Oudste dochter geeft ons de ringen Verder zitten beide kinderen bij ons op het bankje tijdens de ceremonie. Jongste zal bij papa op schoot zitten Dat was t wel. Onze dochters zijn nog te jong om verder wat re doen.. al vind de oudste van 3 het allemaal erg leuk en vooral haar "trouwjurk" vind ze geweldig
Die van ons is te jong om iets te doen. Als ik het gemeentehuis binnen kom hou ik haar vast. Tijdens de ceremonie zal ze bij 1 van ons op schoot zitten.
Bij binnenkomst zal papa haar dragen en oudste dochter heb ik aan de hand. Heb al commentaar gehad dat dat echt niet kan. Omdat ik mijn boeket heb en dochter en vriend en ik elkaar dus geen hand of arm geven tijdens binnenkomst. Tja jammer dan
Wauw.. voor een aantal van jullie komt de trouwdag al dichtbij! Spannend! En het blijft leuk om hier ervaringen te lezen/delen! Ik heb vrijdag mijn trouwjurk uitgezocht! Extra spannend omdat ik nu 9 weken zwanger ben en nog geen buikje heb, maar als we gaan trouwen ben ik 34 weken zwanger!
Hier, trouwen we beide uit huis.. papa xlaapt met zoon bij zn moeder ik met dochterlief bij mijn ouders. Bij de kerk, staan man en zoon voor in te wachten tot ik aan kom lopen met paps aan de arm. dochter en ander bloemenmeisje strooien blaadjes...
Ik kwam net dit topic tegen en kom me ook melden. Wij gaan eind oktober trouwen dit jaar....spannendddddd
Dinsdag avond komt de trouwambtenaar op bezoek om de ceremonie door twme nemen. Iemand een idee van wat ze gaan vragen? Kunnen we wat voorbereiden
oo wat leuk! wij zijn ook bezig voor onze bruiloft Wij gaan eind juli trouwen, ik ben dan 32 weken zwanger! We trouwen kosteloos op maandag 09:00 maar ik heb er enorm veel zin in! Morgen ga ik kijken bij de winkel Dreamdresses in arnhem om een beetje te orienteren voor een jurk, spannend!!
Wij hebben: bij binnenkomst: Beautiful in white van Westlife tekenen: From this moment van Shania Twain weggaan gemeentehuis: Amazed van Lonestar
Mooi Elsa, westlife staat er bij ons ook op! Wij hebben dit lijstje; maar moeten nog keuzes maken uit 3 nummers en de volgorde. alleen nr 1 staat vast bij binnenkomst 1.Chicago - You're The Inspiration Gerard Joling & Jandino - Mijn Liefde Westlife - Beautiful in white Jan Smit - Recht uit m'n hart Ed Sheeran - Thinking out loud
De jurken voor de bruidsmeisjes zijn vandaag bezorgd. Ik ben er zo blij mee. Nu nog hopen dat ze passen. Bekijk bijlage 453127 Bekijk bijlage 453128
Wat zijn ze mooi Elsa!! Ik heb toevallig de meisjes gister ook nog de jurkjes laten passen. Ben nu alles aan het nalopen maar volgens mij is het allemaal geregeld. Nog maar 2 weken te gaan
Hoi dames Ik houd jullie nog steeds wel een beetje in de gaten. Het schiet voor sommigen van jullie al aardig op. Ik ben dit weekend voor het eerst in ons nieuwe huis gaan slapen en dochterlief is vandaag thuis gekomen en die ligt nu voor het eerst in haar nieuwe bedje. Ik hoop dat alles een beetje goed gaat en dat wij gauw ons plekje hier hebben. Heel veel succes nog met jullie voorbereidingen. En heel veel plezier op jullie grote dag. Liefs
Vorige week maandag hadden wij een gesprek gehad met de trouwamtenaar. donderdag heb ik een afspraak voor een bruidsboeket en einde van de week zijn onze ringen klaar. Alleen 2 weken geleden een naar bericht gehad van mijn familie uit het buitenland. Mijn neef heeft zelfmoord gepleegt, en ik ben er nog steeds kapot van hij was als een broer voor mij. We hebben afgesproken met de trouwamtenaar dat ik een kaasje ga branden tijdens de ceremonie dat hij toch nog een beetje bij ons is. ♡
Hoi dames Het komt steeds dichterbij voor sommigen van jullie. Zijn er al zenuwen? Heel veel sterkte regenboogworst. Ik wou jullie nog even zeggen dat ik de uitslag van de mri heb gehad en het vermoeden bestaat dat ik ms heb. De neuroloog wou gelijk een lumbaalpunctie doen en nog wat bloedtesten. Ik heb 3 uur in het ziekenhuis gelegen. 11 mei krijg ik hier de uitslag van. Sorry dat ik af en toe nog bij jullie inbreek maar we hebben zoveel met elkaar gedeeld dat ik jullie toch wel blijf volgen. Heel veel succes nog met de voorbereidingen. Liefs
Ach jeetje Jillna, wat een verschrikkelijk bericht. Ik hoop voor je dat het geen MS is. Sterkte. Het geeft niks dat je inbreekt, juist hartstikke leuk Wij hebben afgelopen zaterdag onze ringen opgehaald, gegrafeerd en al. Aanstaande woensdag kan ik mijn trouwjurk ophalen, ben benieuwd of hij nog vermaakt moet worden. Wow, sommigen van jullie trouwen vrijdag al (op mijn verjaardag). De weersverwachting lijkt aardig goed. Zoals het er nu naar uit ziet blijft het in ieder geval droog.