Wie gaat er ook trouwen in 2015?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mummy28, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Prachtige jurk Mamma Chan !

Nieuwe of oude collectie maakt me niet uit :) Maar meer van, misschien maken ze hem niet meer als ik eind 2015 toch wel die ene jurk wil.

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik ben helemaal verliefd op de tea-lenght jurk. Maar weet niet zeker of ik dit wil dragen op mijn bruiloft.
    Als ik niet voor tea-lenght ga, dan ga ik voor enorm. :D
    Dus zoiets als die andere jurk.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij zijn ook ongeveer aan het rekenen en verwachten ook veel mensen. Ik vind het vooral moeilijk om een schifting te maken tussen overdag en het feest. Want eigenlijk wil ik iedereen die op het feest zou mogen komen er ook gewoon overdag bij willen hebben. Hoe gaan jullie dit doen? Het wordt sowieso groots hier!

Jurk ben ik al wel naar aan het kijken. Maar ik twijfel, aan de ene kant wil ik graag een korte jurk (maar ik kan nu wel een prima lichaam daarvoor hebben maar heb geen idee hoe die er na de 2e zwangerschap uit gaat zien) en aan de andere kant wil ik graag een lange jurk die wijd uitloopt bij de taille. Maar heb al een paar pareltjes op het oog haha. Vind het zo leuk om er mee bezig te zijn.

4. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Mooie jurken laten jullie zien! Ik zal binnenkort ook even wat foto's plaatsen van jurken die ik graag zou willen dragen. Ons budget is ook 5000/6000 euro. Mijn doel is dus ook om een jurk te vinden die max €600,- kost. Benieuwd of dat gaat lukken!
    Wij willen graag een feest geven en hebben dan zo'n 85 volwassen gasten. Kinderen zullen bij ons wel welkom zijn. Dit zijn er ongeveer 12. Ik vind het lastig te bepalen wie we als daggast zullen nemen en wie niet..

5. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga pas voir een jurk nadat ik bevallen ben en redelijk fit. Na mijn vorige zwangerschap was ik de kilo's vrij snel kwijt, hoop hier nu ook op.

Wij vinden het ook lastig om een dagindeling te maken?
    We willen of trouwen bij gemeentehuis en feest in zaal en dasr ook het eten.
    Of een tent bij mijn ouders in de tuij en dan daar ook trouwen.

Ik zit nog een beetje met de receptie. En dag ennavondgasten. Heb je gasten die gewoon vanaf de plechtigheid er zijn tot het einde en heb je gasten die vanaf de receptie tot het einde er zijn? Of kun je ook alleen voor receptie mensen uitnodigen, bijvoirbeeld tantes en ooms van in de 70 80 jaar diehet geen dag of avond volhouden.

Pfff vind het lastig. Weet ook niet of ik receptie wil. Maar wat doe je met oudere familieleden?

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel

waauw ook prachtige jurk meis

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel

in franeker zit een zaak waar alle jurken nieuw 650.00 kosten icl vermaken, nina s bruidsmode ik ga er ook heen:)

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    '
    wij hebben de oudere familie leden allemaal s avonds snap niet helemaal wat je bedoeld met wat je ermee moet doen?

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Zo hebben wij het dus ook bedacht en daar horen de 2 kinderen dan vol bij. Voor mij voelt een feest als een zuipfestijn voor de volwassenen vandaar een borrel, lekker op tijd naar huis en dan een huwelijksreis/vakanti met de kids, iedereen heeft hier natuurlijk een eigen beeld van

Ik ga ook pas jurken kijken als ik bevallen ben, maar hier komen al mooie jurken voorbij, krijg er al helemaal zin in :D

De dagplanning word eigenlijk heel simpel
    Rond 13.00 trouwen
    Rond 14.30 foto's
    Vanaf 16.30 diner/Bbq op lokatie
    Aansluitend rond 19.00 de borrel tot een uur of half 10.
    De daggasten eten mee met het diner en de rest laat ik pas op de boel komen. Overdag zijn we dan met een man of 30 (alleen familie) en bij de borrel en man of 8

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hallo dames

wat is het hier stil...al wat verder gekomen met de voorbereidingen??
    hier heb ik jurken gepast, en de ene die ik poste ook gepast veeeels te duur en veeeels te zwaar ( 10kg) stof!:$ dat wordt hem niet!

Ik heb een jurk aangepast en ik zou hem zelf nooit zo echt direct hebben gepakt maar dit was hem:D zorgje minder, nooit verwacht dat ik hem al zou hebben!!

Willen jullie een foto??:p

11. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Jaaa hihi nog niet officieel gevraagd maar data staat vast... 15-5-2015 hihi

Al druk bezig met voorbereidingen en pff lastig met 2 kids want die moeten het ook naar hun zin hebben natuurlijk:D

12. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk. Wij gaan voor 99% zeker ook 15-05-2015 trouwen

13. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij willen een foto.

14. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Wij gaan, als het goed is, 7-8-2015 trouwen :D
    Ben eigenlijk nog helemaal niet bezig met echte voorbereidingen. Wel een beetje besproken wat wij ongeveer willen.

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier inmiddels de trouwlocatie gekozen, we zijn er erg blij mee.

Tuurlijk willen we een foto :D

16. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Hihi esje leuk !! Ook al druk bezig met vanalles of eerst lekker zwanger zijn ;)

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier ook al druk met de voorbereidingen. Locatie staat inmiddels vast. Nu bezig met de gastenlijst, wie we als daggasten willen etc. Vind het maar lastig. Waar trek je een lijn?
    Ook hebben we al een grove schets van hoe we de dag eruit willen laten zien. Vind het zo leuk om mee bezig te zijn!

En jaaaa we willen een foto van de jurk!

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij hebben de lijn van daggasten getrokken bij alleen dichtbijstaande familie, ouders, broers, zussen enzo
    Geen ooms en tantes, anders zou het zo groots worden en dan wordt de keuze in het stadhuis beperkt

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Jaaaa hier komt iee:D

niet met mijn hoofd dat mag wel hoor maar ik ga hem 16 april nog eens passen met me schoonzus dus dan zal ik een mooie foto maken'

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik vind het overigings zo lang duren haha, ik vind het nu al te vroeg om iets te doen maar het is zooo moeilijk om niets te doen!, hebben jullie dat niet?

We hebben al vast: Locatie, Muziek, Fotograaf, Gemeentehuis, Jurk,

ja en verder kan je niks toch nog?

Deel Deze Pagina