Wie gaat er ook graag naar de Zeeman???

Discussie in 'De lounge' gestart door Siren84, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik kom er minstens 1 keer per maand voor kleding voor mijn zoontje. is niet zo'n leuke winkel bij ons, maar dat komt vooral door de irritante werknemers. maar zolang denny klein is haal ik zoveel mogelijk bij de zeeman, dan kun je nog eens wat nieuws halen wat betaalbaar is en vaak nog leuk ook

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik kom er ook geregeld. Shirtjes en pyama's zijn prima. en je hoort wel s mensen zeggen van ja maar zoiets gaat maar 1 kind mee. Noiu, ik heb shirtjes van Ivy die ik nu weer voor Aelinn gebruik en die zijn van de zeeman.

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik haal er regelmatig pyama's en sokken.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Die vestjes met oortjes zijn geweldig daar! Heb er ook een aantal, supersss!

Zoooo grappig, ik zag een wat oudere vrouw naar buiten komen gister, ze had wat gekocht en frommelde snel de welbekende 'gele zak' in haar handtas... Hahaha en ze keek ook zo rond of niemand haar gezien had. Ze was echt zo'n beetje zo'n kaktype in mijn ogen. Ik moest zo lachen in mezelf.

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik vind het ook altijd erg leuk om tussen de spulletjes daar te snuffelen. En idd ook bij de Wibra al zit die wat verder weg, dus daar kom ik niet zo vaak.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Qua bovenkleding kan ik niet zo snel meer slagen voor de kids en dan vaak eerder voor Eva als voor Tim. Vind het voor de jongens toch iets minder leuk.

Toevallig van de week een winterjas voor Eva gehaald, was nog geen tien euro hihi

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hihi dus niet alleen pubers schamen zich voor de zeeman!:D
    wij hebben ook zo`n familielid en als ze iets koopt wat beneden haar stand is (zeeman,wibra, c&a en vast nog veel meer winkels dan zegt ze dat ze het bij een exclusief winkeltje/boetiekje heeft gekocht.

Ik koop er voor iedereen weleens wat: ik heb hele fijne onder shirts van de zeeman al jaren en ze zijn nog steeds goed,voor dochter ondergoed, sokken, leggings en soms een jurkje/rokje/shirtje. Prima kwaliteit want ze heeft sommige leggings echt al jaren. voor meisjes hebben ze ook echt weleens leuke dingen.pas moest ik een shirtje en een legging hebben in een bepaalde kleur paars overal geweest en het uiteindelijk gevonden bij de zeeman!

Alleen voor zoonlief koop ik er alleen zelden: broeken passen hem nooit, die zijn veel te breed, t-shirts heeft hij er een paar van en die zijn wel prima. Alleen zie ik er de laatste tijd niet echt iets leuks bij. Manlief heeft er weleens sokken vandaan.

Verder inderdaad knutsel- en tekenspullen, onderlakens voor de bedden, fleecedekens voor op de bank en op vakantie.

Manlief heeft een hekel aan de zeeman, maar ik vind het zoeken in die bakken juist zo leuk ;).

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik koop altijd sokken en het ondergoed voor mijn dochter bij de Zeeman. Ik heb nog geen winkel gevonden die fijne, goed passende ondergoed heeft voor mijn dochter, behalve dan de Zeeman.

Verder koop ik er niets eigenlijk.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik had er van de week toilet- en glasreiniger gekocht. Erg goed spul! Had nog nooit schoonmaakspul daar gehaald. Valt niet tegen!

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Op dit moment hing er niet zo heel veel keuze op de babyafdeling. Kan soms erg verschillen. Ik weet niet hoe vaak het assortiment veranderd??? Soms dan hangen dezelfde kleertjes er een eeuwigheid!!!

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ja he, ik vond alleen dat ze voor meisjes nu weinig leuke hadden.

Maar wat een sneue vrouw zeg, bah bah.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ach ja, ik had mijn lolletje weer voor die dag hihi!!! :D

Mijn schoonvader kwam met een vestje aan voor Lizzy, van de zeeman.. roze met witte beerkopjes erop. Superlief! Ik had em bij ons in Breda ook niet zien hangen. Hij had het in Tilburg gekocht. :)

13. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Zeeman/Wibra/Action; zaaaalige bakken-graai winkels :)
    Al vind ik voor de jongetjes bij zowel de Wibra als Zeeman het kledingaanbod vanaf maat 92 echt waardeloos! Erg jammer.
    Zeeman heeft trouwens vaak aan het einde van het seizoen korting op korting met de oranje stickers op kleding geplakt dat is echt helemaaaal voor bijna niks shoppen!

Bij de Action koop ik het meest.Van wcpapier tot kadootjes; echt supergoedkoop daar! Ook zowat al mn huisaccessoires zoals lampjes en kandelaars komen daar vandaan

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha hier net zo! :D

Ik kreeg dan altijd een knalrood hoofd als mn moeder uitgerekend DAAR naar binnen liep. Ik ging dan altijd ergens anders staan, maar durfde zelfs niet voor ze zeeman winkel zelf te staan.
    Toen ik er eindelijk naar binnen durfde, verschool ik me serieus achter rekken etc, als ik een bekende zag.;)
    Achja, puber he!

Nu shop ik vooral bij de wibra me helemaal suf! :D
    Zeeman kleren vallen me de laatste tijd een beetje tegen qua kinderkleding. Maar als er iets leuks hangt, neem ik het zeker weten mee.

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ook hier iemand die voor geen goud de zeeman of de wibra in gaan in mijn pubertijd whaha, maar nu...
    I LOVE ZEEMAN EN WIBRAA!!! heb laatst een regenpakje en regenlaarsjes voor mijn zoontje gehaald bij de zeeman en 2 lekkere pyama's voor allebei de boys en nog een heel stel onderbroekjes voor mijn oudste zoontje. lekker goedkoop en ik vind de babykleertjes super!!! ook speelgoed vind ik leuk daar, hoef geen duur speelgoed van de intertoys want speelgoed is hier binnen een maand meestal al gesloopt:p

16. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik vind de zeeman ook erg leuk, vooral sokken en onderbroekjes, voor mijzelf. Voor dochterlief koop ik hier kleding en speelgoed, hoewel ik wel vind dat de drukkertjes van de rompertjes er snel afschieten, het model eruit gaat en ze uitscheuren. Ik ga er niet speciaal heen (er zit er bij ons geen), maar als we bij schoonouders in Amsterdam Noord gaan winkelen dan wel altijd even langs zeeman en wibra. geen problemen mee.

Deel Deze Pagina