Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Inkie, en hoe was je echo? Mooi om te zien he?! Ik weet nog dat ik de eerste echo zo emotioneel was omdat je er zo lang op hebt moeten wachten...

Hier gaat alles goed! Yara heeft erg last van krampjes, erg zielig. Borstvoeding gaat prima, heb zelfs teveel dus veel lekkages hihi... Ik geniet volop van mijn dochter. Manlief is gister weer voor het eerst aan het werk gegaan en het is even wennen maar vind het ook erg lekker om gewoon mijn eigen ding weer te doen.
    Yara kwam vannacht pas om 5.45u heerlijk! Ze heeft alleen wel erg last van de warmte nu dus hou haar lekker binnen...

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    ff een snel bericht. Sunshine...tegen de krampjes kun je venkelthee gaan drinken. Dit hielp bij ons heel erg goed. Ik drink zelf 3 koppen thee op een dag met hetzelfde zakje venkelthee en Lizzy heeft geen krampjes meer. Succes

3. sunshine81

Thnx gelukkig, ga ik ff proberen... Als het droog wordt vandaag hobbel ik ff naar de supermarkt. Proberen kan altijd!

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Sunshine...Ja precies. Ik lette zoiezo al op me voeding. Bijna geen kruiden, cafeinevrije koffie enz. Eerst heb ik infacol gehaald maar toen het flesje leeg was zagen we geen verbetering. Toen ik venkelthee ging drinken zagen we zeer snel verbetering. Ik ben nu sinds een paar dagen groentehapjes aan t geven. Daardoor krijgt ze dikkere ontlasting, ze had vanmorgen wel wat moeite, zo zielig. Succes

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Inky...laat ons niet zo in spanning!!! Hoe was je echo?

6. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi allemaal, bij ons hielp op je onderarm laten liggen met buik tegen je arm aan, en dan wiegen.
    wat ontzettend spannend inkie je eerste echo!

7. sunshine81

Hey meiden,

Inky, hoe gaat het???

@Gelukkig, hoe is het nu met Lizzy haar darmpjes? Vind ze de hapjes lekker? Als ze daarop over gaan, zijn ze meteen alweer een stuk groter he?!

Hier gaat het super goed! Onze kleine meid slaapt al ruim een week door:D:D:D... Ook heeft ze bijna geen krampjes meer en zijn we dus gestopt met de infacol, dit heeft goed geholpen. Wat is het toch genieten zo'n klein hummeltje om me heen...

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    hoi allemaal,

Sorry, door een kleine verbouwing van de woonkamer heeft mijn internet er een paar dagen uit gelegen.
    nu even een update.
    de 7 weken echo was super goed en we hebben een hartje zien kloppen....zo klein maar zo mooi....
    Maar afgelopen zaterdag kreeg ik ineens een bloeding...die een kleine 3 uur uur aanhield en daarna stopte...op zondag had ik wat bruinige afscheiding....dus heb ik maandag meteen het zh gebeld...ik mocht op controle komen en de echo heeft meteen laten zien dat er niets aan de hand was en dat de kleine nog steeds leeft.....
    wat de oorzaak is ,,geen idee...het kan welleens gebeuren had de gyn gezegd....
    nu moet ik volgende week week weer op controle 4 juli..maar dat is het 1e deel van de combinatie test ( nekplooi meting) die ik laat uitvoeren.
    verder gaat alles goed en ik voel me behalve s'ochtens heel erg goed...
    xxxx liefs
    Inge

9. sunshine81

@Inkie, pffff dat was schrikken zeg! Gelukkig is alles helemaal goed en extra controle is altijd fijn...

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve allemaal!
    Jeetje ik ben totaal nooit meer bericht door ZP en ben ook niet meer komen kijken schaam schaam maar hier ben ik!!!!!!!!!!! En heel blij!!!!

Inkie en Sun: van harte gefeliciteerd!!!
    Sun: super mooie naam en wat een lange darm!;) 58 cm!!!...
    Dat ze al doorslaapt! Geweldig!!! En je bevalling... Das beetje de horror bevalling waarvoor een ieder vreest maar ze is er nu en de bv loopt dus goed?! Wat heerlijk!!!!
    Inkie; meid wat geweldig eerste poging en zwanger!!!!!! Ik herken t gevoel :D blijkbaar moest het tot IVF aan toe komen bij ons maar wat geslaagd!!! Die bloeding moet wel schrikken zijn geweest! Was t ook vers bloed eerst?! Pffff wat fijn dat alles toch goed is....!!! hou je goed vast mini baby v inkie!

Hier alles goed maar bere druk en daarom niet veel zeg maar niet op zp geweest.! Kleine dame is 10 mnd en doet het fantastisch! Wat een super lief en ook pittig ding!;) ze weet wat ze wil! Alleen maar goed in deze tijden vind ik...

Lac hoest met jou?

Veel liefs!

11. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, oei wat spannend zeg met die bloeding, wat fijn dat alles toch goed blijkt te zijn.
    @ astarte wat gaat het alweer snel he, voor je het weet is haar verjaardag alweer! Bij ons gaat het erg goed. Onze dochter is een schatje, het gaat als een flits voorbij alle fases van de ontwikkeling, ze groeit als kool. Het is heerlijk zo'n kleintje en zet m'n wereld op z'n kop.
    Ik ben nog niet ongesteld geworden door de borstvoeding. De medische malle molen en alle ellende die erbij kwam ben ik " vergeten" ik voel me echt zo dankbaar dat het is gelukt en onze droom uit kon komen. Ondanks nog steeds gebroken nachten en enorme vermoeidheid, is het zo'n geluk.

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    hoi dames......
    even weer een update van mij.

de 12 weken zijn hier voorbij en ook de bijbehorende echo's zijn geweest.....super om je kleintje toch even te zien.
    De nekplooi meting was helemaal goed met een dikte van 0,8 (waar max 3.0 veilig is) helemaal goed....
    Maar het mooiste is dat ik niet bij de gyn hoef te blijven maar dat ik gewoon weer naar de verloskundige mag.
    Ook de bevalling mag ik zelf bepalen natuurlijk of keizersnee....dit ivm de moeilijke bevalling incl blessure aan de arm van mijn 1e zoon.

We hebben het nu aan iedereen verteld..en alle positieve reacties zijn overweldigend..en zo mooi.

Wij wachten met smart op de 20 weken echo want we willen het wel weten dit keer wat het wordt.

Hoe is het verder met jullie,,,,het is hier zo stil????
    lac@ prachtig om te lezen dat alles goed gaat en dat je geniet van de kleine

astarte@ Bijna een jaar....wat gaat de tijd snel zeg......een eigen willetje is altijd heel goed.....

sun@ heerlijk dat alles goed gaat en dat ze ook goed slaapt nu...kan jij je rust ook weer pakken.....

gelukkig@ groente hapjes!!!! super hard gaat het hé.....heerljk als je kind lekker kan eten....

Dikke kus van mij.....

13. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    He wat fijn inkie!!!

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lac...al kriebels voor een 2e?
    Hier wel maar Lizzy is pas 5,5 maand dus wacht nog maar even.
    Ben wel gestopt met de minipil omdat ik constant bloedverlies had. Nu gebruiken we dus niks maar passen wel op.

15. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha gelukkig, ja, zag je m'n berichtje? Ik geef nog borstvoeding en ben nog niet ongi geweest, nu ben ik borstvoeding aan het afbouwen. Geen anticonceptie hadden we al direct besloten, spontaan zwanger lijkt me bij ons een soort mega wonder, maar wie weet...

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ja het zal idd. waarscheinlijk niet spontaan lukken maar je weet het nooit. Ik geef ook nog borstvoeding maar werd dus wel al heel snel ongesteld. Nu ik met de minpil ben gestopt heb ik gelukkig geen constant bloedverlies meer. Het is en blijft spannend.

Inky...hoe is het met je zwanerschap?

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hoe is het hier dames? Inkie, hoe gaat het met jou? Wanneer is de 20 weken echo?
    Onze kleine is nu 1 jaar net geworden en het is echt te gek geweest! Ze is zo lief en grappig en staat nu aan de rand van de tafel en beweegt af en toe zijwaarts. Goed opletten met de spullen dus nu! ;)
    Ze snapt al heel veel en kan al paar dierengeluiden doen als je vraagt, wat doet de koe bijvoorbeeld. Zooo schattig.
    En als je zegt: zullen we een broodje gaan eten, dan is ze helemaal blij want ze bunkert goed die kleine hahahaha.
    Al met al geniet ik zeker van deze kleine dame. En jullie? Alles goed met de dames???!

Liefs

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    PS wij doen ook niet aan anticonceptie. Een derde is niet direct een wens maar we zullen er wel blij mee zijn als het onverhoopt gebeurt. De kans is echter zo klein dat we dat 'risico' nemen. En mocht ik dan zwanger raken, dan is het meer dan welkom! Maar tot nu toe, na al die tijd al onbeschermd vrijen en echt wel kansen ben ik elke keer ongesteld dus tja...het is bij ons echt een ini mini kans. Maar goed, hij bestaat.....;)
    Zou het wel heel veel vinden want met werk, studie en twee kids en zo vind ik het al wel heel wat nu.....Maar ik laat het over aan het lot ;)! :)

19. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee Astarte,
    Wat leuk! 1 jaar. Bij ons gaat het goed. Onze kleine staat vandaag te showen dat ze zich kan optrekken tot staan. Nog geen woordjes hier.
    Ze gaat echt als een speer de afgelopen paar weken, zwaaien, klappen, staan, beetje stappen, brabbelen. Ze zit al een tijdje lekker stabiel.
    Je merkt dat ze echt trots is zo als ze gaat staan en om zich heen zit te kijken naar ons, haar publiek haha.

Ik ben net weer voor het eerst ongesteld geworden, gek maar wel weer welkom, ik voel me echt een stuk fitter zonder borstvoeding.

groetjes

Deel Deze Pagina