Wie gaat er ook trouwen in 2015?

Discussion in 'Algemene clubs' started by mummy28, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,005
    128
    63
    Hoi,

Ik zou die mensen alleen voor de avond uitnodigen.
    anders zit je er inderdaad mee dat ze tijdens het eten binnen komen wandelen.
    "Normaal" heb je op een bruiloft toch dag en avond gasten?

Liefs

2. moroje

moroje Lid

Jan 20, 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa ik ga trouwen in 2015, en heb alles al geregeld gelukkig! lekker vroeg bij geweest dus de (goedkope!) fotograaf en de lokatie hadden we voor het uitkiezen :)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik zou na het buffet uitnodigen! Is niet raar hoor!

Hoi! Wanneer in 2015?

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dankjewel voor jullie mening
    We doen dan inderdaad na het buffet

En de ringen zijn in huis! Helemaal goed nu
    Super blij mee

5. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb er wel wat tussen zien staan nogmaals thnx. En ze zitten hier echt bijna om de hoek dus zal er binnenkort even langs gaan. Ze staan dit weekend op een bruidsbeurs, wou daar graag naar toe maar we vieren dit weekend onze verjaardagen.

Ik zou inderdaad de mensen na het buffet uitnodigen. Kun je lekker rustig eten en heb je geen mensen die tussen door binnen komen wandelen.
    Mooi dat het nu goed is met de ringen.

6. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Gefeliciteerd en welkom. Alles al geregeld, dan ben je mooi op tijd denk ik, ik weet niet wanneer jullie gaan trouwen maar vast niet begin van dit jaar ;)

Hier vandaag nog precies 4 maanden en dan is de grote dag. En ik word steeds nerveuzer er over hoe dat nou lijkt met het trouwpak van mijn vriend. Niet leuk dat hij niets wil vertellen. Stiekem wel nieuwsgierig :D

Hoe gaat het met de rest, lopen jullie een beetje op schema?

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hier redelijk op schema! Gaat allemaal goed

man gaat volgende maand zijn pak uitzoeken

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel

dreamdresses/ sofifee

9. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dreamdresses ken ik daar komt de trouwjurk van mijn schoonzus vandaan, maar zit niet echt hier om de hoek. En die andere heb ik eerder van 0zebra0 gekregen en blijkt hier om de hoek te zitten maar die kende ik nog niet, zal binnenkort daar wel even een bezoekje aan brengen. Maar misschien toch een keer met mijn moeder en dochter een dagje arnhem er van maken. De vorige zat redelijk dicht bij het station zit hij nu hij verhuist is nog wel redelijk dicht bij het station want als we gaan gaan we met de trein.

Ik heb zoveel sites al bekeken maar vind het lastig. Veel wat ik online zie komt gewoon bij light in de box weg en daar heb ik het niet zo op zeg maar. Want ze vragen meestal meer voor een jurk dan ik zou betalen aan light in de box zelf. En de kwaliteit vind ik ook niet echt denderend. Want de vorige jurk van dochter kwam daar weg en na 1x dragen zat er al een gat in.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ben in december bij dreamdresses geweest maar toen was het niks. Tenminste ik vond t niks. Zag er erg goedkoop uit en bij een aantal zag ik al vanalles los hangen

Is Eindhoven te ver voor je jilina? Zij maakt namelijk ook op bestelling naar je eigen wens

11. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Uh ja eigenlijk wel is dik twee uren rijden. Heb op marktplaats een advertentie geplaatst dat ik iemand zoek die mijn trouwjurk in het klein kan maken. Hier heeft 1 iemand op gereageerd maar die kan zelf niet patroon tekenen volgens mij want ze vraagt steeds naar een patroon en ja die heb ik niet. Als ik vraag naar de kosten dan weet ze dat niet. En dat snap ik maar een globale schatting kan je toch wel maken denk ik dan, want ze zegt dat ze vroeger heel veel bruidsjurkjes heeft gemaakt. Ik weet eventueel nog 1 maar blijft ook wat vaag. En mijn vader kent de coupeuse die mijn jurk straks gaat vermaken en die zei anders vraag je haar even of zij het kan of iemand weet. Ik wou eerst even zelf stof zoeken dan weet ik ongeveer wat het kosten gaat. Want wat ik eerder ook al zei er is genoeg te koop voor een leuk bedragje dus wil daar wel graag onder of rond blijven.

Ik zal nog eens Googlen voor winkels in de buurt want dat heb ik het liefst. Want wat je zelf ook al zegt er wordt ook wel "troep" verkocht. Misschien ben ik ook wel wat te kieskeurig hoor en moet ik maar gewoon wat bestellen en is het niets maar weer terug sturen, dat is wat mijn moeder iedere keer zeg tegen mij. Gewoon bestellen terug kun je het altijd nog sturen.

12. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ze vind deze helemaal super maar ik weet waar hij weg komt bij light in de box. En deze mevrouw/winkel vraagt er 30 euro voor en light in de box 18. En kwaliteit van light in de box vind ik niet denderend.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Die is heel mooi! Op de foto .. want ik vind light in the box vaak ook niet geweldig
    Maar misschien het proberen waard
    Anders weer verkopen op marktplaats?

Ik zoek nog een mooi wit ringendoosje.
    liefst stof aan de buitenkant en dan van ongeveer 10 cm
    Iemand een idee?
    Ik wil er zelf onze namen nog op zetten
    Ik zie overal ringkussens maar ik denk dat dochter de ringen dan met 5 minuten los gemaakt heeft

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,507
    13,797
    113
    Female
    Noord- Holland
    Gefeliciteerd, TO!
    Wij zijn in 2013 getrouwd, maar tips wil ik je altijd wel geven hoor!
    Wat wil je nog weten, zoal??

15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,507
    13,797
    113
    Female
    Noord- Holland
    Ik lees her en der wat over trouwjurken (in het klein laten) maken...
    M'n zus heeft een adresje in Zeist (Utrecht) waar zij haar jurk heeft laten maken. Was nog goedkoper dan een kant-en-klare jurk! En echt heel erg mooi!!!
    Ook hier in de buurt ken ik zelf iemand die bruidsjurken maakt.
    Ik heb de mijne wel kant-en-klaar gekocht, maar die medewerkster is later dus voor haarzelf begonnen en het loopt als een trein...!

Verder nog goede tips voor bruidskleding voor kinderen: de Bazaar in Beverwijk!!

Hier heb ik zelf ook m'n bruidsondergoed en nog wat andere spulletjes vandaan... :)

Voor degene die interesse hebben in meer informatie, pb me even! Want ik denk niet dat ik dit topic nog veel vaker zal lezen, aangezien ik al getrouwd ben... ;)

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Lastige zoektocht dus! Ik moet nog beginnen maar wil pas zoeken als ik mijn jurk heb.
    Schema:
    Locatie check
    Fotograaf check
    Taart check
    Trouwauto check

Verder nog zoekende

Vanmorgen wezen passen, wat leuk zeg :) erg gaaf! 1 heeeeeeeele mooie gezien. Nu woensdag nog bij een ander, maar vraG me af of die jurken het kunnen tippen aan die mooie haha

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Chilleke, bij mij was het echt die ene jurk waar mijn oog op viel. Ik kon daarna niets mooiers vinden!
    ik moest nog wel wennen toen ik de jurk aanhad , iets heel anders dan wat ik eigenlijk in mijn hoofd had.
    ook niet echt een traditionele jurk , ik hoop dat mijn vent het mooi vind want hij zegt als ie wat voorbij ziet komen in boekjes ofzo vaak oh kijk dit is mooi.
    uhhja mooi hahaha
    heel wat anders dan wat ik gekocht heb :p maarja dat ziet ie pas op 1 mei haha

18. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,507
    13,797
    113
    Female
    Noord- Holland
    Zou als ik jou was direct gaan zoeken hoor!!! :$
    Kan echt (onverwachts) veel tijd kosten, zo'n bruiloft tip top in orde regelen!!

Leuk dat die jurk zo goed beviel! :)
    De allereerste die ik aan had was ook mijn droomjurk!
    Helaas kon hij niet vermaakt worden, en heb ik uiteindelijk een andere moeten nemen. Dat was in principe een kant en klare jurk, waar ik nog een hele hoop aan heb laten veranderen! ;) :D haha
    Uiteindelijk is het een prachtplaatje geworden gelukkig :) Hangt hier na al die tijd nog steeds te pronken..! ;) ;)

19. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ringkussens en ringendoosjes - trouwen-online-shop.nl
    Sprookjes Huwelijk - RINGKUSSENS - RINGDOOSJES: - Ringendoosjes:

Dit is wat ik zo snel kon vinden weet niet of er iets voor je tussen zit.

20. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Ik weet niet wanneer jullie gaan trouwen maar met een jurk zou ik niet te lang wachten. Al de ondertrouw geregeld of hebben jullie een eigen babs en andere locatie dan gemeentehuis want misschien is jullie dag en tijd niet meer beschikbaar dus dat zal ik ook maar gaan regelen dan. En waarom verder zoeken als je DE jurk eigenlijk al gevonden hebt, je maakt het je zelf daardoor misschien alleen maar moeilijker ;) Ik ben bij 1 geweest en die had op internet de jurk voor mij. Tijdens het passen bleek dit toch niet zo de jurk te zijn dan ik in mijn hoofd had. Gelukkig had ze ook nog heel veel andere mooie jurken en die heb ik ook allemaal gepast maar het was het net niet. Tot dat ik DE jurk die ik nu dus heb aantrok. Het was gelijk een wouw van allemaal. Eerst had ik ook zo iets wil verder zoeken, maar waarom verder zoeken als je eigenlijk de jurk al gevonden hebt. Het is totaal iets anders dan ik in mijn hoofd had. En als ik er hier niet uitgekomen was, was ik ook zeker verder gaan zoeken. Maar ga het mezelf ook niet lastiger maken dan het eigenlijk al is.

Share This Page