Wie gaat er ook trouwen in 2015?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mummy28, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik kom even snel weer inbreken.

Aller eerst wil ik degene die getrouwd zijn feliciteren en voor de rest wil ik zeggen geniet van jullie mooie dag en heel veel succes met de voorbereidingen.

Voor de dames die mij niet kennen en denken wat moet die. Ik zou 21 mei trouwen maar we zijn nu 3 maand uit elkaar. Maar voor degene die wel weten wie ik ben. Heb inmiddels uitslag uit het ziekenhuis en heb wel de diagnose MS gekregen. Dus nu starten met medicatie.

Heel veel geluk iedereen.

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Heel veel sterkte met alles Jilina

3. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte jilina!

Pff wij lopen een beetje vast met onze tijdindeling van onze huwelijksdag! De dag dat wij trouwen ben ik 34 weken zwanger. Wij hebben er daarom voor gekozen om het trouwen, proosten, diner en avondfeest op 1 locatie te doen. De locatie is er ook zeer geschikt voor dus dat komt mooi uit. We willen het op 'de dag' rustig aan doen, maar waar ik zelf altijd een hekel aan had bij sommige bruiloften dat je uren moest wachten. Dat willen we dus proberen te voorkomen! We willen voordat we gaan trouwen foto's gaan maken, waarschijnlijk met onze ouders en broers en schoonzus. Waarschijnlijk komt mijn vriend mij bij ons thuis ophalen en dan rijden we naar de fotolocatie.. daarna willen we naar de trouwlocatie waar de rest van de dag gasten zijn. Het huwelijk kan op ieder heel uur plaatsvinden (wij twijfelen tussen 2 uur of om 3 uur). Daarna willen we proosten (champagnefontein) en de taart aansnijden. Daarna willen we graag nog wat foto's maken (op loopafstand van de trouwlocatie) met de dag gasten, we hebben maar een select gezelschap. En daarna nog wat borrelen en aansluitend het diner (3 gangen). Vervolgens begint om 8 uur het avondfeest tot 12 uur.

Uiteraard komt 's ochtends een kapster en visagist voordat mijn vriend mij ophaalt.

Kunnen jullie mij helpen met een schema? Tips? Suggesties?

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij hebben een beetje hetzelfde programma, wij trouwen om 14.00 uur. Om half 4 toasten met champagne en daarna het diner, om 20.00 begint het feest. Ergens tussendoor hebben we een fotomoment met de kinderen.

5. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Jilina pffff wat heftig ik wil jou heel veel sterkte wensen

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Jilina heel veel sterkte!

7. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Sterkte! Ik had t terug gelezen dus ik kende je verhaal...knuf!

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Meiden (ook de al getrouwde meiden, mochten die nog meelezen), schreven jullie je eigen belofte, of zeggen jullie alleen ja? In Amerika is het heel normaal om ze zelf te schrijven en zeggen, het lijkt mij ook wel heel mooi om te doen, maar weet niet of het hier ook kan.

9. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Wij zeggen : ja, ik wil omdat..... Een verknipte versie van de hele speech die we niet willen. Manlief in spe vindt als je dingen zo graag wilt zeggen, kan dat ook tegen elkaar en hoeft niet iedereen bij te zijn. Zit wel wat in....

10. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ja wij gaan het wel doen ..
    Vind het juist heel mooi .. Het alleen maar ja vind ik zelf zo saai haha

Deel Deze Pagina