Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Er zitten meerdere P-en in het MCL toch? hihi ik noem t beessie bij de naam; Pracht.
    Ik denk dat jij Perquin bedoelt..??

Heb je PCOS dan? Omdat je niet voldoende ovuleert? Vervelend/ frustrerend is dat he dat het niet lukt zonder dat ze een oorzaak kunnen vinden!Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn meid! Ik zie dat je ook echt al heel lang bezig bent. (kom ik aan met mijn anderhalf jaar... pff ik mag ook niet zeuren dan!)
    Ik heb een heel stuk van je verhaal gemist, maar wat is er met een cyste?

Inkietoy dankje voor je welkom!

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden,

Wat hebben jullie veel geschreven zeg hihi, gezellig.

@Jo, Welkom bij de club! Beginnen we samen in augustus, spannend he?!

@Danip, dank je. lief van je. Ik voel me gelukkig al weer iets beter. De zon schijnt weer:D Soms komt het ineens zo erg binnen dat je jezelf gewoon in de weg zit. Balen dat je ongi bent geworden maar wel fijn dat je niet meer in onzekerheid zit. Op naar de volgende ronde, we blijven duimen.

@Lac, wij hebben het vrij snel aan bijna iedereen verteld. Iedereen wist al voordat we begonnen dat we graag kinderen willen en we kregen steeds meer vragen. Dit vind ik prettiger, mensen vragen niet meer zoveel, behalve degene die het dichtst bij staan, en ik heb het nodig om het meteen te kunnen verwerken. Ook op het werk moest het vrij snel omdat ik vaak naar het z'huis moest. Nu heb ik helaas ook nog een stofwisselingsziekte dus daar had ik het ook op kunnen gooien maar dat voelde niet goed. Ze reageerden heel positief maar ik werk er dan ook al 9 jaar.

@Testers, oeh spannend, hebben jullie al een test durven doen of wachten jullie tot na het weekend? Hebben jullie er al een gevoel bij?

Ik ga nog ff teruglezen, ben volgens mij de helft vergeten:p

3. sunshine81

@Danip, wanneer gaan ze dan weer kijken naar de cyste? Of doen ze dat meteen met de follikelmeting? Nog een week en dan heb je het alweer gehad.
    Over Friesland gesproken, ik ben er ook geboren :D

@Jo, wel spannend denk ik dat jullie met zo'n onderzoek meedoen. En het voordeel is natuurlijk dat je meer vergoed krijgt maar zover komt het hopelijk niet. Ben benieuwd wat jullie gaan krijgen.

4. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hihi, ik weet wat we gaan krijgen! IVF in de eigen cyclus, woeiiii!!!!

Net baas gebeld voor afspraak. Heb heel lang in dubio gestaan om het wel of niet te zeggen, maar ben van mening dat eerlijkheid het langst duurt! Ik krijg namelijk (hopelijk) per september een contractverlenging, waar dit uiteraard flink wat invloed op zal hebben....
    Pff lastig hoor ;)

Liefs

5. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    jo1984@ heel erg spannend,,heel veel succes.
    ik hoop dat jou baas het beter opvat dan de mijne toen deed.
    maar het allerbelangrijkste is jullie toekomst en daar kan geen werkgever tegenop.:D

6. sunshine81

@Jo, wat goed zeg en wat spannend ook. Weet je al wanneer je kan beginnen? Ik ben ook voor de eerlijkheid en je zal toch wat vaker weg zijn van je werk. Ik hoop dat hij positief reageert. Heb je al een datum voor je gesprek?

7. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
  8. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi
    Hier slecht nieuws, ongesteld geworden vandaag, dus IUI poging 1 is mislukt. Ik had mezelf toch weer gek gemaakt...
    Volgende poging kan pas in augustus, want de komende ovulatie is er zomerstop bij de gyn.
    Had mezelf toch weer gek gemaakt. Allemaal eigenlijk omdat ik weer hoop had.
    @ Inkietoy bedankt voor de tip van de banner
    @ Jo, super dat je gratis IVF in eigen cyclus kan doen, dan heb je veel meer kans!!
    @ danip, ik heb me toch weer gek gemaakt, maar de volgende keer niet meer... hoop ik. Hoe is het met je cyste?

9. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ wat vind ik dit zwaar k*t voor je.....:x
    maar keep your fingers crossed voor augustus.....wie weet???
    we hopen voor je;)

10. sunshine81

@Lac, oh nee balen zeg. We gaan heel hard duimen voor augustus. Zijn we met zijn allen roze die maand goed? Sterkte

11. birgitta

birgitta Lid

7 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas lac. Hier eerste ook niet gelukt.
    Heb gelukkig geen zomerstop dus alweer aan volgende hormonen begonnen.
    sterkte.

12. birgitta

birgitta Lid

7 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom meiden.
    Hoop dat jullie het ook fijn ervaren om er hier over te kletsen.
    Het haalt de scherpe randjes bij jezelf weg, erg prettig.

13. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    ik ben een emotioneel wrak vandaag..:(
    zijn er nog meer mensen die dit weekend testen???
    Ben toch best wel een beetje bang dat mijn lichaam me in de steek laat. al die gevoelens....:(.
    was het maar alvast maandag

14. sunshine81

@Birgitta, Oh nee k*t zeg. Gekukkig hebben ze bij jullie geen zomerstop. Allemaal positief testen in augustus oke????

@Inkie, irritant is dat he? Zit je gewoon helemaal jezelf in de weg. Heb je niet zoiets, ik test eerder? Zondagochtend ofzo? Heb je vannacht wel een beetje geslapen? Ik hoop dat je positief test.

15. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ ja dat had ik wel, maar voor alle zekerheid en om te zorgen dat het HCG hormoom voldoende is zijn we toch voor de maandag gegaan....dus morgen weet ik meer, duimen

16. babydesire

17 jul 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben babydesire. na ruim 2,5 jaar zelf proberen zwanger te worden hebben we hulp ingeschakeld. ik had op 7 juli jl. mijn eerste iui gehad. Ik zit dus in mijn tweede wachtweek..... spannend allemaal. maar ik heb helemaal nergens last van en dat baart mij zorgen, herkennen jullie dit?

17. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    babydisere@ ik hen op 4 juli mijn 3 poging IUI gehad en 3 dagen later kraag ik de eerste symphonen zoals misselijk, buikbanden, harde borsten en een opgeblazen gevoel, maar bij iedere zwangerschap kunnen de sympthonen anders zijn.
    ik ga morgen testen, jij donderdag????
    ik hoop voor je dat het postitief is......

18. birgitta

birgitta Lid

7 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid ik duim voor je.
    Kost heel veel al dat wachten dus logisch dat je emotioneel ben.
    Ik ben het nog door de volgende hormonen hahhahahahha
    Dus lekker huilen lucht lekker op.
    Go met de flow:)

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo Babydesire,

Welkom! Hoe komt het dat je niet zwanger kunt raken als ik vragen mag? Ik had toen ik zwanger was ook nergens last van hoor, pas vanaf NOD zeg maar en 1 x ervoor een beetje misselijk maar dat was 1 kort moment! Dus.....geen zorgen, zegt niets! :)

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Jammer Birgitta!
    Inkietoy, spannend zeg!!! Het klinkt alsof je zwanger bent!

Sterkte allemaal!!!!

Deel Deze Pagina