Leuk Lizzy klets gezellig mee. Hoe heeft hij je gevraagd? Voorbereidingen zijn het leukst vind ik. Schrijf alles op en maak een draaiboek. Je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt het is jullie feest en dag dus houd geen rekenschap met mensen dan en dan want je kunt het in een ander zijn ogen toch nooit goed doen. Wij doen dus geen feest of receptie en krijg nu al commentaar van mensen die dat maar raar vinden. Trek me daar dus lekker niets van aan het is onze dag en doe wat ik leuk vind.
Mijn vriend is nog steeds bezig met het plannen van zijn aanzoek.. Echt zo schattig om te merken hoe lastig hij het vind om wat origineels te bedenken en het 'stiekeme' gedoe.. Alleen hij is nooit zo goed in verrassingen zo kwam hij vd week al met de vraag.. Wanneer ben jij vrij in augustus? Ohhh dus je gaat me in augustus vragen?! Vriendlief zet zijn zenuwachtige lachje op en zegt dan.. Nee gewoon zomaar.. Yeahhh right hahaha.
Wij zijn wel al bezig met het zoeken van locaties maar verder nog niks.. Wat ik eigenlijk al een hele klus vind! In de regio zuid holland zoeken we het liefst 1 locatie waar alles kan (ceremonie,(bbq)buffet en het feest) voor 30 daggasten en 95 avondgasten met een budget van 3000,-. Erg lastig! Dus waarschijnlijk moeten we of ons budget bijstellen of gewoon in het gemeentehuis trouwen en evt zelf een zaaltje huren en alles regelen voor het avondfeest. Hoe ver zijn jullie met locaties?
Locatie weet ik wel maar moet ik nog regelen. Trouwen doen we in het gemeentehuis met ongeveer 50 gasten dat is wel geregeld en daarna koffie gebak en eten met 25 gasten en dat moet nog geregeld worden maar we hebben nog een klein jaartje. We hebben geen feest of receptie dus daar hoeven we niets voor te regelen.
Hier staat de locatie ook al vast, is al geboekt. Daar gaat ook alles gebeuren. Dus huwelijk, diner en feest. Heb er zo'n zin in. Ook de fotografe is al geregeld. Ben nu naar thema/kaartje/versieringen aan het kijken. Vind het zo leuk om er mee bezig te zijn
Het is ook heel leuk vind ik en vooral omdat ik nu mijn creativiteit kan uiten. Kaarten maak ik zelf moet alleen nog een proefdruk van gemaakt worden. Bedankjes maak ik ook zelf. Autoversiering enz. doe ik ook zelf dus ik heb het jaar ook wel nodig op deze manier anders lukt het me niet
Hebben jullie al een datum vastgezet? Wij gaan waarschijnlijk voor 01-05-2015. Hebben jullie een budget?
Wij hebben de datum al vast gelegd, daarom zijn wij in ondertrouw gegaan. Hier kun je pas bij ondertrouw de datum vastleggen en aangezien we deze datum willen (21-05-2015) en we ook al een tijd in gedachten hadden hebben we dit zo snel mogelijk geregeld omdat deze datum misschien anders weg is. Datum is namelijk het spiegelbeeld van elkaar. Als je tussen 2105 een spiegel houd dan staat er 2015. Budget hebben we niet echt maar hebben wel bepaalde prijzen in gedachten en mocht het er iets overheen komen en het is acceptabel dan vinden we dat geen probleem.
Wat leuk, eindelijk wat meer leven in dit topic Mijn vriend heeft mij op 3 mei ten huwelijk gevraagd en we hebben nu al veel geregeld: locatie voor de hele dag waar we ceremonie+receptie+feest houden, trouwambtenaar, fotograaf, gastenlijst, dagplanning, trouwauto, iemand die komt filmen, dj... Het is zo leuk om ermee bezig te zijn! Onze trouwdag is vrijdag 15-05-'15, de vrijdag na Hemelvaart dus dat komt ook mooi uit! Ik wil best veel zelf gaan maken en ontwerpen (ik ben grafisch vormgever/webdesigner), ik heb echt zo veel zin om alles te gaan maken! Daaniejj: We hebben wel een budget ingesteld, maar het is niet erg als we eroverheen gaan. We kunnen wel iets missen en ik wil eigenlijk voor onze grote dag niets laten Jilina: Wat gaaf zeg, van die datum, daar kun je echt hele leuke dingen mee doen! En leuk dat je ook zo creatief bent! Wij zijn ook al allerlei dingen aan het bedenken om zelf te maken kwa decoratie, attributen, bedanktjes kaarten enzo!
Deze kaart heb ik zelf gemaakt en denken dat het dit wordt. Buitenkant View attachment 402413 Binnenkant View attachment 402414 Met de tekst: Met trots kondig ik aan dat mijn papa en mama trouwen gaan De familienaam was mij al gegeven, maar nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven. Deze tekst komt aan de linkerkant en de rechterkant moet ik nog verzinnen.
En dit is het basismodel voor ons bedankje. Er komen 2 merci chocolaatjes in en nog een strikje op. Hij moet dus nog wel wat beter uitgewerkt worden maar de basis is er. View attachment 402417
Leuk Jilina! Wat hebben jullie voor buget voor alles bij elkaar, als je dit liever niet wilt zeggen geen probleem natuurlijk! Het liefst houden wij 5000,- aan maar het is voor ons financieel haalbaar als het maximaal uitloopt naar 7000,- Dit is dan echt voor alles behalve de huwelijksreis. Wij zitten nu op 30/34 daggasten en 90/95 avondgasten.
Leuk kaartje en erg gaaf bedankje zeg Jilina! Daaniejj wij hebben waarschijnlijk 50-65 daggasten (inclusief kindjes), ongeveer 50-75 receptiegasten en max 150 avondgasten (inclusief daggasten). Het wordt een flinke bruiloft zo, maar wel precies zoals we allebei graag willen. Het is zo fijn dat mijn verloofde (hihihi ) en ik zo op een lijn zitten! Hij is er ook echt veel mee bezig, misschien wel meer dan ik! Ik ben nu ook flink aan het haken. Ik wil namelijk een deken van 2x2 meter af hebben voor die dag in onze kleuren. Die wil ik graag gebruiken voor de fotoshoot. Ik zie het al helemaal voor me
Hoi dames, Ik ben 14 juni getrouwd en heb een prachtige dag gehad! Omdat ik heel veel spulletjes over heb wil ik jullie deze link van marktplaats ook geven. ⥠Wie gaat er trouwen en heeft nog spulletjes nodig? - Feestartikelen - Marktplaats.nl
Wij hebben het er al een beetje over gehad, willen graag trouwens in september 2015. Maar ik ben nog niet officieel ten huwelijk gevraagd. We gaan 28 juli een paar dagen naar Disneyland Parijs. Ideale plek om iemand ten huwelijk te vragen toch?
Hoi Elsa, welkom hier! Inderdaad een super leuke plek, maar ik ben dan ook best een Disney fan. Mijn vriend is echt bezig met z'n aanzoek en aangezien ik gewoon altijd veeeeel te nieuwsgierig ben. Ja slechte eigenschap! Ben ik erachter gekomen dat hij een Chrysler 300c had geregeld voor het aanzoek de 13de maar welke maand?? (ik vind dat zo'n gave bak). Ik heb het maar eerlijk gezegd want eigenlijk is het natuurlijk veel leuker als het een verrassing is. Vanaf nu blijf ik dus met mijn neus uit email/telefoon/portemonnee/tas enz
Hallo Hallo Hier ook weer even iets van mij, ( andere dingen hadden nu even prio hier) Hier nog niks verder dan wat ik al had gedaan, woensdag is mijn trouwjurk binnen dus die ga ik showen aan mijn schoonzus en schoonmoeder, dan laten ze hem daar tot dec en dan gaan ze hem afspelden..... duurt langgg Alle nieuwe meiden, Wekom! en gefeliciteerd zag mooie kaarten voorbij komen en een link die het bij mij niet doet? Budget hier rond 6000.- daggasten 20 en s avonds 120 ong het feest is op zichg niet duur maar de aankleding ( hebben een bepaald thema in gedachten) daar betaal je 10.- pp extra voor ik ben daar nog volledig niet over uit want dat vind ik te veel, als je ook nog op reis wilt gaan! Leuk om meer meer te regelen enzo he? Zal jullie ook even uit de doeken doen waarom ik niet op het topic was, mijn schoonouders liggen in scheiding en meneer heeft een nieuwe vriendin en woont er al bij in best heftig voor vriedlief!, hij heeft het er wel moeite mee hoor! Nou weer even bijgepraat en tot schrijfs dan maar!