Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Inkie, je hebt het inmiddels achter de rug. Hoe is het gegaan? Goede oogst? Ik hoop het zooooooooo voor je... Duim heeeeel hard hier! Nu gaan de spannende wachtdagen in, zoek genoeg afleiding... Dikke knuff

Hier nog steeds niks snif snif... Wel erge rugweeen nog steeds maar die doen helemaal niks behalve pijn veroorzaken. Ben 2x gestript maar mocht niet baten. Nu hebben we morgenochtend intake om in te leiden maar wil zoooo graag thuis bevallen dat ik hoop dat het snel spontaan gaat gebeuren... Wordt vervolgd:p

2. sunshine81

Hey meiden,

Wat is het rustig hier zeg!

@Inkie, je hebt toch wel goed nieuws??

Nog steeds niks glmbwhglhb.
    Gister naar het ziekenhuis geweest voor controles en de kleine heeft het prima nog gelukkig. Wederom gestript en heb erg veel weeen gehad. Gisteravond vanaf 21.00u om de 7/8 minuten maar toen ik uiteindelijk om 00.30u in slaap viel, was het over. Vandaag heb ik echt een offday. Wisten gisteravond zeker dat het eindelijk ging gebeuren maar helaas...
    Als er vrijdag nog niks is, wederom controles in het ziekenhuis en gesprek om in te leiden. Ik hoop zo dat het nog spontaan komt...

3. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine,
    He balen zeg, wat vervelend zo elke keer net niet..

@ inkie hoe ging het???

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    sun@ hou vol meid,,,ik hoop met je mee dat het toch nog vanzelf mag gebeuren.....ik duim voor je.xxxxx

hier@ sorry dames, ik heb een nogal erg drukkje en enerverende week gehad.
    13 mei:
    we waren goed op tijd in het zieken huis..en de inlevering van het zaad is goed verlopen.
    ik heb daarna een slaap pil gehad en een injectie in mijn bil.
    Werd daarna zo high dat ik bijna lag te slapen....de punctie schijnt heel erg goed te zijn gegaan....want ik heb helemaal niets meegekregen van alles.....ik weet er helemaal niets meer van .....zo raar, maar ik schijn toch alles gezien te hebben en zelf te hebben gepraat...maar daar kan ik mij helemaal niets van herrineren. na een half uur weer op de been en naar de auto..heb de hele weg terug liggen slapen...
    resultaat= 3 eitjes met een goede kern en 10 milj zaadjes.

5. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    15 mei:

na een dag of twee met veel napijn en ongemakken het VUmc gebeld of er een bevruchting heeft plaatsgevonden.

JA JA JA een terugplaatsing is gepland voor donderdag 14:15 uur

hoeveel eitjes hoor ik morgen;)

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    16 mei:

vandaag naar het Vumc geweest voor terugplaatsing.
    Een volle blaas was één van de eisen ivm goede ligging van de baarmoeder....
    we zijn aan de beurt.......de verpleegster verteld ons dat alle drie de eitjes zijn bevrucht....en de beste wordt terug geplaatst...als de overige 2 goed blijven doordelen dan gaan ze op poolexpeditie...
    Tijdens de bevruchtinbg werd er dmv een scho apparaat alles god in beeld gebracht....heb alles dit keer wel meegemaakt en ook gezien dat het pakketje werdt afgeleverd in mijn baarmoeder en als bewijs meteen een echo foto meegekregen.....nu 2 weken wachten voor dat ik kan testen
    Spannend......duimen jullie met me mee....xxxx

7. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, wat fijn!!! Dat klinkt als een goede kans en als het niet werkt nog een goede kans! ow wat spannend. Je bent dus eigenlijk nu zwanger, gek idee toch?

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    ja lac@ mini zwanger noem ik het maar....vanmorgen toen ik wakker werd 9:15 tot nu 10:55 voel ik mij toch een partijtje beroerd....zou het nu al ochtend ziekhied kunnen zijn ??? ik betwijfel het maar...alles is mogelijk...veder gaat alles goed...wel zenuw slopend die wachtwekn hoor....met de iui had ik daar niet zo veel problemen mee, maar nu ik weet dat het deze keer anders is gaan er toch bepaalde gedachten en gevoelen oor me heen ....spannend hihihihhhih

sun@ en????? is er al iets ???? hoop het zo voor je......xxxxxknuffel

9. sunshine81

Hey meiden,

Donderdag om 17.30u is onze prachtige dochter Yara Lynn geboren:D
    Ze weegt 3470 gram en is 58 cm lang...

's ochtends om 5.30u zijn de vliezen gebroken maar onze kleine meid had in het vruchtwater gepoept dus helaas moesten we naar het ziekenhuis. Ons eigen ziekenhuis was vol dus verderop. Gelukkig maar 20 min. rijden. Aangezien ik geen weeen had mocht ik aan het infuus. Dit was goed te doen totdat ik een weeenstorm kreeg. Morfinepomp gekregen om zelf in de hand te houden. Om 16.00u hield ik het niet meer en mocht ik persen. Helaas na 3 kwartier kreeg Yara het te zwaar en ging de verloskundige overleggen met de gyn, Ondertussen mocht ik fijn de persweeen wegpuffen, pffff, dat was geen pretje zeg. Na een kwartier kwam ze terug en mocht ik toch doorgaan. Helaas zonder succes aangezien onze kleine meid met haar hoofdje gedraaid lag. Toch de gyn erbij gehaald, deze heeft ingeknipt en met hulp van de vacuum was ze er snel uit!
    We zijn nu lekker thuis en genieten volop van elkaar:D
    Helaas is Yara erg misselijk en hoofdpijn dus erg onrustig, hopelijk gaat dit snel over, de paracetamol doet zijn werk...

Ik voel me trots, moeder ondanks de pijn en moeheid!
    Borstvoeding gaat goed:D

Ik probeer ff een foto in mijn fotoboek te plaatsen en kom jullie binnenkort op de hoogte houden:D:D
    Wij gaan ff bijkomen...

10. sunshine81

@Inkie, GO GO GO... Ikke ga heeeeeeeeel hard duimen dat je over 9 maanden net zo'n mooi kindje in je handen mag houden als wij:D

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sun@ GEFELICITEERD !!!!!!
    Heel erg gefeliciteerd met jullie mooie dochter.
    een prachtige naam....
    Wel heel vervelend om te lezen dat het zo moeizaam is verlopen, maar ik weet zekers dat toen ze eruit was je alle pijn al weer was vergeten......Hopelijk werkt de paracetamol bij yara goed en voelt ze zich weer snel veel beter.....voor jou wil ik zeggen dat ik super trots ben op jou.....en ik wens jullie en yara een hele mooie tijd toe....geniet van elkaar.....jullie hebben het heel erg verdiend.
    dikke knuffel van mij xxxxx:)

12. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine
    gefeliciteerd!!!!! Klinkt als niet echt een pretje je bevalling, maar gelukkig een mooie dochter gekregen! Leuke naam! En wat een geluk.
    Lang leve de morfine en paracetamol!

@ inkie ik vind het zo spannend voor je.

13. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    vandaag even gebeld met de fertiliteits poli.....met de vraag...wanneer mag ik nou testen: is dat 2 weken na de punctie of 2 weken na de terug plaatsing ????
    en het antwoord= 2 weken na de punctie.....dus as zondag mag ik zelf testen en maandagochtend de bloed test.....zooooo spannend duim duim hihihihi

14. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek

Bijgevoegde bestanden:

15. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek

zwanger !!!!!!

16. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa!!!!!! Inkie wat goed!!!!

17. sunshine81

YIPPPPIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
    Wat goed zeg!!! Kan je het al geloven? Hoe voel je je?
    Wat een wonder he?!

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sun @ hoe gaat het met de kersverse moeder en dochter?????
    Gaat het met yara al wat beter....en hoe is het met jou...kan je je rust een beetje krijgen....en heb je hulp???

hier@ ook de bloedtest in het ziekenhuis heeft 100% zekerheid geboden..dus ik ben zwanger....nu maar hopen en duimen dat de klein beeb blijft plakken.....so far so good....misseljkheid ten top en een zeer opgeblazen gevoel... so happy :D

19. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie wat fijn die extra zekerheid. Hij of zij blijft vast wel lekker plakken. Ik denk trouwens een hij want het zijn tot nu toe hier allemaal meisjes..

Astarte heeft al veel nieuwtjes gemist, ze krijgt vast weer geen meldingen...

20. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    hoi allemaal....zooo spannend morge de 1e echo ben dan 7 weken zwanger.....raar hoor om dat te zeggen na zoveel jaren in onzekerheid..en hoop.....tot nu toe voel ik mij prima...wel de nodige kwaaltjes en misselijkheid....maar dat valt me erg mee.

en hoe is het bij julie sunshine? ghaat alles goed met yara en jou

Deel Deze Pagina