Hallo, Wij willen volgende week vertrekken richting de jura. nu zie ik door de bomen het bos niet meer en kan niet kiezen naar welke camping we moeten gaan.... Onze voorkeur gaat uit naar Domaine de Chalain of camping le fayolan. Is iemand hier al een geweest? is het er leuk? Of moeten we toch ergens ander heen Groetjes Sanja
De Jura is prachtig. Daar ben ik ooit met een vriendin geweest. Wij waren toen in Clairvaux les Lac (zoiets in elk geval). Hoe de camping heette weet ik niet meer, maar ja, wij waren toen single en zonder kinderen . Wij hebben daar toen een heerlijke vakantie gehad.
Wij gaan zondag naar het Domaine de Chalain alleen blijven we 2 dagen en gaan verder rijden naar het zuiden. Ik vond de camping er leuk uitzien en een binnenbad die heb je wel nodig! Verder weet ik er weinig over Succes met je keuze en alvast een fijne vakantie!
Wij zijn er paar jaar geleden geweest ook in clairveux Le lac eb hebben toen op camping la prairie gestaan Er is omgeving erg veel te doen Aanrader is echt de watervallen te bekijken is een tocht om te wandelen Langs diverse watervallen erg indrukwekkend zorg wel voor goede schoenen gaat gedeeltelijk over rots
Wij zijn 4 jaar geleden naar le fayolan geweest. Leuke camping, wel af en toe flinke buien, je zit toch in de bergen. Camping is (daardoor ) wel mooi groen. Het buitenbad was niet verwarmd, dat was echt jammer want onze kinderen (vooral de jongste van toen 2) vonden het echt te koud. Maar dat kan inmiddels veranderd zijn natuurlijk.