Wie gaat er ook trouwen in 2015?

Discussion in 'Algemene clubs' started by mummy28, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Daar gaat het toch ook om wat jij mooi vind. Heb je het zelf gedaan?
    Ik moet nog steeds opzoek naar bloemen. Gelukkig nog 5 maanden de tijd ;)

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Happy new year allemaal:D

Wie trouwt er hier t eerste?

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Geen idee! Misschien leuk een lijstje te maken

Wij 1 mei 2015

4. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik dacht dat er al een lijstje was gemaakt. Is al eens eerder gevraagd in ieder geval.
    Wij 21 mei.

5. Herrido

Herrido Actief lid

Jan 6, 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet trouwen.

Verloofde is een Amerikaan, ga emigreren en voor een visum moet je trouwen.

Wij keken samen naar de mogelijkheden voor een visum, kwam ik voorzichtig met het idee tot een fiance-visum aanzetten.
    Hij was al van plan mij ten huwelijk te vragen, wat ik echt niet wist. Werd hij rood, tja zie je daar maar eens uit te lullen dacht ik nog. Zegt hij heel droog: O maar je kan je ook op de Greencard loterij inschrijven. Wat was ik kwaad! Ik naar de andere kant van de wereld verhuizen weg bij mijn familie, zeg mijn werk en woning voor hem op. En hij wil niet eens met mij trouwen zodat ik op de makkelijkste en goedkoopste manier een visum krijg.
    Dag later, hij met zijn vrienden door de sneeuw bier halen.. Wat 3 uren duurde. Hij moest een ring halen en al
    Die mannen hadden tips en adviezen gegeven, zijn vrienden hebben hun zelf uitgenodigd om mee te gaan. Had hij geen ring maat.. Hij zijn moeder bellen, die met mijn een neutraal gesprekje aanknoopte over de ring die ik al om had. Wou ze dat ik haar ring ging passen... Waarna die meteen vervlogen naar de keuken was waar ze stond te bellen. Later wou vriend wat in de stad laten zien...
    Maar we bleven maar rondjes door de stad rijden. Hij heeft mijn onder een kerstboom van 20m ten huwelijk gevraagd midden in New York. Overal bleven mensen staan kijken en na afloop kregen we een applaus. :D

We zouden maart trouwen, maar dat word nu verschoven tot ik met de baby naar hem toe kan vliegen.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Herrido, wat een verhaal! wel een mooi aanzoek!
    wanneer ben je uitgerekend

hier ben ik volop bezig met de versiering
    ben er nog steeds niet over uit wat ik wil als gastenboek.
    ik vond het idee van de stenen zo leuk maar dat vind vriend niks.
    hij zegt dat het misschien even leuk is maar over een aantal jaar je de stenen toch weglegt en het niet makkelijk bewaren is
    dus ben er nog niet over uit

7. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Er zijn hele mooie stenen te krijgen die je heel goed als decoratie kunt doen. Bijvoorbeeld een dienblad met daar op een fotolijst met jullie trouwfoto wat mooie kaarsen in de kleuren die passen bij jullie interieur of wat met jullie trouwen te maken had. En dan de stenen daar om heen leggen. Lijkt mij wel een blijvend iets. Zal kijken of ik een voorbeeld kan vinden om je vriend om te krijgen ;)

Wat misschien ook nog kan als alternatief zo'n fotolijst in de letters love. Waarvan de o een hart is en foto in kan. Dat mensen daar wat op kunnen zetten op de letters dus. En dat jullie later daar een trouw foto in doen. Snap je wat ik bedoel.

8. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bijzonder en heel speciaal om zo gevraagd te worden. Heel vel succes met de voorbereidingen. En welkom bij de club

9. Herrido

Herrido Actief lid

Jan 6, 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    26 mei uitgerekend.

10. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ik vind het zo leuk met die stenen!
    op een dienblad inderdaad ook mooi, ga het nog eens bespreekbaar maken! :)

12. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,005
    128
    63
    Hallo meiden,

Wij gaan 4 of 5 september van dit jaar trouwen😍

Donderdag gaan we naar gemeente om te kijken hoe of wat.
    verder nog niks voorbereid maar wel al heel veel iedeeen.

Ben ook nog maar sinds 31 december 2014 verloofd😉

Liefs

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

Dec 18, 2011
    2,009
    5
    38
    Vroeg me al af waar dit topic gebleven was!

Wij trouwen 28-8-2015. Moeten alleen nog wel een hele hoop regelen.

Even een vraagje, laten jullie al jullie dag gasten mee-eten? Wij willen niet met 20 man de ceremonie doen, maar 50 mensen laten mee eten wordt me ook even iets te gek. Zoek nog een oplossing daarvoor ;)

14. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Gefeliciteerd en klets gezellig mee.
    Je hebt ook nog even om dingen te gaan regelen, maar merk wel dat je eigenlijk stiekem wel tijd te kort komt ;)

15. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Jij ook gefeliciteerd en klets gezellig mee. Heel veel succes met de voorbereidingen.

Wij hebben voor in het gemeentehuis 50 man uitgenodigd en daarvan blijft de helft eten en de andere helft gaat naar huis. Komt ook omdat wij dus geen feest hebben. Wij gaan van half 4 tot half 9 a 9 uur naar een locatie waar we met de familie dus gaan eten en borrelen.

Ik heb ook wel meegemaakt bij anderen dan hadden we eerst gemeentehuis en kerk. Waren wij ook niet uitgenodigd om te blijven eten dus zijn wij als vrienden met z'n alle uit eten gegaan en daarna door naar de feestlocatie. Is heel normaal hoor volgens mij, dat je niet iedereen uitnodigt die ook bij de ceremonie aanwezig is.

16. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hier moet nog wel wat gebeuren. Zijn allemaal kleine dingen maar ze moeten wel ;)

Afspraak maken voor proefkapsel en make up
    Afspeld afspraak voor trouwjurk
    Afspraak voor een schoonheidsbehandeling
    Jurk voor dochter (lastig om wat te vinden zeg)
    Boeket
    Bedankjes afmaken (nog 30)
    Kaarten versturen
    Eten nog bespreken op locatie (welk buffet we willen en hoe de taart moet)
    Gesprek met trouwambt
    Autoboeket nog verder afmaken

Volgens mij zijn dat de dingen wel, de rest is al geregeld. Alleen of mijn aanstaande al een pak heeft heb ik niet in de hand dus dat weet ik niet. Krijg het ook niet uit hem getrokken. Hij laat echt niets los.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    wij hebben 25 personen bij de ceremonie,
    en hebben later op de dag/avond een tuinfeest met 65 personen.
    Wij laten deze mensen wel allemaal eten.
    maar ook juist omdat we iedereen vanaf 16.30 ontvangen, en het verwacht ik rond 22.00 wel ten einde zal zijn.
    ook op ons verzoek ivm onze dochters

ons buffet komt 18:00/18.30

18. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,570
    3,507
    113
    Wij gaan 4 september trouwen.

We hebben ongeveer 43 dag gasten en deze zullen ook allemaal mee eten. We hebben de peettante van VL gevraagd om de boeketten te maken en dat wil ze.

We moeten nog trouwringen uitzoeken. VL moet nog een pak kopen, maar daar houd ik me verder niet mee bezig. Jurken voor de bruidsmeisje bestel ik in mei/juni ongeveer.

Er moet nog genoeg geregeld worden, maar we hebben de tijd ook nog wel.

19. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,005
    128
    63
    Dames, misschien een rare vraag maar wat moet ik me voorstellen bij een pas afspraak?
    is dat precies wat je op de tv staat, dat je op een soort catwalk staat bijv.?

Dus dames die al een keer een jurk gepast hebben......hoe ging dat?

Liefs

20. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dat je de jurk(en) gaat passen. Dus je komt het hokje uit doet een rondje door de winkel om te voelen hoe het zit. Hoe jij je er in voelt en hoe hij staat. En natuurlijk om te laten zien aan de anderen die je mee hebt genomen. Dan hang je de jurk terug en pas je de volgende en doe je hetzelfde weer. Net zo lang totdat je DE jurk hebt gevonden.

Share This Page