Wie gaat er ook heel snel voor nr 2?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Banjer11, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die snel voor nummer 2 gaan?
    Wij hebben besloten om de natuur zijn gang te laten gaan en geen anticonceptie meer te gebruiken.
    Op de eerste hebben we bijna 2 jaar moeten wachten en zijn we net voor de medische malle molen spontaan zwanger geraakt. (zouden 2 mnd later met IUI beginnen)
    Nu hebben we een prachtige dochter en we willen erg graag een 2e.
    Misschien zijn er meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten en hier mee willen kletsen over ieders ervaringen?

Liefs Banjer!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hou oud is je dochter?

Wij zijn toen mijn dochter 4 maanden was er actief voor gegaan. Uiteindelijk was ik zwanger toen ze een jaar was en ik vind dat nu een hele fijne leeftijd. Ik zag het toen niet maar ik denk nu dat het wel iets fijner is als de eerste iets zelfstandig is. 2 jaar ertussen vind ik nu ideaal...
    Ik zou zelf weer voor een derde willen gaan als mijn zoontje 1 is maar denk niet dat ik mijn man kan overhalen.

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier na de bevalling ook de natuur zijn gang laten gaan men meisje is vandaag 7 maand en ben 1vmk en 1mk verder maar we blijven wel hopen en proberen
    :)

4. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Mijn dochter is nu iets meer dan 2 mnd. Maar mijn leeftijd speelt in deze ook een rol. Ik ben 37 en als we lang wachten nemen onze kansen natuurlijk steeds meer af. En wie weet willen we ook nog wel een 3e dan mogen we wel opschieten;) (was ik jonger geweest dan hadden we misschien langer gewacht)
    Ik ga er vanuit dat het vast niet meteen raak zal zijn. En trouwens heb ik nog niet eens een cyclus dus kan ik me ook niet op zitten vreten over de vraag wanneer ik mijn eisprong heb.
    We laten het op zijn beloop.
    Ik merk wel dat ik er niet zo mee bezig ben als bij de eerste, ik ga ook geen ovulatietesten halen. Ik zie wel. Vind het wel weer spannend en ik ben zeer benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer raak is. En natuurlijk vraag ik me af of ik van de 2e net zoveel kan houden als van de 1e. En of ik de 1e niet tekort doe door snel weer zwanger te willen worden maar ik denk dat het voor haar ook leuk is als er weing leeftijdsverschil zit tussen nr 1 en 2.

5. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Niemand meer? Jammer!

6. peekaboo

Banjer 11 het is inderdaad zo dat je leeftijd wel een beetje een rol speelt he maar 37 vind ik totaal nog niet oud :) wil je dan ook nog een derde ??
    groetjes en liefs

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Ons dochtertje is 4 maanden en wij gaan heel bewust voor een 2de. Ik vind het het fijn dat er dan eventueel weinig leeftijd tussen zit. En ik ben er ook gewoon weer klaar voor. Ben ook van mening dat als je eerste nog geen 1 jaar is het minder zwaar is. Zeker wat aandacht vragen betreft enz.
    Ik zou zeggen luister goed naar je gevoel dan kom je een heel eind!

Liefs enjoyllive,

8. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Ja misschien wel:D

9. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Klopt en ik heb niet de illusie dat ik meteen aantel. 4 mnd is ook relatief vroeg maar zoals je zegt als het goed voelt is het toch prima.

10. peekaboo

ik heb ook altijd gezegd dat ik men kleintjes snel op elkaar wil hoor ongeacht hoe oud ik ben . ik ben nu 20 :)

11. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Is na een jaar snel? :D Niet echt als ik het hier zo lees ;)

Mijn zoontje is vorig jaar geboren via een keizersnee. Ze adviseren dan om een jaar te wachten, anders hadden wij ook meteen de natuur zijn gang laten gaan.
    Ik ben een lastig geval met endo, pco, cystes en al die hatseflats, dus wij kijken niet naar leeftijdsverschil. Wij willen gewoon geen kans onbenut laten :)

12. peekaboo

nou dat kan ik goed begrijpen ;) hoop dat het toch snel mag lukken

13. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dank je wel mama van Amaryllis. Jij ook succes weer!! :)

14. peekaboo

dank je wel :) hoop dat het deze maand is dan ben ik uitgerekend op 7juni 2012 :) mooi lentekindje dus hihi

15. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Hoi Kit!
    Na een jaar is misschien niet heel snel maar veel meiden laten er langer tussen;) Als je mee wil kletsen ben je natuurlijk van harte welkom!
    Ik hoop dat jullie met alle trubbels van pco en cystes toch snel zwanger zullen zijn.

Hier hoop ik toch dat mijn cyclus snel opgang komt. Dat wachten vind ik maar niets. Dan weet ik iig waar ik aan toe ben.
    Maar aangezien ik meestal mijn eiprong goed voel is de tijd erna ook zo'n wachttijd (en ervoor trouwens ook;))
    Nee Banjer niet doen! Ik moet gewoon afleiding zoeken en me er niet zo mee bezig houden.
    Maar hier met jullie kletsen maakt dat niet makkelijk.

MvAmarylli jullie hebben zeker snel besloten om voor kids te gaan. Ik moest er op mijn 20ste nog niet aan denken. Had toen ook niet de geschikte partner. Maar nogmaals als het goed voelt.

Weet iedereen wanneer hun nod is?

Ik jammer genoeg nog niet, ik wacht op mijn 1e echte ongi na de bv. Ik ben 4 weken geleden gestopt dus ik hoop dat het niet lang meer op zich laat wachten (al vind ik ongi zijn geen pretje)

16. peekaboo

nou ja ik wou al van men 12 kindjes maar ben verstandig genoeg geweest om te wachten ;) nu zijn we 1jaar en bijna 8 maanden getrouwd dus heb wel de juiste partner :D ik ben een echt gezinsmens ik leef voor men gezin :)

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Tja, wat is snel. Voor de een is na twee maanden snel, voor de ander na 1 jaar. Hier starten we over een maand voor de tweede, dan is onze dochter 9 maanden.

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Zulle we hier gewoon ook lekker verder blijven kletsen.
    Vind het wel fijn meer moeders met 2de kort op de 1ste!

xx

19. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Dat was wel de bedoeling toen ik dit topic startte dus ik zou het gezellig vinden als jullie hier blijven kletsen!:D

Hier al een paar dagen buikgriep allerlei pijntjes in mijn buik. Niet fijn en zo weet ik ook niet of er een eisprong aan zit te komen:(
    Als ik nu gewoon ongi werd dan wist ik waar ik aan toe was.
    Ook raar om op een zwschapsforum te zeggen dat je graag ongi wil worden;).

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Hoooooi meiden,

Hier lekker tv avondje: eerst gsts en daarna wie trouwt mijn zoon.
    Ik heb echt het gevoel zwanger te zijn. Maar het is hier raar gegaan. Ik zal het ff uitleggen.

Ik wilde er in sep al voorgaan, maar mijn vriend niet. Dus 8 sep werd ik ongesteld aan daarna 2 dagen pil geslikt. Maar na nadenken wilde mijn vriend er wel voor gaan dus hup de pil weg.
    Nu kreeg ik 21 sep een ontrekkingsbloeding en ze zeggen dat je daarna opnieuw moet gaan rekenen. Dus vanaf 21 sep.
    Maar ik heb zulke gekke gevoelens in mijn buik niet zoals toen we bezig waren voor de eerste. Echt gewoon heel appart. En collega vroeg gisteren of ik zwanger was ook zo gek.
    Ik heb me voor het eerst laten pendelen hier op zp. Heb ik bij Luna niet gedaan dus ben wel eens benieuwd wat die meiden zeggen. Zo dit is beetje mijn verhaal.

Misschien leuk om iets over onszelf te vertellen!
    Ik ben 24 jaar en mijn vriend 25. Ik werk 18,5 uur in de gehandicapten zorg en mijn vriend is fulltime hovenier.

Fijne avond x

Deel Deze Pagina