Wie gaat er ook trouwen in 2015?

Discussion in 'Algemene clubs' started by mummy28, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Maar jullie hebben de ringen wel besteld dus. Leuk man. En een half jaar is zo voorbij.

Dit is onze kaart. Bovenste foto is de voorkant 2de foto is de tekst aan de linker binnenkant uit naam van Noa. De onderste foto is onze binnenkant maar dan zonder tekst. Anders zien jullie alle gegevens ;)
    View attachment 430024

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat een mooie kaart! ik wil iets klassiek/romantisch maar niet oubollig
    heb nu in ieder geval al de tekst :D

volgende punt op mijn to do list is de muziek
    en catering komen we totaal niet uit.
    omdat het thuis in de tuin is weten we niet goed hoe of wat
    en ik wil er ook weer niet te duur maken qua eten

3. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bedankt helemaal zelf gemaakt in photoshop. Wou wat moderns.

Ja muziek lastig wil je een dj of een band. Wat je ook kan doen omdat het toch in de tuin bij jullie is dat je zelf muziek verzorgt. Boxen ergens huren/lenen stereo aansluiten en eigen plaatjes draaien. Houd je het ook goedkoper door. Er is vast wel een neefje of bekende die het misschien leuk vind om dat te verzorgen.

Catering kan ook op verschillende manieren kijk naar een cateraar in de buurt of een restaurant die ook wel catering doet of je doet alles zelf. Misschien is er een familielid die dit leuk vind om te doen of een paar familieleden om het samen te doen. Of een leuke bbq dan kan iedereen er zelf zijn ding op doen. Je kan eigenlijk alle kanten op. Bedenk eerst wat je zelf graag zou willen en borduur daar op verder. En hou altijd een back-up achter de hand.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja muziek thuis hebben we, een neefje is dj en doet vaker feesten ed dus dat komt goed
    De muziek voor bij de huwelijksvoltrekking moeten we nog wel uitkiezen. Wij trouwen hier in het kasteel, dus wil er wel mooie muziek bij
    maar blijkt dat wij een ander idee hadden bij de muziek haha
    aanstaande wil toch wat meer up tempo ;)
    wat hij me gister liet horen gaat m toch echt niet worden:):D

5. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ja muziek voor de ceremonie is lastig idd. Hebben wij ook heel lang over getwijfeld maar we zijn er uit gekomen. We zouden eerst niets doen maar hebben nu alleen bij binnenkomst een nummer. Die van ons staat wel een paar pagina's terug is meer een emotioneel nummer en klassiek.
    Wat heb je ingedachte en wat je aanstaande? We kunnen altijd even met je mee denken natuurlijk. En ik vind persoonlijk dat bij een kasteel niet een overdreven up tempo liedje hoort.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb nog niet een wauw nummer gevonden,
    all my life kc jojo
    zou een optie zijn maar dat vind ik weer zo n nummer wat je zovaak hoort
    en mijn wederhelft komt aanzetten met;
    gerard joling jandino mijn liefde :$;)

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    merk trouwens nu al dat een bruiloft plannen in 5 maanden best lastig is, trouwauto.. tja wat we willen en binnen budget is, allemaal al vol op onze datum.
    ik begin te begrijpen waarom mensen alles een jaar van te voren gaan regelen :D

8. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dat is idd krap. Het is niet onmogelijk maar wel allemaal even wat korter tijd en idd kans dat heel veel al volgeboekt is.
    Ben blij dat wij het meeste al geregeld hebben. Er zijn nog wel wat dingetjes maar heb nog 6 maanden.

Auto waren we snel over uit die is in mei geregeld. Ook in mei de getuigen gevraagd.
    Gemeentehuis en gelijk in ondertrouw op 6 juni.
    Locatie voor eten, fotograaf, kapper en visagist in augustus.
    Trouwjurk gekocht in oktober.
    Ringen hebben we dus al. Alleen nog een datum er in.
    In maart 2015 afspraak maken voor proefkapsel en proef make up. En de jurk vermaken.
    Versiering al klaar alleen dag voor de tijd nog een ballonnenboog maken.

Wat ik verder nog moet zijn nog 50 bedankjes maken. Nog een extra proefdruk van de kaart nu in glans had hem in mat. Ringenkistje de binnenkant nog afmaken. Boeket voor mij. Boeket op de auto afmaken. Jurk voor noa. Welk buffet we willen nog doorgeven en de hoeveelheid mensen.
    En geen idee of mijn aanstaande al een pak heeft.

Ik denk dat het zo wel wat is. Komt meer bij kijken dan je door hebt. Nog even dit oh nog even dat en voor je het weet heb je weer een hele waslijst ;)

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Oja bedankjes.. weer iets om over na te denken!

Heb je je trouwjurk dan ook al in huis of ga je voor die tijd nog een aantal keren passen ?

de trouwauto's die we willen blijken gewoon allemaal al volgeboekt. moet ik toch maar een ander soort auto.
    en dan op zoek voor mooie versiering om de tuin echt helemaal aan te kleden.
    als ik het dan in eigen tuin doe moet het er wel geweldig uit zien.

Wij zaten te denken,
    de ceremonie is met ongeveer 25 personen en voor het feest hebben we in totaal ongeveer 55 personen
    maar we zaten te denken over het tijdstip.
    we wilden de feestgasten om 15.00 uitnodigen
    dan de bruidstaart en tegen 17.30 het buffet laten komen

maar nu zei mijn zus dus dat word niks want dan moet vrijwel iedereen vrij vragen als je ze om 15.00 wil uitnodigen
    tja dat is een punt natuurlijk
    maar aan de andere kant heb ik zoiets van, als je erbij wilt zijn regel je het maar :p
    ik vind het niks om mensen om 17.00 te vragen en hup meteen eten.
    en later het buffet zie ik ook niet zo zitten juist omdat er veel kleine kindjes komen, en het dan weer vrij laat word voor hun en wij het leuk vinden het met zn alle te kunnen vieren.
    ook voor onze oudste dochter want zij zal toch rond 19.30 naar bed gaan.

dilemma..
    heb nu op de proefkaart gezet, graag voor 20 maart laten weten als u verhinderd bent ivm het buffet.
    en dan dus dat ze om 15:00 verwacht worden.

10. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    De trouwjurk hangt bij mijn ouders op zolder, maar moet in maart een afspraak maken om te vermaken bij haar en dan als dat klaar is weer passen past het dan gaat hij mee naar huis past het niet dan vermaken ze hem nog een keer, net zo lang totdat hij past.

De auto is onze eigen auto hoor wij hebben in mei een nieuwe auto besteld en die hebben we in augustus op kunnen halen. Ook al hadden we de andere auto nog gehad dan hadden we die als trouwauto gedaan. Komt ook omdat wij van luxe auto's houden en niet van klassiek, dus zonde om dan wat te gaan huren als dat niet nodig is. Nu hebben we een nieuwe Mercedes en hiervoor hadden we een BMW.

Qua versiering is er echt genoeg te vinden online, maar ook heel veel leuke dingen om zelf te maken. Ik weet niet of je zo crea zelf bent.

Hoe laat je alles doet is toch je eigen beslissing. Het is graag of niet en ik zou mijn dag niet indelen voor een andere. Als ze geen vrij willen nemen prima dan niet.
    Familie en vrienden nemen juist vrij en die kijken er ontzettend naar uit. Onze vrienden vroegen juist aan ons zijn wij ook uitgenodigd want dan regel ik vrij. Ze zijn dol enthousiast en ze weten dat ze alleen maar uitgenodigd zijn voor de ceremonie en niet voor later, maar dat vind niemand een probleem.

Als tekst iets van.
    Je bent uitgenodigd om 15.00 uur bij ons thuis. Daar snijden we de bruidstaart aan en proosten we op onze liefde. Aansluitend vind er een buffet plaats. Laat je het ons voor 20 maart even weten als je er niet bij kunt zijn.

Maar ik weet niet hoe de rest van de tekst er uitziet natuurlijk en weet ook niet of je meerdere kaarten verstuurd en hoe je het met de ceremonie doet.

Wij hebben twee kaarten 1 kaart voor de gasten die alleen in het gemeentehuis komen dus daar staat alleen maar in dat ze uitgenodigd zijn om bij het ja woord aanwezig te zijn. En de andere kaart is voor de gasten die de hele dag er bij zijn en daar gaat de tekst dus nog verder.

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    zoiets heb ik nu inderdaad op de kaart staan voor de ''avond'' gasten, voor de gasten die ook op de ceremonie komen hebben we een andere kaart

Ik denk dat ik die 15:00 gewoon laat staan, net wat jij zegt, graag of niet. als ik het ga aanpassen zit het me uiteindelijk toch niet lekker omdat het dan weer wat lastig word met de kinderen.

wij hebben een nissan almera dus niet echt een trouwauto :D
    heb al zitten denken of we niemand kennen met een luxe auto maar dat is ook niet het geval, ja voor 2 personen maar ik wil juist de kinderen ook bij me in de auto.
    dus word waarschijnlijk toch (duur :( ) huren

ben wel redelijk creatief daarom ben ik al aan het oriënteren zodat ik op tijd kan beginnen met alles te maken.

12. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb wat ideetjes hier vandaan
    Knutselprojecten voor je trouwfeest
    Ik maak sowieso de pompons en het sierboompje van piepschuim en zal nog even kijken of het wil en me lukt maar dan ben ik ook van plan om de viltenroosjes, papierenbloemen en misschien nog de bloemen van cupcake papiertjes te gaan maken.

Heb ons ringen kistje ook zelf gemaakt en bedacht en t autoboeket en mijn boeket ga ik ook zelf maken. Bedankjes maak ik dus ook zelf en die heb ik zelf ook bedacht. Bij mij is het meestal zo, als ik wat zie dan borrelt het al van ideeën in mijn hoofd. Kan ook niet met goed fatsoen door de action lopen zonder wat te kopen want dan zie ik weer wat liggen en dan heb ik al weer mijn hoofd vol met ideetjes.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    O wat fijn als je zo creatief bent! Ik heb meestal hele leuke ideeën alleen de uitvoering valt dan erg tegen :p
    Ga vanavond die site eens bekijken en wat dingen opslaan en kijken wat alle mogelijkheden zijn hier in de tuin

Proefdruk van de kaartjes was gister binnen, erg mooi. Helemaal blij mee

14. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Leuk gedaan!

Ik ga vanmiddag bij de Action kijken hopelijk kom ik leuke dingen tegen zodat ik aan de slag kan met versiering.

13 december bij 2 bruidszaken een afspraak om te gaan passen

16. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Weet je al wat je wilt gaan maken? Heb je nog wat aan de site gehad?

Leuk jurken passen, maar twee winkels op 1 dag is wel strak plannen. Je weet nooit hoe het loopt. Heel veel plezier en hopen dat je de jurk vind.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Heb de eerste afspraak om 09.30 en de tweede om 14.00
    moet wel lukken denk ik

Ik heb ik mijn hoofd precies wat ik zou willen, dus hopelijk hebben ze zoiets zodat ik dat kan passen.
    een andere jurk kan helemaal geweldig zijn maar dan zou ik me toch af blijven vragen of ''mijn eigen jurk'' zoals ik m in mn hoofd heb, toch niet nóg mooier zou zijn geweest.

Heb hele leuke dingen gevonden qua versieringen voor in de tuin
    maar twijfel nog van welk materiaal en hoe of wat met bevestigings- materiaal.

catering is ook geregeld.

wat word jou volgende project?

18. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wat wil je gaan maken misschien kan ik je daarmee helpen om er over na te denken. Mijn volgend project zijn de bedankjes. En alvast bezig met de de traktatie voor mijn dochter haar verjaardag. Dus 2 projecten door elkaar ;)

Ik had ook een bepaalde jurk in mijn hoofd maar is het niet geworden stond me niet had een heel ander plaatje in mijn hoofd dan het in werkelijkheid dus was. Maar ben super blij met mijn jurk nu. Voel me er heerlijk in. Maar als je het niet past weet je het ook niet.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zal vanavond de foto's even posten van wat ik in gedachte heb

Hoe ga jij je boeket maken? Vilt ofzo of echte bloemen?

20. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Boeket voor op de auto zijn van zijde bloemen en daar wil ik mijn eigen ook van maken. Heb vorige week een heel mooi boeket aan mijn oma gegeven wat mij gelijk op ideeën bracht. Deze was wat te groot maar het middelste was echt perfect. Het waren 12 roosjes in het midden en van wilgentakken in een rond er om heen en dan nog wat van die grote groene bladeren. Zal eens kijken of ik kan vinden wat ik bedoel.

Share This Page