Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lac@ heb je een soort van oppas geregeld? of KDV....
    je moet weer een beetje in het ritme komen denk ik....maar het zl best wel goed komen..dikke knuf xxx

sun@ onslagen? vanwege wat dan? beetje raar dat ze je na 12 jaar er zomaar uit gooien...maar er komt vast wel iets anders op je pad...eerst genieten van je kleine...efteling wel erg leuk nog als afscheid.

hier@ De gedachten aan de IVF begint nu pas realistisch te worden.
    de afval race was dus hiervoor bedoelt....alsof ik het een jaar geleden al wist dat dit zou gebeuren( maar wel mooi 30 kilo kwijt)
    We zien er echt naar uit, want de kans dat dit wel slaagt is groot...wellicht al deze zomer zwanger ;)?? hihihi

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Lac, lijkt me ook erg raar om weer te beginnen. Hoeveel dagen ga je werken? Volgens mij moet je echt weer in dat ritme komen. Heb je er wel zin in?

@Inkie, vreemd idee he?! Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen dat je deze zomer zwanger bent... Geen roseetjes voor jou hihi! Als je het niet had gedaan was je alsnog te zwaar geweest dus dit is veel beter! Duurt allemaal zo lang he? En als het eenmaal zover is denk je, oh dat viel best mee, het is het waard geweest.

Ik ben ontslagen vanwege reorganisatie. We mochten wel kiezen om naar Hoofddorp te gaan maar dat is voor mij 3 uur reizen per dag als je mazzel hebt en dat zie ik gewoon echt niet zitten! Ze mogen me inderdaad niet zomaar ontslaan vanwege de zwangerschap dus zijn ze het verplicht om me tot 1 december in dienst te houden met vrijstelling van werk dus vindt het ook niet meer heel erg. Is alleen een raar idee dat ik nu de rest van het jaar thuis zit.

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi dames! Ik kreeg helemaal geen meldingen meer van ZP dus nu lees ik weer even bij! ;)
    Lac; ik weet hoe moeilijk het is om weer te beginnen. Als de kop eraf is, gaat het makkelijker worden. Een goede opvang is cruciaal. Dan ga je met een gerust hart werken weer.
    Sun; gek idee idd dat je helemaal stopt met je werk. Heb je wel plannen om na de bevalling en verlof weer iets te gaan zoeken of ben je financieel niet afhankelijk van je werk? Is wel zalig om thuis te zijn als ze nog zo klein zijn. Later krijg je weer meer zin om er op uit misschien, ik heb dat nu meer en geniet ook van lekker even weg zijn en niet zorgen!..Maar goed dat is voor een ieder verschillend!
    Inkie: meid wat spannend, ik hoop echt zo dat het raak is via IVF. In ieder geval heb je al meer kans op een bevruchting en als het dan blijft plakken, ben je er! Laten we met zijn allen duimen, je bent al zo lang bezig!
    Hier alles goed. Wel was mijn jongste wat ziek deze week. Erg zielig, zo'n klein vogeltje!...:( Was de eerste keer pas dat ze ziek was dus eigenlijk wel netjes en ze is nu alweer oke! Trots op haar dus! :)
    Dikke kus en fijne zondag voor iedereen!

4. sunshine81

@Astarte, ja ik wil zeker wel weer wat anders gaan zoeken. Financieel zal dat ook moeten maar ik wil het ook graag voor de sociale contacten enz. Zal wel eind van het jaar pas worden aangezien ik tot december nog in dienst blijf.
    Zielig he bij die kleintjes. Gelukkig duurde het niet heel lang...

5. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    joepie!!!!!.

de bloed testen zijn allebei goed en met een beetje mazzel kan ik eind deze week beginnen met de pil maand....
    De IVF komt wel heel erg dichtbij nu......
    ik hou jullie op de hoogte

6. sunshine81

@Inkie, JIPPIEEEEE, goed nieuws! De hoop komt weer terug he?! Ik ga echt heeeeeeeeel hard voor je duimen!!! Tijd voor goed nieuws voor jou...

7. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, even weer bijlezen.
    Ik ben inmiddels weer begonnen op m'n werk. Opvang is goed geregeld. Het was wel bizar gevoel om weer te werken, maar voelt ook wel weer goed. Kolven gaat wat minder goed, ik probeer het nog vol te houden maar een half jaar borstvoeding dat gaat niet lukken vrees ik.
    Met de kleine gaat het erg goed. Vrolijk aan het lachen, een begin gemaakt met omrollen en is echt aan het spelen geslagen. oftewel tegen dingen aan slaan en in de mond stoppen.

@Inkie wat fijn dat je groen licht hebt. Spannend hoor, lekker in de zomer een babytje zou wel heel erg leuk zijn!
    @sunshine jammer zeg zo'n reorganisatie, wel fijn dat je tot december vrij hebt, kan je lekker lang met je kindje tutten.

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ fijn dat je weer aan het werk bent.....het blijt een twee strijd...maar dat wordt wel steeds makkelijker.

9. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@ gister ongi geworden!!!!!
    pil maand is nu gestart....dus 3 mei begint de IVF.....spannend!!!

10. sunshine81

Balen Inkie, maar de hoop komt weer terug! Geniet even van je rust in de pil-maand en dan op naar alle hormonen... Succes! Dikke knuff

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    hoi meiden
    Ik zou jullie opde hoogte houden...nou
    we hebben de intake IVF gehad en alles besproken...de punctie zal waarschijnlijk in week 19 plaatsvinden (rond 9 Mei) alle medicijnen al in huis..(kan wel een apotheek beginnen zeg)...spuiten capsules en prik materialen.spannend hoor !!

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Kreeg wéér geen mails van ZP dus kom ff kijken zelf maar...! Grrr

Inkie succes meid!!!!! Ja veel medicatie he?!!! Ongelooflijk! Nou hopen dat dit m wel wordt!!
    Weten de mensen uit je omgeving er van eigenlijk?

Xx

13. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    directe gezins leden (vader zussen en schoonouders) wel
    directe collega's wel
    en een paar goede vriendinnen......

verder niet.....wil niet de hele tijd vragen krijgen...van hoe is het nu? en weet je al wat?....:x..het is al een paar keer mis gegaan en
    toen moest ik iedereen ook weer het slechte nieuws vertellen.
    ALS het zo ver is....zal iedereen het na 12 weken pas weten.

JA jullie......weten het vanaf het moment van testen.....duimen jullie mee !;)

14. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, spannend dichtbij aan het komen... voor je het weet is het al zo ver.

@ sunshine, wat weinig dagen nog maar... trek je het nog een beetje?

@ hier gaat het prima. ik vraag me wel af wanneer ik me minder brak ga voelen, maar blijft een feestje en een bizar iets dat ze nu bij ons is

15. sunshine81

@Inkie, spannend he?! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen, mag nu toch eindelijk wel een keer gebeuren...

@Astarte, ik krijg ook geen berichtjes, heeeel irritant... Hoe is het met jou?

@Lac, stiekem ben ik er wel een klein beetje klaar mee. Ik hou erg veel vocht vast waardoor ik de hele dag zere handen en voeten heb. Slaap nu al slecht dus voorslapen is er helaas niet bij maar ik vind het nog steeds een heerlijk gevoel om die kleine te voelen. Kan regelmatig een voetje pakken. Het is een erg lang kindje en het zit dan ook meestal tegen mijn ribben te porren, wacht nog steeds op een gekneusde rib ofzo haha...
    Mag nu thuis bevallen:D:D:D Gek idee dat het nu zomaar kan gebeuren maar ook nog een maand kan duren...

16. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    hoi meiden,

ja ja hier was ik weer....ben nu een paar dagen bezig met dedacapeptyl spuiten....en de pil maand loopt al weer bijna ten einde....hopelijk rond 25 pril ongi en daarna verder met gonal F..

xxxx

17. sunshine81

Spannend Inkie! Heb je erg last van bijwerkingen?

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    volgens mij niet zo veel.....maar manlief vind dat waarschijnlijk wel....ben wat humeuriger en kribbig....maar verder geen klachten...
    wel is de naald van de decapeptyl stugger en daarom glijd hij minder soepel....maar ja iets harder drukken dan:p

verder gaat alles prima...
    xxx knuf van mij

19. sunshine81

@Inkie, hahaha ja heel herkenbaar... Succes, ik hoop echt eindelijk op een hele mooie uitslag uiteindelijk!

20. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine, herkenbaar, succes met de laatste lootjes
    @ inkie, wat komt het alweer dichtbij...

Deel Deze Pagina