Ik liep net in het winkelcentrumpje bij ons in de wijk. Sinds 2 dagen zit er ook een Zeeman. Ik vind het harstikke leuk! Ga er altijd sokjes en rompertjes halen voor Lizzy! Ook voor onszelf sokken! En vaak nog wel meer. Ik dacht laat ik gelijk eens een kijkje nemen in de nieuwe winkel. Rijden er toevallig net een paar tienermeiden op de fiets voorbij (jaartje 15-16 schat ik in)... hoor ik ze... owwww kijk een Zeeman whahaaaahahaaa No Way dat wij daar naar binnen gaan!!! En maar giebelen en giebelen! Ook een paar gastjes van 14 jaar ofzo kwamen binnen en begonnen alles uit de rekken te trekken en de medewerkers te pesten. WTF!!!! dacht ik! Dat vind ik zooooo irritant!!! Werd echt boos! :x Moet ik mezelf inhouden om er niks van te zeggen. Ze moeten straks (als ze groot zijn) er maar eens achterkomen hoe duur alles is! Maar ik was blij voor mezelf, had weer rompers voor Lizzy a 1,79per stuk. Een basic shirtje voor haar a 1,99 en keileuke Winnie the Pooh kerstkaarten 12stuks voor 0,99 hoppa!!!!!
ik ga ook naar de zeeman hoor voor babykleding en voor ondergoed en sokken voor ons vind er niets verkeerd aan .. en bij men vorige bevalling ben ik daar men nachtkleedje gaan halen om in te bevallen en wat huispakjes voor in het ziekenhuis lekker goedkoop en zit heerlijk !
helemaal niks mis mee. Al haal ik daar geen kleding weg ( later denk ik wel kinder kleding baby'tjes wisselen snel van kleding ) ik haal er vaak ondergoed en sokken weg.. En tja dat die tieners zo reageren deed ik vroeger ook goedkoop was not done, mijn moeder kocht overigens gewoon kleding bij de c&a ect. Maar die mentaliteit hangt gewoon op school .
Ga persoonlijk liever naar boetiek W dan naar boetiek Z (wibra en zeeman) Maar er is absoluut niks mis mee!!
Ik kom er ook graag. Koop wel voor 80% van mijn zoons kleding daar. Hij groeit zo snel en speelt zo ruig dat de kleding van de zeeman prima volstaan. En oh oh wat hebben ze vaak leuke dingen. Ik ben laatst wezen kijken alvast voor onze dochter (in de maak) en heb toch zoooooooo veel leuke kleding gekocht. Werd er gewoon vrolijk van
Ik koop daar geen kleding maar vind het zooooo leuk voor hebbedingetjes. Stickers, kleurboekjes, bewaarbakjes, kleine speelgoedjes etc. gewoon even heerljk rondsnuffelen.
Sokken, theedoeken, vaatdoekjes. Prima spul. Heb er ook wel eens een truitje vandaan. Maar liever haal ik er geen kleding, ze hebben er geen pashokjes dus je moet alles op de gok nemen. Ik zou niet gauw teruggaan om iets te ruilen, of ik vergeet het vaak. Enne w.b.t die tieners, wacht maar tot de zelf centjes verdienen en opeens geen geld meer hebben voor dure merkkleding die ze maar 1 keer dragen.. Of theedoeken van 10 euro de stuk.. Ben je gek, ik haal ze wel voor een prikkie bij de Zeeman hoor!
zeeman en wibra zijn zeker erg fijn. Al dacht ik daar ook anders over toen ikz een tiener was. Ik vind overigens dat je er best wat van mag zeggen hoor, als ze zich asociaal gedragen. Sokken koop ik trouwens nooit meer bij de Zeeman, vind ze echt niet fijn daar.
Wibra en zeeman zijn top hoor ! Erg betaalbaar, leuke spullen en van alles wat! De rompers zijn zeer fijn hoevaak je ze ook wast! En leuke boxkleden, dekentjes, kleertjes alles.... ik koop er niet alles en altijd, maar laatst heeeele stoere jas gekocht voor zoontje, lijkt net een merkjas voor 13 euro !!! Ja hoor vroeger schaamde ik me idd om er al langs te lopen laat staan naar binnen gaan of met een tasje ervan te lopen ( geen idee wrm) maar nu wibra en zeeman echt leuke spulltjes en speelgoed voor kids etc. Ik haal er niet vaak wat, maar als ik in de stad ben loop ik er altijd wel ff binnen
Nou weet ik niet hoe jij was als puber, maar hell no dat ik met mijn 15e gespot wilde worden! Als ik met mijn moeder ging winkelen en zij wilde de Wibra ofzo in, dan bleef ik buiten staan en dan een winkel ernaast haha. Nu ben ik ouder, wijzer en beheer zelf mijn geld en koop ik er ook haha
Ik ben ook gek op Zeeman en Wibra. Koop regelmatig voor mn zoontje bij Zeeman, of haarelastiekjes enzo voor mn dochter, ondergoed etc.
Ik vind die hebbedingetjes en knutselspulletjes altijd leuk daar De kleding vind ik niet zo leuk daar. Wibra is ook erg leuk inderdaad en de kleertjes zijn daar veel leuker
Ooh dat deed ik ook altijd. Ik mis de zeeman Leuk voor wat speelgoed, of van die shampoo in 1 of ander vaag taaltje. Sokken voor mij en de mannen kocht ik daar ook graag. Zeeman is leuk! Net als de Wibra en de Action. Lekker struinen.
Voor mezelf haal ik niks bij de Zeeman, maar voor mijn zoontje daarentegen... Laatst heb ik een berg rompers gekocht voor hem, en sokjes. Goed genoeg voor die korte periode hoor! Truitjes koop ik ook gewoon bij Zeeman, maar de laatste tijd kon ik daar voor mijn zoontje niet slagen. Takko vind ik leuke kinderkleding hebben, ook zoiets als Zeeman.
Ach wel leuk Maar eerlijk, toen ik een tiener was ging ik nooit naar de Wibra of Zeeman. Dat was ook echt note done