Wie gaat er ook trouwen in 2015?

Discussion in 'Algemene clubs' started by mummy28, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    de basis is karton
    onderkant karton doos, verzwaard en zilver stof overheen.

2 hele grote karton harten, en hiertussen ook een strook karton zodat het de diepte krijgt die je wil. alles aan elkaar vast gemaakt en een dun laagje papier mache eroverheen. zodat het een stevig geheel is

dan heeeeeeeel veel bloemen van crepepapier maken ,en opplakken
    ik ben er in totaal 9 uurtjes mee bezig geweest

ik ben nu bezig met een hele grote 3 met roze crepepapier voor dochter haar feestje. best leuk om te doen alleen na 100 crepe bloemen ben je wel toe aan wat anders:D

2. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dat kan ik me voorstellen, maar echt super leuk en helemaal omdat je het zelf maakt.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
  4. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  5. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Thans voor de input, vervoer doen we met de trein. De hele dag is op dezelfde locatie, eten is bbq en bespreken we in april op de locatie. Bedankjes willen we teenslippers dus nu de aanbiedingen van de action in de gaten houden. Ceremoniemeesters hebben we ook al. Draaiboek eerste opzet hebben we gemaakt. Bruidskinderen hebben we niet. Legitimatie getuigen moet je inleveren in de gemeente waar je trouwt en die is bij ons anders dan de ondertrouw dus dat hoeft nu nog niet mee. Vrij vragen heb ik vorig jaar al gedaan, helemaal omdat we 4 weken op huwelijksreis gaan. Daarvoor hebben we de tickets ook al geboekt en de huurauto. Cadeau is gister al afgeleverd, nieuw bed, dus we vragen geld. De juwelier maakt oorbellen passend bij m'n ring. Ketting weet ik nog niet. In april weer passen dan wil ik kijken of ik dat wil. En ook de gastenlijst is al compleet.
    Aankleding is niet echt nodig, strandtent is al aangekleed genoeg. Misschien extra lintjes in de kleuren die we hebben uitgekozen om glazen potjes heen met een waxinelichtje, maar meer is niet nodig.
    Jeetje zijn we dan echt zo goed bezig, bizar zeg..
    Bedankt voor de checklist. Altijd wel fijn om het lijstje nog een keer af te gaan.

Dat hart is wel super gaaf zeg!
    Ik vind het echt knap dat jullie zo veel knutselen

6. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dan schiet je dus al aardig op en jij hebt nog meer tijd dan mij en ik moet echt nog wel wat doen hier.

En knutselen vind ik leuk en scheelt een hoop centen ;)

7. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha wat grappig!

ik ben eruit welke jurkjes ik wil voor onze dochters,
    maar wanneer te bestellen, een paar weken vooraf met kans dat ze toch niks zijn en ik snel snel wat anders moet halen
    of eerder maar met risico dat de jongste het al niet meer past;)

9. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Thnx, vond het zo leuk en niet standaard.

Zo zit ik ook, denk dat ik het een maand voor de tijd zal doen. Waar ben je geslaagd of wil je gaan bestellen?
    Ik denk dat ik een kijkje neem bij die in Leek die jullie mij hebben gegeven hier. Maar zit er ook nog steeds aan te denken om de coupeuse te gaan vragen. Eerst even kijken naar stof wat ik daar voor kwijt ben en dan ga ik er nog eens goed over nadenken.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    bij suitsyouwell

11. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Oke daar heb ik ook gekeken idd. Wat ik van degene waar ik mijn jurk weg heb begreep, moet dat wel hele goede kwaliteit zijn want zij gaf mij deze site als advies. Heeft de jurk die je uitgezocht hebt geen verstelbare bandjes want dan is het probleem ook opgelost.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
  13. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wat wil je bestellen dan, want hij is nu alleen nog maar verkrijgbaar in 74 voor mini en in 110 voor de oudste. En jullie trouwen toch ook over 4 maand? Dat is inderdaad twijfel geval. In de taille kun je ze wel in snoeren maar de lengte is tricky.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja inderdaad dan 74 en 110
    ben nog volop aan het rondkijken voor andere jurkjes

15. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ja lastig he en er is zoveel te krijgen. Lastige keuzes vind ik.

16. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

Aug 22, 2014
    1,297
    75
    48
    Hoi dames.

Ik heb tijdje niet meer gereageerd in dit topic.
    beetje erg druk met voorbereidingen.
    Ik ben op dit moment 1 grote stressstuiterbal.

Ik moest laatst een lijstje geven met namen die ik op me me vrijgezellenfeest wil hebben.
    Ik voel dat ik binnekort de stad in wordt getrokken door me vriendinnen..
    Ik ben erg benieuwd..

:$:(:D:p

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier geen vrijgezellenfeest, tenminste dat hebben wij iedereen duidelijk verzocht dus ik hoop en verwacht dat ze daar wel rekening mee houden

18. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik denk dat die er hier ook niet komt. Ik zou niet weten wie dat moet regelen bij ons. Heb ook aangeven dat ik best met ze uit eten wil maar verder geen flauwekul. En dat geldt voor mijn aanstaande ook. We zullen zien.

19. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @regenboogworst Probeer te genieten en te relaxen, als je gestrest bent wil je nog wel eens wat vergeten of minder goed kunnen nadenken. Zet alles op papier en vink het af dat doe ik ook en dan zul je zien dat het reuze meevalt wat je nog moet. Je trouwt een week voor mij en ik moet ook echt nog van alles, maar probeer er zo relaxt mogelijk mee om te gaan. Ik heb heel veel dingen half af. Maar het komt wel, als het belangrijkste maar er is.

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Oh mij lijkt het erg leuk vrijgezellenfeest :) maar geen idee of ik dat krijg, we zullen wel zien!

Leuk jurkje :) leuke site ook, zag ook een mooie voor Floor :) maar wil nog effe wachten qua maat.

Share This Page