Zei een mooi topic over trouwen in 2014. Zijn er ook al dames hier die gaan trouwen in 2015. Vriend ( verloofde ) heeft mij ten huwelijk gevraagd maar we hebben besloten om in de zomer volgend jaar te trouwen omdat dan de jongste dochter ook lekker rond kan lopen. Over 2 weken de eerste afspraak bij de locatie waar we graag willen trouwen. Lijkt me leuk om hier nu al vast over te kletsen. En goeie tips te krijgen.
Wij waarschijnlijk in augustus 2015.. Maar dat zou zomaar ook nog een andere maand tussen mei en oktober kunnen worden
Oh leuk! Wij ook juni 2015. Al heeft mijn vriend me nog niet echt ten huwelijk gevraagd haha maar juni 2015 zit al wel in ons hoofd. Denk dat ik een aanzoek krijg in new york. Althans dat hoop ik hahahaha
Wij trouwen in 2016, maar klets hier lekker mee. Hebben jullie al een locatie uitgezocht? Wij twijfelen nog tussen Nederland en Frankrijk. Verloofde is Frans, ik Nederlands. Dus
Wij gaan 'hertrouwen' in waarschijnlijk juni 2015. Zijn dan 8 jaar getrouwd: in 2007 met zwangere buik en zonder mooie jurk, dus nu een klein intiem feestje met alleen naaste familie, jurk, pak, foto's en een leuk etentje
Vriendlief heeft mij ook nog niet officieel gevraagd.. al vraagt hij het zo'n beetje iedere dag hahaha. Hij wilde het eerst met valentijnsdag doen zei hij vd week maar vond dat toch wat afgezaagd.. Ik ben dus reuze benieuwd hoe/wat/wanneer. Overigens kijken wij wel al wat rond voor feest locaties. Vind het lastig hoor want eigenlijk willen we onder de 2500,- blijven voor 85 volwassenen en 15 kinderen maar of dat ook haalbaar zal zijn..
Was t voor jullie wel een spontane vraag? Dat je het echt niet verwacht had? Ik verwacht t eigenlijk al een tijdje haha.. Locatie, ben wel aan t rondkijken. Wij willen graag in moderne vintage stijl trouwen. Denk ik.. Hmm twijfel nu weer haha. In welke stijl jullie?
@ BabyR , Ik had het echt niet verwacht, het was echt een verrassing toen hij me vroeg Wij willen ook vintage en landelijk. Hoogstwaarschijnlijk wordt het een buiten bruiloft.
Hallo! Hier ook 2015! Dit jaar ff bevallen, en volgend jaar trouwen ! Hier was het aanzoek een complete verrassing! Vl kwam thuis van uitzending en vroeg het in het hotel ! Ben nog niet echt bezig met locatie. Wij twijfelen tussen midden nl of zuid holland. Niet tussen 2 landen gelukkig . Trouwjurk ga ik in zuid Holland kopen, daar zit een betaalbare winkel. Heb zo'n zin om al te shoppen, maar heb nog niet het gewenste figuur . Wanneer gaan jullie jurk shoppen?
Hier net gevraagd . Mijn vriend is Duits en het is vele malen praktischer om getrouwd te zijn. Dus wij denken er aan om dit jaar heel klein in juni voor de wet te trouwen. Dan volgend jaar, op dezelfde datum, nog een keertje maar dan op locatie, feestje, jurk etc. Mooie motivatie om de zwangerschapskilo's er weer af te krijgen .
Ik zie het wel aankomen dat hij mij binnen een paar maanden gaat vragen. Dat is dus geen complete verrassing. Maar wellicht verrast hij me toch met het aanzoek zelf en op een moment dat ik het niet aan zie komen Voornamelijk ben ik nog voor jurken aan het kijken op internet. Even wegdromen bij al die mooie jurken. Ik zou heel graag een prinsessen/baljurk willen met strass maar ik wil eigenlijk ook niet heel veel geld uitgeven. Dus dat wordt nog een echte sport denk ik haha. @Hero87, mag ik vragen welke winkel in zuid-holland je bedoeld? @Kris81, Gefeliciteerd. Hoe heeft je vriend je gevraagd?
Wij willen in juli 2015 trouwen, we zij n dan 10 jaar bij elkaar. We twijfelen nu nog uit 2 locaties van hetzelfde caliber. Voor mij was het echt een onverwachte vraag, we wilden wel trouwen maar hadden niet gedacht dat hij het al zou vragen.
Hier was het vragen wel en niet onverwacht, wist wel dat het vragen eraan kwam maar was toch verrast toen het echt gebeurde. Vl komt niet uit Nederland. Op zijn verjaardag waren zijn ouders en oma hier. We gingen uit etenet zijn verjaardag. Zijn familie was er en de mijne. Toen heeft hij me gevraagd. Hun was zo zenuwachtig, echt schattig. Zaterdag hebben we een afspraak bij de locatie waar we denk ik willen trouwen. Spannend. Beetje vroeg, maar wil altijd alles goed geregeld hebben. En wil deze locatie omdat ik de hele dag op 1 locatie wil, en ook hebben ze daar kamers voor de familie uit het buitenland. Jurken heb ik nog niet echt naar gekeken. Vind het allemaal zo spannend, maar ja het duurt nog wel even. Leuk dat het topic wat drukker wordt. Dacht al dat ik de enige was die zo vroeg dingen begon te regelen. ,
Dames! Na heel lang wachten is het dan toch gebeurd op valentijsndag wij trouwen in mei 2015! aan alle dames gefeliciteerd!! * zaal vast en de data wij willen het s avonds wel groot, maar overdag niet, alleen met een man of 20, en we hebben veel dingen niet bijv, ringen( we hebben nog mooie ringen), kapper,fotograaf,videograaf, trouwauto zit alemaal in de familie dus dat scheelt leuk dat we dan lekker kunnen kletsen over de grote dag! waneer gaan jullie op pad voor je jurk?