hebben jullie iets in je haar? Ik wilde het niet maar nu ga ik tocht twijfelen, anders is het misschien zo kaal op mijn hoofd geweldige woordkeuze haha maar wil geen sluier Hou mijn haar los in krullen
Hier zit een sluier in mijn haar..maar ik zit meer te denken aan iets over me schouders....:x moet wel beter weer worden
ja hier ook een strapless jurk brrr beide dochters met de jurkjes aan hoop toch dat het nog wat warmer gaat worden
ja inderdaad! Ik ben nog op zoek naar een wit of creme kleurig kleding setje voor dochter ( maat 68 ) omdat wij haar niet de hele dag het bruidsmeisje jurkje aan willen laten hebben. maar tot nu toe niets gevonden. Wil er ook niet teveel aan uitgeven Dus als iemand een suggestie heeft waar ik kan kijken ?
D-moda, heeft hele leuke spulletjes voor kinderen, die heeft een tijd terug op de beurs gestaan. Ik heb geen sluier of iets in mijn haar, heb erg lang haar dus dat gaat 1 kant op zeg maar, er komt wel iets van een sieraad in mijn haar.
Zijn nu bezig met de laatste dingen te regelen. We zijn vorig jaar januari al begonnen met de locaties vastleggen om te trouwen en daarna te eten en het feest te doen. Mijn jurk heb ik in mei vorig jaar uitgezocht maar ben er nu nog mee bezig. De jurk die ik gepast had zat een haal en 2 vlekken in dus ze zouden een nieuwe bestellen. Eind februari kreeg ik een telefoontje dat hij binnen was en ik kon komen passen. Kwam ik passen bleken daar dezelfde haal en vlekken in te zitten terwijl ze zeiden dat het een nieuwe was. Ze hadden nog dezelfde jurk een maat groter die moet nu alleen helemaal op maat gemaakt worden. Was 2 keer veel te groot en 2 weken terug te klein. Half april mag ik weer komen dus ik ben benieuwd. Verder zijn we op dit bezig met de bedankjes. Die maken we zelf. En zijn we bezig om het kerkboekje in elkaar te zetten want we trouwen ook in de kerk. Ik heb wel een sluier in mijn haar, maar niet de hele dag. Heb mijn haar in krullen half opgestoken met een diadeem.
Ik zit nu ook aan een diadeem te denken maar dat past eigenlijk niet zo bij me. Maar wat dan.. nog 4 weken en ik wil ineens weer vsnalles haha
Ik heb normaal gesproken ook geen diadeem. Heb mijn haar normaal vaak in een staart of een vlecht. Met het proefkapsel maken misten we nog niets en dit was een mooie aanvulling wat ook goed bij mijn jurk stond.
Hallo meiden Ik heb even jullie hulp nodig, ik kom er maar niet uit met de tekst op de kaart. Wij hebben de kaart in ticketvorm. Hoe zet ik duidelijk neer dat mensen alleen voor de avond zijn uitgenodigd? En hoe zet ik neer dat ze voor zowel de ceremonie als voor het feest uitgenodigd zijn? En hoe zet ik neer dat ze ook voor het eten zijn uitgenodigd? Zijn 3 verschillende teksten, zit ik dan niet met druk kosten,?
Met dat probleem zaten wij ook. Als we 3 verschillende teksten wilden waren we 150 euro duurder uit. We hebben uiteindelijk 1 kaart gemaakt met de tekst waar iedereen uitgenodigd was. (gemeente, kerk, receptie) en de ceremoniemeesters hebben voor de gasten die voor het eten en de feestavond uitgenodigd waren een aparte brief toegevoegd waar ze ook hun eigen dingen in kwijt konden wat wij niet mogen weten.
Wij hebben 2 verschillende kaarten af laten drukken, 1 voor de avondgasten en 1 voor de daggasten. Er komt bij beiden kaarten een inlegvel in met aanvullende informatie over verblijf, social media en de route enzo.
welkom nieuwe meeschrijfster Hier draaiboek klaar en de laatste dingen regelen die komen allemaal deze maand. gaat nu wel snel, door omstandigheden niet zo met de bruiloft bezig, komt vast wel weer.
Wij hebben 3 verschillende teksten, voor gasten vanaf 11.00 uur, voor gasten vanaf 14.30 uur en voor avondgasten vanaf 20.30 uur. Wij waren voor alle kaarten (in totaal 40) + reactiekaarten 160 euro kwijt.
Hoi meiden, Kwam dit clubje tegen. Leuk! Ook wij trouwen over een paar maanden. Waar ik heel erg nieuwsgierig naar ben is hoe jullie je kinderen er op de dag zelf hij betrekken? Wat laten jullie ze doen?