Wie gaat er ook trouwen in 2015?

Discussion in 'Algemene clubs' started by mummy28, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant

Onze fotograaf komt van 11 tot 14.00
    Wij betalen 150 euro
    Krijgen de foto's allemaal zonder logo op cd
    Verder geen album oid
    Ze maakt foto's van onze trouwlocatie Kasteel en daar ook de fotos buiten en de ceremonie zelf
    Dat was het. Meer vinden wij niet nodig en ik ga echt geen 500 of meer betalen voor foto's
    Ik vind dit al veel geld maar heb er heel lang voor moeten zoeken voor dit bedrag en wat wij willen

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    WoW das goedkoop

3. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij betalen 400 en hij is vanaf het ochtendritueel dus uurtje of 7 a 8 al bij ons tot het einde en dat zal om een uur of 9 zijn. Dus ongeveer 13 uurtjes. Hiervoor krijgen we alle foto's in tweevoud want alle foto's bewerkt hij standaard ook nog in zwart wit als de foto dat toe laat. De foto's zijn zonder logo en krijgen we op een stick. Mochten we bepaalde foto's nog bewerkt willen hebben in sepia of wat dan ook is dat gratis. We hebben geen fotoboek.

4. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bij ons is hij er van 11 tot 22 uur. 650 foto's bewerkt en alles op usb en een album voor 1600 euro.
    Ik heb bij vrienden gezien dat ze een goedkope fotograaf of een vriend hadden en dat de foto's dan toch minder waren. Ik ga maar 1 keer trouwen, ik kan het niet overdoen, dus ik wil mooie foto's dus daar betaal ik dan ook meer voor. En dit is dan nog goedkoop voor de stijl die ik mooi vind.
    Bruidsreportages | Persoonlijk | Puur | Eigenzinnig | Bruidsfotograaf - Trouwfotograaf | Bruidsfotografie - Trouwfotografie - Trouwen met Thomas | Utrecht
    Zit al aardig vol voor 2015, ben erg blij dat we dat echt op tijd hebben geregeld!

5. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Gelukkig ieder zijn eigen want 1600 euro vind ik echt veel te veel en die prijzen komen hier ook bijna niet voor. Ja dan heb je het duurste pakket. Hier begint alles tussen de 300 en 1000 euro voor de basis zonder boek zeg maar. En dan hangt het er ook nog vanaf hoe lang hij/zij mee is. Iemand die alleen de shoot en ceremonie doet is goedkoper dan iemand die de hele dag mee is.

Deze die wij hebben doet standaard al geen boek. Het hangt er vanaf dus hoe lang hij mee is en waar hij naar toe moet rijden. Hij heeft voor dit jaar de prijzen omhoog gedaan zag ik op zijn site hij is nu tussen de 500 en 600 euro. Hebben wij mazzel dat we het vorig jaar hebben geregeld ;)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zou nooit van mn leven 1600 uitgeven aan een fotograaf dus blij dat er ook goedkopere zijn!

Vandaag begonnen aan de enveloppe doos. Een heel groot hart word het wat we kunnen ophangen bij de cadeau tafel

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wij hebben fotograaf van 9 uur s ochtends tot 10 uur s avonds. Krijgen alle foto's op dvd ook bewerkt. En album voor 1200 en nog een studio love shoot van te voren

8. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Lang leve de randstad!!!!

9. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hebben jullie nog tips qua websites voor mooie meisjes jurken. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb heel veel in mijn favorieten staan
    wat voor iets zoek je ongeveer ?

11. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb ook echt al heel veel bekeken maar dochterlief wil zo graag een jurk die heel veel op de mijne lijkt. Maar dat is knap lastig zeg. Het liefst ook de kleuren maar dat wordt hem echt niet denk ik. Heb ook al op mp een advertentie geplaatst of iemand een jurk voor mij kan maken maar daar komen bedragen voorbij wat ik nog niet eens in de meeste websites kwijt ben voor een jurk.
    Maar mijn jurk is erg wijd, materiaal is taft en tule en een soort overslag. En onder die overslag zit dus een andere kleur.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    helaas daar heb ik niks van opgeslagen. dat is namelijk totaal anders dan mijn jurk, ik heb ook zitten zoeken voor een soortgelijk jurkje maar kon het ook niet vinden

13. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Het liefst heb ik een winkel met webwinkel dat ik eerst online even kan kijken en dan met het kleurstaaltje van mijn jurk heen kan gaan. Maar er zit hier echt niets in de buurt.

14. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Heb er ook al aan zitten denken om een soortgelijke jurk maar dan in 1 kleur ivoor te gaan kopen en dan langs de stoffenwinkel om daar de kleur van mijn jurk in een stuk stof te gaan kopen en die om de middel. Heb van de verkoopster van mijn jurk al een opspeld roos gekregen in mijn kleuren van de jurk.

15. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,005
    128
    63
    Hallo meiden,

Moeilijk he de jurkjes voor de kleintjes.....en ik heb er 3 hihi
    Hier schieten we qua planning aardig op.
    foto/video graaf komt 31 jan voor een gesprek wij betalen 1000,00 voor 8 uur aanwezig, 1 uur filmen en 800 foto's ben er helemaal blij mee en hoop dat het gesprek goed verloopt!

Afgelopen zaterdag zijn we bij de feest locatie wezen kijken dat was ook helemaal geweldig, alles naar onze wensen enz.

Trouwens de kosten van een fotograaf zijn meestal aardig duur.....maar vergeet niet dat je ringen, je kleding en je foto's zijn alles wat er overblijft van jullie dag (op de herinneringen na dan) daar moet je niet op bezuinigen 😊

Liefs

16. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Tips voor websites zijn altijd welkom hoor ;)

17. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Thnx. Die middelste ken ik niet en zit hier zo wat om de hoek. Hahaha. Zal eens kijken op de laptop, telefoon kijkt wat minder plezierig zeg maar.

Andere 2 ken ik idd al.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    en staat er iets bij Jilina?

even jullie mening nodig.. ik zit weer te twijfelen.

Wij hebben dus een tuinfeest bij ons achter in de tuin
    onze dag is ongeveer zo qua tijden

- 12.30 ceremonie
    - 14.00 bruidstaart
    - 17.00 warm buffet ( chinees )
    - feest

nu was het plan de daggasten gewoon de hele dag natuurlijk,
    de feest gasten vanaf 16.00 en dus het buffet voor iedereen.

maar nu dacht ik, is dat handig?
    veel mensen werken natuurlijk dus ben ik bang dat ze zomaar half tijdens het buffet binnen lopen ofzo

dus misschien beter vanaf 18.30 de avondgasten laten komen ?
    maar dan laat ik ze dus niet mee eten en zal het buffet met de daggasten zijn ( ca 30 personen , ipv iedereen ca 65 personen )

wat zouden jullie doen ?
    het scheelt me natuurlijk ook een hele hoop geld:)
    maar ik wil ook mensen niet het idee geven dat ik ze bewust na het buffet uitnodig.
    snappen jullie het nog :p

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    o vanmiddag de ringen weer ophalen.
    Hopelijk past de ring van mn vent nu wel.
    ik zie het weer gebeuren dat ie alsnog niet goed is :p

Share This Page