Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nog steeds geen meldingen v berichten hier ook Grr!

Maar inkie spannend meid!!!! We duimen zeker voor jou!!!!!
    Lac, dat brak voelen blijft helaas nog wel even de eerste twee jaar zijn de zwaarste daarna wordt het anders, vind ik in ieder geval!...;)

Sun!!!! Lieve sun ben zo benieuwd hoe het bij jou straks is!! Echt laatste loodjes nu!!!!!!!:) hou je ons op de hoogte?!!!

Hier alles goed. De kleine dame is een heerlijk vrolijk en guitig mensje!!!! Geniet echt van haar! Wel wat onrustig soms in de avond maar verder super lief en gezellig!!!

Liefs voor allen!

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Astarte, liever 's avonds druk dan 's nachts toch?;)

Hier zit het nog steeds... Gister controle gehad en alles prima dus we blijven wachten, duurt wel steeds langer:(
    Slaap wel ontzettend slecht. Vanmiddag maar weer even naar bed, is toch weer slecht weer! Wat waren de laatste 2 dagen lekker zeg!!!

3. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    sun@ spannend....hoor !!!! de laatste loodjes....echt je rust nemen is heel belangrijk....want als de kleine er straks is...moet je het even zonder rust doen hihihhi maar wel heel erg veel genieten....

hier@ gisteren uitgangs echo gehad en die was goed....dus waarschijnlijk dit weekend ongi....maar gewoon doorspuiten met decapaptyl en op de 3 dag ook nog de gonal F erbij....waarschijn.lijk op 9 mei punctie.....aftellen maar !!!!:p

4. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine, dat slechte slapen komt de komende maanden niet meer goed :). Mocht het gebeuren voor je hier weer kijkt: Veel succes met bevallen!!!!!! Ik hoop dat alles goed gaat. Ik denk aan je toytoytoy.

@ inkie, fijn dat het zo begint op te schieten. Het komt nu echt dichterbij. Oh wat hoop ik dat het direct raak is voor jullie. Het is al een heel lange weg. Even aan het eitjes van inkie, maak mamma trots!

5. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ astarte ja ik was al bang voor een lange brakke tijd. Maar 3 keer per nacht wakker was wel erg brakmakend. Gelukkig gaat het nu weer ietsje beter met de nachten. Fijn dat je meisje het zo goed doet.
    Ik vind het zo mooi als ze giert van het lachen om iets heel kleins. Dat maakt het slechte slapen meer dan goed.

6. sunshine81

Alles nog hoog en droog hier:D

@Inkie, en....loopt de planning nog goed? Ongi geworden het weekend? Komt nu wel dichterbij he?! 9 mei is Hemelvaartsdag dus dat moet een goed teken zijn!!!

@Lac, haha nee daar was ik al bang voor. Zal wel alvast een voorbereiding zijn... 3x per nacht is wel wat veel he?! Gelukkig gaat het nu bij jullie iets beter! Geef je borstvoeding?

7. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sun@ ja zaterdag ongi geworden....en 6 mei 1e echo hopelijk gaat alles nu een beetje vlot lopen.....

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sun@ de laatste loodjes

lac@ probeer overdag wat extra rust te nemen en vooral heel veel genieten van je kleine meid dikke knuffel xx

9. sunshine81

Yep, tijd gaat heeeeel langzaam hihi... Gelukkig is het mooi weer buiten, begin me nu toch aardig te vervelen.
    Woensdag controle gehad en na 3 weken "vast" te hebben gelegen is de kleine nu weer omhoog gekropen (fijn voor het maagzuur blhhh). Moet nu meteen gaan liggen en de verloskundige bellen als de vliezen breken. Durf niet zo goed meer verder van huis te gaan...

@Inkie, hoe gaat het spuiten? Heb je er erg last van?

@Lac, hoe gaat het met de nachten? Hopelijk beter...

@Astarte, en bij jou? Is ze 's avonds nog zo onrustig?

Ik ga maar weer eens een poosje op bed liggen, hopen dat die kleine me nu wel een keer laat slapen...:p

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine, geloof niet dat ze wil komen he, denkt lekker warm bij mamma ik kruip maar weer lekker omhoog.

11. sunshine81

@Lac, ja haha nu al een eigen willetje:D

12. sunshine81

Hier sinds zondagavond last van mijn rug. Gister en vandaag met vlagen dus dacht, zijn dit nu rugweeen? Zojuist controle gehad bij de verloskundige en heb al 1,5cm ontsluiting. Inderdaad weeën dus. Ben heeeeeeel benieuwd wanneer het nu dan echt gaat beginnen!

13. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    ow spannend sunny ik denk aan je/jullie :)

14. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sun@@@ en hoe gaat het nu????? is ze er al.... denk aan jullie ;)xxxx

hier@ gister de 2e echo gehad....eitjes wel goed gegroeit maa nog niet genoeg.... in totaal 5 eitjes varierend van 1,0 / 1,2/ 1,5 moet vrijdag weer terug komen...misschien zondag of maandag punctie..

ben op van de zenuwen...:)

xx

15. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    spannend inkie, ik hoop op een goede oogst!

16. sunshine81

Spannend Inkie, het is zo'n K*periode nu voor jou. Dat wachten of alles wel goed genoeg is enzo... Ik duim heeeeeeeeeel hard voor je. Dikke knuffel

Hier nog steeds niks hoor... Kleine heeft niet zoveel zin geloof ik! Rugweeen worden wel heftiger en vaker maar verder gebeurd er nog niet zoveel. Morgen voor de zekerheid ff vk bellen... Wordt vervolgd!

17. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine, ik gok op dat je vandaag bent bevallen :)

@ inkie succes morgen, ik hoop voor je dat de punctie dan is. En dat het niet te veel pijn doet. ik duim voor je.

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sun@ en ????? hopelijk is ze er al en anders blijf ik hopen dat ze snel komt.....xxxx

hier@ vrijdag de echo gehad....nog steeds niet genoeg gegeroeit. maar ze hopen op maandag,,,,en vandaag een telefoontje van VUmc IVF centrum gehad....moet maandag voor de punctie....
    9.45 voor manlief en 9:30 voor mij....ik knijp hem nu al!!!:(
    ben op van de zenuwen..maar dat kun je wel zien aan het tijdstip dat ik dit bericht stuur....heb teveel adrenaline in mijn lijf....kan niet slapen...morgen is moederdag....en ik wens jullie allemaal een hele leuke dag toe...
    maandag d-day....jullie horen van mij. xxxxx;)

19. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, het komt nu wel heel dichtbij he. Heel veel succes morgen!!!!!!!!

20. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    thankxs....dat zal ik zeker nodig hebben ....sta stijf van de zenuwen....en heb erg slecht geslapen...ben pas om 3.00 uur naar nbed gegaan en was om 6:00 uur al weer wakker....
    mijn maag draait zich iedere keer om...en ik maak me nu al druk over parkeer probleem morgen.... pfffff:$

Deel Deze Pagina