Mijn moeder was mee met de jurken passen. Vond ik meer dan genoeg Haar en make up doe ik zelf. Vind het zonde van het geld om te laten doen
Hier de eerste keer mijn ma en tweede keer met schoonma maar had liever alleen met mijn ma gedaan. Ik ben ook kog op zoek naar haar en make up. Wie hebben jullie? Misschien zit ze wel in de buurt
Hallo meiden!!!!!! Gistren ben ik trouwjurken wezen passen en ben helemaal verliefd😍😍😍 Het was de 4e jurk die ik aanhad en jaaaaaa dat was hem......ik kan niet wachten om hem weer aan te doen!!!! @rieketje ik heb mijn moeder, beste vriendin en mijn dochtertje meegenomen. @vlinder 1992 Wij gaan ook trouwen op 4 September 2015......waar gaan jullie trouwen? Wij in het stadhuis van Schiedam😊
Wat leuk, nog een bruiloft op 4 september!! wij trouwen in Sleen, gemeente coevorden. en leuk dat je, je jurk hebt kunnen vinden!
Met passen had ik alleen mijn moeder mee. Voor haar en make up ben ik 280 euro ongeveer kwijt het juiste bedrag weet ik nog niet exact. Dat is inclusief - proef kapsel - proef make up - nagels - bruidskapsel - bruidsmake-up - haar, make up en nagels mijn moeder - haar, make-up en nagels onze dochter - reiskosten
ahhhh nee onze fotograaf heeft geannuleerd! hoe vind ik binnen 8 weken een fotograaf welke voldoet aan onze wensen, binnen het budget en vooral welke nog vrij is op deze toch wel populaire trouwdatum zoals blijkt, 5 mails verstuurd, alle 5 al besproken voor 1 mei #stress
Heb net zoies nooit gezien, een stiefvader die ook een huwelijks belofte aan zijn stiefdochter aflegt. Wij wouden ook bonusdochter betrekken in onze huwelijk ceromnie, ik zag dat en dacht dat wil ik ook. Ik kies niet alleen voor haar vader maar ook haar.
Hoi iedereen. Ik heb gisteren de trouwlocatie afgebeld.. heel erg jammer. Dit zou een eenmalige trouwlocatie worden. Ik had weinig contact met ze alles moest geregeld worden. Contact liep heel erg stroef, nooit reacties op mijn mail of pas heel laat Ik moet nog een heleboel regelen en ik kon dat gewoon niet. Dus we hebben gewoon besloten om te trouwen in het gemeentehuis. De datum kon helaas niet want dan zijn ze gesloten. het wordt nu 8 mei. Ik vind dit echt heel jammer hoe dit allemaal gelopen is met die trouwlocatie. Achteraf denk ik 8 mei is ook oke. Maar door dit alles heb ik echt heel veel stress gehad zonder zekerheid.
dat is inderdaad erg vervelend regenboogworst. fotograaf gaat hier toch gewoon door, was blijkbaar totale miscommunicatie. pff gelukkig
@Regenboogworst, wat jammer dat jullie de locatie af hebben moeten zeggen. Lijkt me heel erg zo op het laatste moment. @elsa86 wat leuk ook op 4 sept😊laten we hopen op een mooie dag. Hier verder nog niks veranderd behalve de helft van mijn jurk betaald😨maar goed het kan maar gebeurt zijn hahaha Liefs
Hallo dames Ik heb een vetersluiting waarvan de stof achter de veter weg geklapt is omdat ik een blote rug wil laten zien. Nu heb ik een bustier met baleinen erin, en in mijn trouwjurk top zitten ook baleinen. Ik hoor van vele dat dit erg pijnlijk is dubbelop.. Hebben jullie tips ,,,plak bh? Kan geen gewone dan zie je de sluiting