Wie gaat er ook naar Derek Ogilvie?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door , 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Inderdaad heel erg heftig, en nu 21 jaar later, speelt het nog steeds door mijn hoofd....

Misschien dat er mensen zijn die nu heel sceptisch gaan denken over wat ik nu ga zeggen, maar mijn man kan het bevestigen:

Tijdens de zwangerschap van Amber stond Sander aan mijn bed, en vertelde me dat alles goed was met het kindje. Hele gesprekken heb ik met hem gevoerd, Erwin werd er wakker van. Volgens Erwin was ik in een soort van trance, maar de volgende ochtend wist ik alles nog wel wat er besproken was.... Ik ben er heilig van overtuigd dat hij er écht was !

2. Niet meer actief

Nou meid dan hoop ik echt voor je dat er nu ook wat besproken zal worden zodat het niet meer zo in je hoofd afspeelt en je het miss kan afsluiten! succes!

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@tweeling... oops sowwy overheen gelezen denk ik, thnx!

4. Niet meer actief

en zijn er al mensen geweest?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik snap er niks van, hij heeft toch een tijdje terug opgebiecht dat hij een oplichter is?

:(

Ik ga het eens opzoeken.

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dat wil ik wel eens lezen dan haha
    echt waar als je er zit geloof je em want het kan gewoon niet dat hij dingen weet zonder je gesproken te hebben

7. Niet meer actief

nee joh dat was toch een nederlander die dat opgebiecht had?

Tenminste dat hoop ik toch haha

8. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Dat was die jongen die altijd bij Life & Cooking zat, die heeft bekent een oplichter te zijn, volgens mij heet hij Robert nog iets !

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
  10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    pfieuw ;)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou het was iets anders. Hij heeft een test gedaan en dat was niet zo goed.

Maar hij heeft dus niks opgebiecht.

Maar sceptici doen er natuurlijk alles aan om iemand te ontmaskeren en of dat ook altijd klopt vraag ik me af.

Ik geloof zeker in het paranormale en ook dat mensen het kunnen.

Hier staat het:

http://www.skepsis.nl/blog/2007/11/baby ... oor-randi/

12. Niet meer actief

hmm idd echt overtuigend vind ik dat niet hoor!

We zullen wel zien wat er gaat gebeuren als we gaan, ben heel benieuwd

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik lees dit topic even mee

14. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    t was weer helemaal gaaf!
    ben niet aan de beurd geweest maar het is zo'n leuke vent!

hadden jullie ook dat ie ging zingen op het eind?
    geweldig weer

15. Niet meer actief

ja was het goed?

Oh kan ie ook zingen joh haha ben benieuwd

16. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ik ben ook terug en heb het als supergaaf ervaren, wat een energie heeft die man zeg !

Helaas geen reading voor mij, maar voor een andere bekende van mij wel bijna (hij vroeg wie er twee maanden geleden last had van keelpijn en toen stak zij dus haar handen in de lucht en kwam ze groot in beeld op de screens).

Derek heeft een grote indruk op mij achtergelaten, en ik weet zeker dat ik nog een keer terug ga, want ik moet en zal antwoord op mijn vragen krijgen....

Wat ik trouwens echt helemaal geweldig vond was zijn reactie op het spastische en gehandicapte meisje wat helemaal voorin zat in haar rolstoel.

Hij voelde meteen iets, en zonder ook maar iets te vragen zei hij: ik ga bij jullie thuis een reading doen en dan hoop ik dat ik wat voor jullie kan betekenen.

En dan het einde, echt super geweldig, hij zong een nummer van Robbie Williams, en ik heb dan ook keihard mee lopen bleren, met kippevel op mijn armen !

Nee echt waar, Derek heeft heel wat losgemaakt in me, ik ben diep, diep, diep onder de indruk !

17. Niet meer actief

wow dat klinkt veelbelovend mvamberenkeenan! Wel jammer dat je geen reading heb gehad!

18. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    ik vind het niet erg geloofwaardig. Hoeveel mensen zitten er in de zaal? en dan vraagt hij of er iemand in augustus keelpijn heeft gehad? er is altijd wel iemand die dat heeft.

daarnaast denk ik dat ze van te voren weten bij wie ze een reading houden en van te voren info verzamelen over die persoon.

Mijn schoonmoeder is geweest op de verjaardag van haar overleden man, je zou zeggen dat hij juist zo'n spirit zou moeten voelen maar dat was niet zo.

19. Niet meer actief

Hij vraagt niet alleen wie er keelpijn heeft gehad hoor ;) Er zitten echt dingen bij die hij nooit kan weten!

En als het zo zou zijn dat hij van te voren informatie in zou winnen, dan zou dat allang uitgekomen zijn! er moet maar 1 leesblad die mensen wat geld geven om het te vertellen en dan weet heel de wereld dat dat ie dat zou doen, dus dat lijkt me niet echt waar....

En er zitten idd heel veel mensen in de zaal, waarschijnlijk dat hij daardoor die van je schoonmoeder niet opgepikt heeft..Hij kan niet iedereen langs gaan dan zit je er 3 dagen later nog..

Maar je gelooft er niet in das duidelijk ;)

20. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen

Deel Deze Pagina