F. Ze hopen dat er dan 5/6 eitjes zullen rijpen om deze dan tijdens de punctie eruit te kunnen halen. De gyn had veel hoop dat deze behandeling waarschijnlijk wel zal aanslaan... Heel erg spannend allemaal......ik hou julie natuurlijk op de hoogte lac@ wat goed om te lezen dat jullie kleine meid....alweer zoveel doet en kan...geniet er van.... kan je je werk goed combineren met de kleine ?? sun@ je laatste werkdag gehad???? zal wel even emotioneel zijn geweest...hebben ze nog wat voor je gedaan???? nu even niks dus en heerlijk genieten van de laatste loodjes verder iedereen alvast een goed weekend !!!
@Lac, wanneer moet/mag je weer beginnen? @Inky, ohhh spannend zeg. Ik weet nog precies hoe het voelde en dat de hoop weer terug was. Ik ben inderdaad ook met de pil begonnen, wel vreemd idee he?! Geniet nog ff van je rust en dan is het eindelijk zover, eindelijk denk ik of niet? Gister de laatste werkdag gehad. Het was heel vreemd. Normaal ben ik ook op vrijdag vrij dus voor mij lijkt het nu gewoon weekend... Ook ben ik ontslagen dus dat is vooral raar, dat je er na 12 jaar gewoon niet meer terug komt. Maar ik moet zeggen dat ik er echt aan toe ben en er ook erg veel zin in heb Ze hadden geld ingezameld en kado's gekocht, veel bloemen hahaha. Wel gezellig. Het weekend gaan we nog met alle collega's naar de Efteling dus zie ik de meeste nog wel! Komt wel dichterbij zo...
@ inkie spannend, dat is gelukkig snel. Fijn dat je weer hoop krijgt zo en wie weet gaat het de eerste keer wel al direct goed @ sunshine bizar lijkt me om na 12 jaar niet meer terug te komen op je werk. ook gek dat ze dat zomaar konden doen. Leuk naar de efteling veel plezier! Ik begin over 1 week weer dus ik weet nog niet hoe dat gaat met combineren. Lijkt me wel erg druk en ingewikkeld. Ik zie er wel tegen op.