en dat bewijst wat? Dit is een blog van iemand die hem heeft geanalyseerd....geen bewijs dat hij info krijgt van mensen vooraf of iets dergelijks...
We hebben niets, maar dan ook niets hoeven in te vullen qua papierwerk over wie wij zijn, wat we komen doen etcetera voordat we de zaal ingingen, dus hij kende ons echt niet hoor ! Er zat een man in de zaal, die stak zijn armen in de lucht toen Derek contact had met iemand die een auto-ongeluk had gehad. Derek was heel erg eerlijk, hij zei: het spijt me, maar ik kan geen reading bij je doen, want jij zit al bij mij in de uitzending. Ik wil niet dat mensen gaan denken: hé, het is doorgestoken kaart, want Derek kent die man al !
idd en mijn man en ik hebben ook met niemand gesproken vooraf ook niet met mensen uit de zaal...heb een kop thee besteld en thats it
nee daarom dus das natuurlijk onzin, want dan zou ie al helemaal door de mand vallen...dat duurt niet lang dan
degene die sceptisch zijn of verhalen van andere horen, ik zou zeggen ga zelf en luister en doe dan nog eens een oordeel. Ik vond het helemaal geweldig ik ben woensdagmiddag geweest, gisteren dus en ik vond het geweldig.l ik was al onder de indruk van hem, maar nu helemaal, en hij zegt gewoon echt goeie en rake dingen die je niet kan weten behalve de persoon zelf. en over een reading die je wilt vanwege een gestoreven iemand op een verjaardag zo heeft iedereen wel wat, het gaat om de personen die bij hem verschijnen en de ene is sterker dan de andere, er zitten zoveel mensen die een glimp willen opvangen dat is vaak de verkeerde instelling om te gaan. Als je aan de beurt komt is het mooi en heb je geluk zo niet geniet dan van de show want het is echt geweldig. En zingen dat hij kan, vond het helemaal geweldig. ga zeker terug vond het echt indrukwekkend wat die man kan, en zo echt en oprecht.
ik ben ook woensdagmiddag geweest en het is heel anders dan op tv! hier word niks geknipt enzo en hij zei dingen die niemand anders kon weten en mensen in het publiek er tussen zettenn kon ook niet want iedereen had kans op een reading. Ik vond het helemaal geweldig!
Laika, als je iemand uit de buurt zoekt die mee wil, ik wil er ook nog een keertje heen, dus dan zouden we eventueel samen kunnen gaan ?
ik moet wel zeggen sinds dat we er zijn geweest gebeuren de raarste dingen hier in huis en daar ga ik me maar niet verder over uitlaten anders denken mensen nog dat ik gek in de kop ben haha
Nou ik zat het gisteren te kijken (had het opgenomen), zie ik gewoon mijn oude vriendin op tv! Heel raar hoor, al jaren geen contact meer met haar (is allemaal verwaterd) en dan praten ze over haar moeder die is overleden terwijl ik haar ook heb gekend. Echt gek.
zo je heb idd lang moeten wachten haha ik heb nog ff staan wachten maar toen kreeg ik toch wel honger Ik ben dus ook woensdag geweest, vond het heel bijzonder om mee te maken! ben er nu dus ook wel van overtuigd dat die man een hele mooie gave heeft! Alleen wat ik jammer vond was dat het zo groot was! zoveel mensen en het had mij ook leuker geleken zoals het op tv te zien was in een ronde zaal (opstelling) en dat er dan mensen uit het publiek gehaald werden, dat is volgens mij wat persoonlijker...vond het nu iets te onpersoonlijk, maar ja dat was voor tv zo gedaan waarschijnlijk, dat was een beetje jammer, maar voor de rest was het super
Ik ben donderdag de 22e geweest. Twijfel heb ik nooit gehad over hem! Er zaten 930 mensen in de zaal, er zijn er maar 6 of 7 aan de beurt geweest. Maar hij zegt niet alleen wie heeft er keelpijn gehad. het gaat meer zo: -wie heeft een vader of opa die is overleden aan een hartaanval -die daarnaast nog een jongetje kent wat van een hoge muur beneden is gevallen -en wie is er oktober 2003 verhuisd. alledire de punten moeten dan overeen komen. en tsja dat zijn er dan niet zoveel meer Ik wil er niet meer heen vond het ietsje te massaal, maar was zeker leuk om een keer gezien te hebben. Inderdaad bij ons ging hij ook zingen aan het einde. En zingen dat die vent kan hey pfff
Even een tip tussendoor: eind november komt Derek naar een boekhandel in Den Haag en...wss is de toegang helemaal gratis...
Ja, maar dan gaat hij wss alleen zijn boek signeren en geen readings doen. Dan betaal ik liever om een káns te hebben op een reading. Helaas zijn al zijn shows in A'dam al uitverkocht. Jammer....
@Laika: Volgens mij gaat hij juist wel readings doen. Char is daar destijds (voor haar ontmaskering ) ook geweest en deed eerst een paar readings en ging daarna signeren. Ik vraag het vd week nog wel ff na.