Even een vraag: ik heb zondag 21 augustus om 11:30 10000 pregnyl gezet. Nu heb ik vandaag getest om te kijken of het nog in mn lijf zit. Had nog een heeeeeeeeel licht streepje. Kan dat kloppen? Ik zit vandaag dus 8 dgn na de pregnyl en 7 dgn na mn ei. Heb trouwens met een kruitvat 2 voor 5 getest, was mn laatste
Kan je helaas niet helpen, weet niet precies hoe lang pregnyl zichtbaar is, kun je dat niet googlen? Ohhhhhhhh wat spannend hè, ik ken het, net zelf 6 dagen na cryo neg. getest en nu voel ik me dus kut terwijl het nog best kan. Ik duim voor ons allen!!
Denk dat het nog van de pregnyl is. 10.000 is erg veel om al zo snel uit je lijf te zijn. Nog even geduld!!!
idd denk ik ook nog dat het pregnyl. Er word vaak aan geraden door gynen naar 14 dagen testen om teleurstelingen te voor komen.
Wat ik eigenlijk bedoel. Ik had nog wel een dikkere streep verwacht. Dus dat de pregnyl nog heel duidelijk aanwezig is en dus niet zo'n heel vaag lijntje te zien. Kan het dus zijn dat die pregnyl zo snel er al uit is
Nyncke@ Het zou kunnen idd dat het er uit is, maar 10.000 is wel veel en is niet zo maar uit je lijf. Ik spoot 5.000 en dat was er toen naar 8 dagen wel uit. Ik was wel zwanger maar helaas een mk. Ik raad je echt aan nog 6 dagen te wachten [ hoe moeilijk ook] Uit mijn ervaring gezien is de teleursteling heel groot meis , als het uit eindelijk geen zwangerschap is. Ik hoop voor je dat je zwanger bent echt waar. Geloof me je bent kapot meis als het niet zo is. Knuf en succes met wachten.
@marnat: dank je voor je antwoord. En dat wachten dat komt wel goed. Ga ik zeker volhouden hoor. Moet ook zeggen dat ik er dit keer niet zo mee bezig ben als andere keren. Vroeg me alleen af of de pregnyl eruit zou zijn.
@Nyncke: dat kan prima hoor. De halveringwaardetabellen van pregnyl die je op internet kunt vinden zijn slechts gemiddelden en per vrouw zijn er flinke verschillen in hoe snel de pregnyl uit je lijf is. Volgens mijn gyn verschilt het zelfs per cyclus en is het helemaal niet raar als het de ene maand 2 dagen eerder verdwenen is als de andere. Na 7 dagen is snel, maar zeker niks om je zorgen over te maken! Hopelijk wordt de streep over een paar dagen weer dikker !
Graag gedaan meis er helemaal niet mee bezig zijn gaat je niet lukken meis. Maar mis heb je wat aan mijn tip: zoek leuke dingen ga wandelen fietsen [ als het weer het toe laat] Pak een leuke film samen om te kijken. Hielp ons altijd wel.