Ik zal gaan rondkijken snel de, bedankt voorde tips. Zelfs al via anderen misschien een mooie trouwlocatie gevonden, maar vriendlief weet daar nog niks van. Vanavond maar een balletje opgooien haha. met wie zijn jullie de jurk gaan kopen? ik zat aan een vriendin te denken, maar zal mijn moeder voor het hoofd stoten hiermee vrees ik.
Ja kan hoor elsa, zal beter zijn voor mijn moeder ook. Maar vertrouw meer op vriendin voor goed advies. Mijn moeder vind ik niet zo'n geweldige kleding smaak hebben
Hier komen drukke weken aan Vriendlief z'n vrijgezellenavond is zaterdag Gaat snel nu vinden jullie niet
Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat het snel gaat. misschien als het 1 april is dat ik dan denk van , nog maar n maand! moest vandaag mijn zus de mailadressen van mijn vriendinnen doorgeven dus denk dat er toch een vrijgezellenfeest aan zit te komen..
Kom ff inbreken. Ik heb samen met mijn dochter een huisje gekregen. Wou jullie hier toch even van op de hoogte houden. Mijn trouwjurk heb ik te koop gezet dus hoop dat hij snel verkocht wordt. Jullie succes nog met de voorbereidingen en de spanning. Ik hoop dat ik het geluk ooit nog weer ga vinden en wie weet trouw ik dan als nog wel
Fijn om wat van je te horen, steeds als ik dit topic open denk ik toch weer even aan je berichtje. Gaat het goed in het nieuwe huisje, ook met je dochter, zal voor haar ook even lastig zijn om te wennen aan de nieuwe situatie. Hoop ook dat de jurk snel verkocht word, toch een soort van afsluiting als het verkocht is
Dag dames Manlief net opgehaald voor zn vrijgezellendag met limo en al. Tijd gaat snel! morgen mijn proef haar en make up maandag de jurk weer passen en afspelden ik heb me even laten bruin sprayen gister...ben benieuwd in samenhang met de jurk!
Hallo dames, ik wil me ook graag melden hier. 15 juni is de dag dat wij gaan trouwen. We gaan het klein houden. Zijn nog volop bezig met de voorbereidingen. Heb vandaag mn jurk gekocht, ben er zo blij mee!
Hallo dames, Hoe gaat het met alle spanningen? Hier nog geen spanningen maar het duurt ook nog ff hihi Wel druk bezig met de laatste zwangerschaps kilo's en dat gaat super goed. Fijne dag allemaal En ellen1989 welkom!!!
Ik ben ook nog bezig met de laatste kilo's! Nog 3 te gaan en dan weer op het startgewicht van voor de eerste zwangerschap. Maar de laatste kilo's willen niet echt en zeker niet als je dan weer een verjaardag hebt, en pasen komt eraan. Dan kan ik gewoon niet streng zijn, vind het veel te gezellig om al het lekkers mee te eten. maar daarna is het zo moeilijk om weer gemotiveerd te zijn. op 1 mei moeten die 3 kilo eraf zijn! Voorbereiding gaat hier goed, wel even stress over de ruimte we geven het feest thuis, we hebben een vrij ruime tuin dus wilden het feest daar geven omdat dat het makkelijkste is met onze jongste dochter dat we toch thuis zijn. maar nu is het wel een probleempje mocht het toch te koud zijn , willen we ook binnen de huiskamer inrichten dat iedereen kan verplaatsen, maar dan komt ook het buffet te staan,en de ruimte die de cateraar nodig heeft is toch wat meer dan we hadden verwacht en dan nog hangtafels erin, ben bang dat het dan erg krap gaat worden met 60 gasten! we huren bij de tenten wel verwarming maar toch. Maar hopen dat t redelijk weer is op 1 mei.
Gisteren was ik aan de beurt 'vrijgezelenfeest' We hebben eerst gebowlt, gegeten, opdrachten gedaan zoals. 3 condooms regelen, telefoonnummer regelen, op de foto gaan met een aantrekkelijke man, en daarna nog even een dansje gewaagd Echt een heel geslaagd feest. ik had een roze lolita jurk aan met witte kousen eronder echt heel gaaf.