Wie gaat er ook trouwen in 2015?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mummy28, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Tot 10 tellen en adem halen hahs ik ben nog niet zover Haha dus makkelijk praten

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    De eerste grote aanbetaling is gedaan, maakt het wel heel echt!
    Ik heb er zin in

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben tot nu toe alleen de ondertrouw en mijn jurk nog maar betaald en dat was geen groot bedrag. De grote bedragen komen nog ben ik bang voor.

Afspraak voor proefkapsel en make up is ook gemaakt dus we schieten mooo weer een stukje op. Weer een vinkje er bij op ons to do lijstje ;)

4. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hee meiden, mag ik met jullie meeschrijven? Wij gaan 14 augustus trouwen :) Een heerlijk vooruitzicht! We hebben op dit moment alleen nog mijn jurk ;) en de foto- en videograaf. De rest moet nog geregeld worden. :)

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier wel al best wat uitgaven gehad,
    jurk
    trouwlocatie (kasteel)
    ringen

de meest dure uitgaven die nog komen zijn de trouwauto en catering
    en man zijn pak bedenk ik me nu,
    hij is nog steeds niet gaan kijken :x

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Hahaha ik ken dat volgens mij is die van mij ook nog niet echt bezig daarmee. Hier hebben we de locatie nog niet betaald, hoeft ook pas na die tijd. Ringen zijn idd ook al betaald maar dat was ook niet de grootste uitgave. Auto daarin tegen wel, het is onze eigen auto dus dit zal ook wel de duurste uitgave blijven ;) Fotograaf hoeft ook nog niet is ook pas na die tijd, hij wil ook niet voor de tijd betaald worden zei hij. Je hoeft niet voor iets te betalen wat je nog niet hebt vindt hij.

Gelukkig is alles wel aardig verdeeld qua betalen dan hoeft niet alles in 1x betaald te worden. Ach en je weet dat als je gaat trouwen het geld gaat kosten.

Welkom Unicornbaby

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Weten jullie dat misschien, als je straks getrouwd bent en de naam van je man krijgt, moet je dan een nieuwe id, paspoort en rijbewijs aanvragen. Ben bezig met vakantie te boeken en daar willen ze natuurlijk de juiste naam hebben.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hoeft niet. Op tickets staat toch altijd alleen je meisjesnaam.

ik doe het wel maar gewoon omdat ik het zo leuk vind en het toch een jaar later een nieuwe moet

9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Het gaat in dit geval niet om een vliegticket maar om een bootticket, maar dat zal wel niet heel veel uit maken. Maar kan het altijd even vragen aan het reisbureau misschien dat hun het weten. Wat een dilemma de vakantie, komen er niet echt uit. Land is wel duidelijk onderhand maar verder, pff.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Welk land gaan jullie? Zou het dan idd even navragen want ik weet het ook alleen van vliegreizen

11. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dit jaar wordt het zoals het nu lijkt een rondreis van 3 weken door Noorwegen. We zaten heel erg te twijfelen. Omdat we bang zijn dat niets meer aan onze reis in Florida kan tippen. Maar elk jaar Florida verveelt ook denk ik en dan blijft het niet bijzonder, daarom willen we dus wel wat anders. We zijn beide wel een voorstander om niet steeds naar hetzelfde te gaan, willen wel wat van de wereld zien zeg maar. Rond het middellandse zeegebied zijn we al op meerdere plekken geweest. Malta, Kos, Zakynthos, Kreta en Turkije. Dus daarom de keus op Noorwegen. Maar er is nog zoveel wat we willen zien, maar moet wel in het budget blijven van dit jaar, kunnen nu niet zo duur omdat we ook gaan trouwen dit jaar natuurlijk.

12. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Wij gaan op huwelijksreis naar eurodisney hahaha ik wil heeeeeel graag onze kindjes meenemen op vakantie en onze oudste dochter wil daar zoooooooo graag heen😆

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Nog 2 maandjes en wordt eindelijk mijn trouwjurk geleverd. Nu nog hopen dat ik voor die tijd een paar kilo kwijt kan raken. Heb in ieder geval een maand extra aangezien onze dochter een maand te vroeg is geboren :p

We hebben al een beetje zitten kijken naar ringen, maar moeten nog een keer naar een juwelier om uit te zoeken.

Ik weet al welke jurkjes ik wil voor de bruidsmeisjes. Die jurkjes zijn er vanaf maat 68 en ik neem aan dat onze dochter tegen die tijd wel in 68 past (ze is dan 7,5 maand). Verder liggen de voorbereidingen een beetje stil, maar we hebben de tijd nog wel. Al moet ik zeggen dat de tijd wel heel snel gaat.

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    dag dames!

gaat mooi snel nu he, ik verwacht dat we straks net als op het eind van de zwangerschap allemaal meer aan het kletsen gaan:D

Hier is maart ook een drukke maand, ik jarig, kaarten op de bus, vriendlief pak scoren, en zn vrijgezellendag/nacht
    mijn proef haar en make up..

leuk leuk!!:D heb mijn haarstuk binnen gekregen, wil een mooie bos krullen....heb al een jaar lang gespaard met mijn haar;)

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik zit ook te denken, wanneer de kaarten versturen ?
    Wij trouwen op 1mei

Elsa, waar heb je de bruidsmeisje jurkjes gezien ? ik ben ook nog op zoek voor als optie 1 niet lukt met de maten

16. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Dit is niet ons huwelijksreis hoor dat doen we niet. Wij trouwen in mei maar onze dochter is leerplichtig en heeft dan net 2 weken vakantie gehad. Eurodisney lijkt me ook super leuk maar zijn vorig jaar naar disneyworld geweest in Florida. Maar we gaan gewoon een extra week in de zomer op vakantie :D

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Moet te doen zijn toch je hebt nog een paar maanden. Wij trouwen al in mei in ik wil eigenlijk nog 3 kilo maar dat lukt me niet meer. Maar moet al niet klagen ben al onder mijn streefgewicht.

Ook ik ben wel nieuwsgierig waar je jurkjes gezien hebt, ben ook nog steeds zoekende en voor ons schiet het toch echt wel op.

Nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, alles goed?

18. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij gaan het 2 maanden van te voren doen dus rond 21 maart.

Afspraak voor proefkapsel en make-up is ook gemaakt mag 5 maart heen, ben zo benieuwd. Moet wel even wat plaatjes hebben wat mij leuk lijkt dus druk aan het zoeken. Weet niet zo goed wat ik wil met mijn haar. Denk half opgestoken, heb lang haar maar mijn jurk is strapless en dan voel ik me denk ik te bloot bij helemaal opgestoken. En zit er over na te denken om een smal en kleine tiara in te doen. Ook wil ze graag de sieraden en de jurk zien dan heeft ze daar een beter beeld bij.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Jilina klinkt als een mooie reis, leuk zeg!

Ik wil nog 5 kilo kwijt. Het moet lukken
    Heb een strakke jurk dus t moet.
    Vanaf morgen ga ik er vol tegenaan

5 maart jurk passen en wil m niet laten vermaken eigenlijk haha

20. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Mijn jurk heb ik al en moet nog wel vermaakt worden, dat moest hij al maar ben in die tussen tijd nog wel een paar kilo kwijt dus nu helemaal. Ik moet eigenlijk niet zeuren hoor. Was met mijn 1.68 77 kilo en schommel nu tussen de 63 en 64, maar wil zo graag 60. Maar ik ga in april heen om te vermaken dus ik heb nog maar 2 maanden en denk niet dat het me gaat lukken. Mijn lijfje is strak van de jurk maar doe er sowieso nog een corrigerende body of iets dergelijks onder waardoor het allemaal nog wat strakker lijkt :D

En denk erom je zelf niet uithongeren he ;)

Deel Deze Pagina