Ik ga volgende week zondag met een vriendin in Martini Plaza! We hebben er zin in! (ook aan Ruben Nicolai dan he! haha) Joehoe
Wij zijn 17 oktober geweest in Antwerpen en het was echt super! Tip: neem zéker je camera mee! Verder zeg ik niks
Wij gaan as vrijdag om 2300u heen in Martini Plaza! Wordt voor ons de 3e keer dat we er naar toe gaan.. helaas is 3x scheepsrecht en komen ze niet weer.. *gelukkig hebben we alle dvd's nog..* En idd, Ruben Nicolai... *zuchtzwijmel(sopsop )* De 1e keer dat we bij De Lama's waren zat ik op de 1e rij en stond Ruben op den duur in zijn boxershort.. Heb met mijn telefoon toen een foto gemaakt, maar die is niet echt duidelijk geworden helaas... Hihi!
ben al geweest was leuk alleen jammer dat jeroen er niet bij was das mijn favoriet kijk ook alleen de lama,s als jeroen erbij zit
Daarom heb ik vorige week een professionele camera gekocht... Nee grapje niet alleen daarvoor hoor maar komt wel zeker goed uit! Heb er echt super veel zin in! Hoelang duurde de voorstelling? Heb echt geen idee waar ik vanuit moet gaan...2 uur, 3 uur?
Degenen die gaan: VEEL PLEZIER! Wij zijn 18 oktober in Antwerpen geweest... het was echt geweldig! Een super avond gehad!
Denk dat vrijwel alles al uitverkocht is... Wij hebben in de zomer al geboekt en toen waren er nog maar een beperkt aantal datums vrij...
Wij zijn net weer terug! Jeroen was er nu wel bij trouwens.... En Marco Borsato zat in de skybox en Sophie en nog een blikje vol BN'ers Maarre, Ruben was mjammmmm Het was superleuk!
Wij gaan a.s. vrijdag in Groningen! Erg veel zin in! We zijn ook al in mei geweest, was toen een cadeautje van mij voor mijn vriend. Dat was zo geweldig dat we meteen weer geboekt hebben voor hun afscheidstournee.
Wij zijn net terug van de Lama's in de Heineken Music Hall en het was echt super leuk! Alleen geen BN'ers. Heb hele leuke foto's gemaakt, ben ze nu op de pc aant zetten en zal ze jullie laten zien als ze erop staan.