Wie kan er nog meer rond 5 a 6 sept. testen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door missguit, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Goedemorgen meiden,

De titel zegt al genoeg.
    Wie sluit zich hier bij aan?
    Ik heb verder nog geen symptonen ofzo..., jullie wel?
    In het kort mijn verhaal.

*6 april gestopt met de pil
    *daarna cyclus van 37,34,46?
    *22 aug.denk ik ei gehad(had daarvoor ook vruchtbaar slijm)
    *29 + 30 aug.veegde ik wat bruinverlies af.Is na 2 dagen ook gestopt.
    01 sept. sochtends op mijn werk enorme kramp/steek in mijn buik, was erg pijnelijk.

En af en toe wat last van mijn rug, maar of dat nou is omdat ik een KDV werk of dat hier van komt?Ik weet het niet haha...

Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen.

Liefs, MG

2. Maia

Maia Niet meer actief

moet je even in de NOD topics kijken, daar is een lijst en kletstopic met dames :)

3. princess25

princess25 Niet meer actief

Hoi,

Ook ik mag rond die tijd testen. Ik denk dat ik die woensdag ga testen. Ik met eerlijk zeggen, dat ik gisteren al een test had gedaan, haha. Veels te vroeg natuurlijk, maar kon niet wachten.

Kwa kwaaltjes weet ik het niet zo goed.
    Wel vaak een opgezette buik en een loort ongesteldheids gevoel (krampjes).
    Verder nog geen hoofdpijn gehad, wat ik wel vaak heb als de ong. er aan komt.
    Ook was ik aan het afvallen, maar ik kan mij opeens er niet meer naar toe zetten om verder af te vallen en krijgt snoep neigingen.

Ik wil het vergelijken met de eerste keer dat ik zwanger werd (in Juli miskraam gehad), maar goed, elke zwangerschap is natuurlijk weer anders.

4. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    @ princes hier ook zo stomme doos om gister te testen.Terwijl dat veel te vroeg is natuurlijk !:(

5. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hoi,

Same here, Ik heb woensdag de 7e mijn nod. maar heb ook t geval dat t raak is. "Last" van buik en veel eetlust. beetje pijnlijke borsten.
    Wil eigenlijk zondag een testje doen maar ook een beetje bang dat dat ie negatief is. Afwachten maar he........

Succus allemaal.
    Groetjes.

6. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    @ Indiaantje wij hebben dezelfde nod dag ! Spannend !

7. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag ook rond die tijd testen. Jeeej!
    Ik heb er ook een goed gevoel bij. Al 5 dagen steken in mijn onderbuik wat doortrekt naar mijn bovenbeen. Al een week licht bruinverlies. Heb ik allemaal nog nooit gehad en ik heb al 2 korters.
    Ohhh ik vind het zo spannend :D.

8. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Hoi Indiaantje! Kom ik je hier ook tegen ;) Ik heb echt precies de zelfde klachten als die jij hebt!! Oh ja, en ik boer de hele dag haha! Ga jij het weekend testen of wacht je tot je NOD?

Heb gewoon kriebels in mijn buik, heerlijk gevoel! Ben natuurlijk pas net gestopt met de pil, daarom ben ik zo super enthousiast! ;)

9. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dezelfde dag als jou, spannend zeg.

10. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Ik sluit me ook bij jullie aan, kheb dinsdag of woensdag mijn nod...maar ik heb het idee dat het verder niets wordt deze maand. De 2 keer dat ik zwanger ben geweest (1e keer miskraam, 2e keer een heerlijk kereltje die nu 2,5 is) 'voelde' ik het al voor dat ik de test deed. Ik had toen beide keren een aantal dagen voor mijn nod getest en dit waren toe echt knaltesten (ik heb ze nog steeds in mijn nachtkastje liggen!) Maar dat gevoel wat ik toen had heb ik nu niet. Vraag me niet wat ik voelde want ik zou het je niet kunnen uitleggen, zesde zintuig?hihi;) Wel (toevallig..lees nogmaals...zesde zintuig...kheb een ovulatietest gedaan een week voordat ik eigenlijk mijn eisprong zou hebben en deze was toen hartstikke positief) voor mijn ei geklust, maar niet teveel want ik kreeg ontzettende blaasontsteking en wanneer ik blaasontsteking heb zou ik heel goed een reclamespotje op kunnen nemen voor het blijf van mn lijf huis!:D

Eerst maar eens even woensdag afwachten of mn menstruatie op gang komt en dan zien we wel weer verder...en vervolgens op naar ronde 2!

11. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Wat een spannende tijd zeg.
    Gaan jullie ook voor je nod al testen? Zit te denken aan zondag. dan zijn t 4 dagen ervoor. lees heel veel positesten rond die tijd.
    Bij mijn eerste had ik zover ik weet niet echt klachten aleen moe en juist heel weinig eetlust. nu eet en eet ik.:)

He romy, ja ik dacht ga eens kijken of er nog meer mensen in spanning zitten.:) Alleen naar de wc gaan is al spannend. geen ongi nee geen ongi. waaaaaccchhhhtttteeeen duurt zo lang.;) er zit alleen niks anders op.

Ik hou t in de gaten hierzo.

12. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Wat leuk allemaal om te lezen.
    Ik heb vanmorgen een steekje gehad in mijn linkerborst.
    Nu ik er over heen 'aai'voelt ie een beetje 'vedoorfd'aan..en die kant is wat licht pijnelijker dan rechts..die is nog gewoon zeg maar...
    Herkent iemand dit ook?

Liefs, missguit

13. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    hahaha prachtig! zo blij te lezen dat ik niet de enige ben! kon het gister ECHT NIET weer staan hihi dus ik testen.. negatief natuurlijk :S veel te vroeg natuurlijk..
    en ik heb sinds vandaag wat bruin verlies, anders nooit.. krijg er een beetje de zenuwen van..
    wie zei ook al weer dat zwanger worden leuk is? haha nou dames ik hou jullie in de gaten! ben erg benieuwd of 1 van ons maandag weet dat ze zwanger is :)

14. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Tja het is wat hé...ik test denk ik ook zondag vroeg...
    Stel als ik zondag negatief test...moet ik er dan haast van uit gaan dat ik dan gewoon ongesteld word 6 sept?

who knows?

15. Rivka

Rivka Lid

21 aug 2011
    46
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Noord Holland
    lieve mensen, ik moet ook maandag 5 sept gaan testen! maar ik voel echt werkelijk waar niks dus het zal wel niks zijn.....helaas nu al een jaar bezig. Nouja spannend, ga voor iedereen duimen!:D

16. babynijmegen

29 sep 2009
    50
    0
    0
    nijmegen
    :)grappig dat er zo veel meiden zijn die rond die tijd testen
    ook ik sluit me hier bij aan maandag mag ik testen dus ben heel benieuwd

ook ik kon het niet laten eerder te testen ;) ma ja hellaas negatief maar ook eigenlijk heel normaal want ben gewoon veel te vroeg

echt klachten heb ik niet behalve een enorme zuur aan val van de week zo erg dat heb ik nog nooit gehad stikte er zowat in :x
    grrrrrrrrrrrr gelukkig met een dagje over dus dat scheelde wel

wat me wel opvalt is dat ik enorm snel vol zit / opgeblazen gevoel?? normaal gesproken heb ik bijna geen eet rem maar nu voel ik me de heletijd vol zitten me tepels voelen wel wat gevoeliger ma ja kan ook tussen je oren zitten als je er te veel op let

heb wel wat mentru klachten gehad vandaag op een of andere manier net voor de mentru krijg ik buik krampen en moet ik heel nodg naar de wc :x dat had ik dus ook vandaag maar geen bloed verder nog dus

heb wel flink nodig lopen klussen voor, tijdens en na me eisprong dus ben heeeeel benieuwd :p

ben heel benieuwd wie er de aankomende dagen positief test
    voor iedereen heel veel succes en laat het ons weten

17. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Waar ik dus nu last van heb is dat ik met zo'n ongsteldheidsbuik rond loop..dat het voelt dat je bijna ongesteld moet worden...een opgeblazen gevoel..:(
    herkent iemand dit?

18. emje

emje Niet meer actief

hier nog iemand die de 6e mag testen :) mijn cyclus is nogal onregelmatig. als ik mijn langste cyclus aanhoud dan mag ik de 6e testen. maar ook ik ben een beetje ongeduldig en heb al getest. echter was er 1 positief en 2 negatief dus ik zit nog in spanning

19. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik kon het niet laten en heb vandaag al getest en ja hoor een lichte streep bij kv 2v5. Ik juich nog niet te hard, maar volgens mij is het raak! Over 2 dagen weer testen, ben zo benieuwd :).

20. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    ik kan me hierbij aansluiten...heb maandag 5 sept mn NOD als het goed is...Ik met mn stomme hoofd vandaag al getest (ik ben jarig, dus dacht dat is een mooi cadeautje)...Maar nee, de clear blue conceptie indicator gaf NIET ZWANGER aan:(
    Blijf het vreemd vinden, want heb vanaf zondag al kei weinig eetlust, en vanaf een paar dagen een vieze vreemde rot smaak in mn mond....Kan het niet thuisbrengen...Maar is heeel vies...met zoet iets minder, maar met zuur is het echt niet te houden....Soms denk ik ook iets te voelen in mn buik maar dat kan aan mij liggen...

Deel Deze Pagina