Heerlijke winkel vind ik het nu. Niet zo betreft kleding voor mezelf, maar voor onze dochter wel. Sokken zijn ook prima, en dan al die prullen. Handdoeken vind ik ook leuk van de zeeman. Niets mis met de zeeman en zo goedkoop vind ik ze trouwens niet eens meer. Ik zie ook dat ze veel producten hetzelfde hebben als de action.
Jaaaa die heb ik ook gekocht, 2,39 euro...is toch een lachertje? Heb ze ook nog in het beige gekocht en ze staan super leuk Alleen trapt madam ze continu uit
Jaaaa die was in 1 woord GEWELDIG!!!!! Tegenwoordig als mensen zeggen dat Lizzy leuke kleertjes aan heeft en ze vragen waar het vandaan komt dan zeg ik.... De Frank!!! whahaaaa Ja, dat is een nieuw designermerk!
Zijn ze echt zo goedkoop?Vind kwaliteit niet echt super ga liever naar de H&M had laatst een hele zak gehaald voor 110 euro had ik daar meer kunnen kopen? Misschien maar eens een kijkje nemen...
MOet zeggen dat ik vaak alleen voor handdoeken daarheen ga maar heb nooit zien om te snuffelen en alles uit te zoeken, vaak is het ook een rommel en dat haat ik. Ik ga eens kijken deze week als ik zin heb om te kijken of ik wat combi's kan maken n misschien wat geld overhou ik laat t wel weten al ben ik helemaal verliefd op die kleertjes die ik gehaald heb
Ik haal sowieso rompers en sokjes voor Lenn daar weg.. Vaak ook shirts en broekjes.. Hij groeit niet zo heel snel, maar is wel altijd aan het rennen en vliegen, zeker buiten, dus er zit zo een gat of scheur in.. Lekker goedkoop en nog mooi ook..
Toen Sven nog jonger was kocht ik er ook wel eens iets, maar ik vind het nu maar niks wat betreft jongenskleding vanaf maat 86/92. Meidenkleding vind ik er wel weer leuk.
Ik ben ook dol op de sailor men Voor de kleine kijk ik ook regelmatig of er leuke spulletjes tussen zitten, maar ook voormezelf! Vorige week 2 joggingbroeken en een leuk shirt gekocht, ook ondergoed voor ons beide haal ik dr wel eens of douche spullen! I love it
niks mis mee hoor alleen grotere maten kleding voor de kids haal ik daar nooit, toen ze nog een baby waren haalde ik er ook vaak rompers en sokjes en kleine prullaria voor de keuken en dat soort dingen... ook rond de kerst hebben ze er hele leuke dingetjes Nu haal ik er altijd pyama's voor de kids, sokken, ondergoed, en soms leuke sjaals en wanten, mutsen.... maar de kleding niet, en niet omdat het van de zeeman of wibra is maar omdat het jammer genoeg zo snel uitlubberd en faal is.... dan haal ik liever wat duurdere kleding...
ow ja hoor. heb er zelf onderbroeken van. die van de zeeman en makro zitten het lekkerst hahaha verder ook sokken voor ons allemaal, kleding soms, rompers, ondergoed voor de oudste. tis trouwens al wel even geleden dat ik er geweest ben.
Houden van is wel heel erg overdreven hahaha Maar de maillotjes zijn die goed en voordelig?Zo ja wat kosten ze weet iemand dat maat 62? Hebben ze ook overslagrompertjes? Als het een grote zeeman is dan kun je er nog wat mee maar vaak is de baby afd erg klein. Had er vorig jaar een maxidress gekocht was trouwens wel erg leuk. Tja nu heb ik sowiezo weinig tijd om te shoppen en als ik dan toch ga dan naar de H&M en in 1x alles kopen en klaar is kees
Nee overslagrompers heb ik er nooit gezien. Er lagen vandaag 'standaard' maillotjes, die waren 1,79?? Pin me er niet op vast. Paar weken geleden heb ik er voor Lizzy ook 2 gehaald, Zij heeft ook 62 nu van disney met winnie the pooh en minnie mouse en die waren dan wel 2,99 per stuk. Maar ach, daar heb je bij de hema een standaard voor... Ze heeft ze nu ieder 2x aangehad en zijn dus ook al paar keertjes gewassen maar zien er nog hetzelfde eruit als toen ik ze kocht, nog geen bobbels erop ofzo... maar kijken hoe lang ze het volhouden haha...
Wibra en Zeeman. Groot fan van hier. Vooral Wibra omdat die vaak ook nog leuke dingetjes voor in huis hebben. Ik had ooit een collega die uit volle borst riep 'ik ga nooit naar dat soort zaken en ook niet naar Aldi'. Maar ze wist altijd wel precies wat er in de aanbieding was en welke prijzen . Moet je net mij hebben, dan ga ik dus de dag erna pontificaal met lunch in de grote Wibratas naar het werk. En aangezien ze bij mij op de kamer zat was het de hele tijd 'Ja die tas is van haar hoor, ik ga nooit naar zulke zaken' .
Dan woon je bij mij in de wijk misschien komen we elkaar daar nog wel tegen. Zal er vast nog wel vaak binnen wandelen . Het was er met de opening behoorlijk druk !
Jep, vlakbij het Heksenwiel! Ja de zeeman op het heksenwiel dan... ik ben expres niet geweest woensdag... denk, ga wel een dagje later!