Wij gaan waarschijnlijk ook niet, ivm een verbouwing. Maar misschien nog even wen weekje er tussen uit met de auto.
Hier ook bevallen, zijn ook net verhuisd dus vermaken ons goed. Denk dat mijn man nog wel even weg gaat wanneer alles goed gaat en de baby een week of 3/4 is.
Wij ook niet allemaal klusjes aan het huis. Waarschijnlijk zetten we de tent in de tuin en gaan we daar (luxe) kamperen. Het zullen dus wat dagjes weg worden afhankelijk van het weer. Of we moeten een heel goedkope lastminute vinden.
Wij gaan ook niet, hebben wel zo'n zwembad gekocht en we gaan de tuin onder handen nemen. lekker vakantie in eigen tuin houden dus
Hier ook niet, maar mijn moeder komt in september wel een weekje hierheen, dus dat is ook een beetje vakantie Verder dagjes strand, park, dat soort dingetjes.
dagje ameland, naar buitenzwembad, naar een strandje bij het meer, in de tuin zitten, te fietsen, dagje dierentuin nou zijn het bij ons geen 6 weken (we werken beide) maar 3 weken
Wij gaan ook niet op vakantie. Hebben een huis gekocht dus ons spaargeld gaat linearecta daar naartoe. Krijgen 1 augustus de sleutel en hebben dan beiden vakantie, dus we vieren onze vakantie grotendeels wel in ons nieuwe huis. Eindelijk een tuin waar we van kunnen genieten.
We zouden over precies 4 weken naar Spanje gaan, maar het gaat niet goed met opa dus waarschijnlijk kunnen we thuis blijven! Was er zoo aan toe mja niks aan te doen... ik heb nog hoop en hoop dat hij nog lang genoeg leeft! En anders maar veel dagjes weg