Wij hebben ook al veel geregeld. Locatie, datum, trouwauto, gastenlijst, dj, en fotograaf komt donderdag praten. Eind september ga ik voor jurk kijken en vriend gaat in oktober een keer voor zijn maatpak. Super leuk die voorbereiding
Leuk juffie! Gefeliciteerd. Waar waren jullie op vakantie? Mooi romantisch plekje? Wat zijn jullie vroeg met trouwjurken ik wil ook al graag passen maar mij gaven ze het advies om dat 2 maand van te voren te doen i.v.m. afvallen/aankomen enz. Wij moeten nog steeds locatie regelen en de fotograaf. En dan nog wat kleine dingetjes denk aan autoversiering, ringkussen enz. De voorbereidingen zijn echt super leuk maar heb ook erg veel zin om jurken te gaan passen.
Zoals ik eerder al zei willen we in september 2015 trouwen. Ik ben in februari uitgerekend. Heb ik dan nog genoeg tijd om mijn trouwjurk uit te kiezen?
Ja makkelijk lijkt mij. Hier is het advies gegeven om in januari februari te gaan passen en wij trouwen in mei. Ze zeggen dat als je het 2 maanden voor de tijd doet het nog ruim op tijd is om eventueel te laten vermaken enz.
ons advies luidde, passen in sept okt dan ben je op tijd, mijn eigen jurk moest gemaakt worden zoals vele jurken want je neemt tenslotte geen pas jurk mee naar huis, deze is besteld half maart en is net binnen vorige week, ik zou als ik jullie was toch eerder gaan! en als je graag wilt passen dan ga je dat toch lekker doen
Hmm oké de bedoeling was om het pas in januari te gaan doen maar als ik jullie zo hoor is het dus beter om het eerder te doen. Wat apart eigenlijk die verschillende berichtgevingen. Had bij een trouwzaak op de site gekeken en daar stond dit advies op: een half jaar tot 2 maanden voor de tijd omdat je meestal eerst past dan kom je 6 weken voor de tijd om af te spelden en dan 2 weken voor de dag nog een keer passen en meenemen. En het hangt er ook vanaf natuurlijk mijn schoonzus haar jurk was wel passend dus nam ze gelijk dezelfde dag nog mee.
Maar heb je hem dan eerst wel gepast of online besteld of zo? Heel veel zeggen tegen mij online is zoveel moois te koop en dat is idd ook wel zo zie veel mooie jurken voorbij komen maar durf dat niet aan.
Ik heb ook gekeken online idd, ik durf dat ook niet bijv light in THE box heeft prachtige jurken maar t is Engels..... Ik heb hem bij een bruidszaak gepast, ging ff kijken en zag hem gepast en dit was hem...
Light in the box idd maar dat is chinees hoor. Ik heb vorig jaar mijn dochter haar jurkje er wel gekocht en dat zou ik nu ook wel aan durven maar voor mezelf niet echt. Kwaliteit prijs was prima en deze jurk had verstelbare spaghettibandjes en een vetersluiting op de rug dus goed verstelbaar te maken. Ze kan hem nu nog wel aan als ze zou willen maar dit was voor de bruiloft van mijn broer. Daar was ze bruidsmeisje.
Ooh mijn excuus Ja nou ik zou denk ik eerder voor okt nov dit jaar gaan ipv jan of febr Nieuwe collectie jurken hangen rond sept in de winkel
Geeft niet. Maar wil er alleen maar mee zeggen dat de maat verhouding dan nog al eens anders kan zijn. Voordeel van nu gaan is dat er veel jurken in de opruiming zijn en dat zal in januari ongeveer ook wel zijn. En wachten tot september dan heb je idd nieuwe collectie. Ik twijfel nog wel even verder door
Ik zou twee maanden van te voren toch echt niet gaan daar zou ik heeeeel zenuwachtig van worden. Inderdaad vreemd dat verschillende advies, ik ga eind september dat is 9,5 maand voor de trouwdatum, dan heb ik nog ruim tijd om alles op mijn gemak te doen, heerlijk heb er enorm zin in. Voor mijn vriend gaan wij samen ergens in oktober een keer, voor zijn maatpak. Verder hebben we alles al zo goed als rond, donderdag komt er fotograaf praten, ben benieuwd. We zitten nog binnen budget maar zal vast wel iets vergeten zijn.....maar goed daar hebben we nog ff voor
Ik ga denk oktober/november kijken voor jurken. Ik ben echt een zeikerd hihihi en wil dus ook wel meerdere jurken kijken, passen enz. 2 maanden van tevoren zou ik ook zwaar in de stress zitten. Ik wil namelijk echt DE jurk en stel dat je die niet vind. Ik zou ook zeker uiterlijk 5 maanden van tevoren gaan kijken.
Ik ben gelukkig geen stress kip en de jurk die ik wil hebben heb ik al gezien alleen is het nog net niet. Want wil graag niet met ritssluiting maar met veter en dat zit op de jurk die ik gezien heb niet. En tuurlijk wil ik ook meerdere jurken passen want misschien staat de jurk die ik ingedachte heb me niet. Ik ben niet van plan om meerder zaken bij langs te gaan maar het wel bij 1 te houden en als daar niets is wat me sterk lijkt dan nog 1 maar te veel keus moet ik niet hebben want dan kan ik meestal geen keuze maken.
Wachten duurt inderdaad lang, maar deze periode is ook zo leuk! Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik de trouwjurk van mijn vader kado krijg.. wow zo mooi! Had ik eigenlijk helemaal niet verwacht! Gaan er met jullie trouwens veel mensen mee passen? Of gaan jullie alleen? Ik denk dat ik in augustus/september ga kijken voor de eerste keer. Ik trouw in mei pas, maar dan heb ik nog genoeg tijd om even rond te neuzen.
Wij trouwen in juli, ik ga kijken in december voor een jurk, ben mij nu wel al aan het oriënteren voor het model, ben nogal klein. Ik krijg de jurk vanijn moeder dus die gaat sowieso mee, mijn zusje, beste vriendin en schoonmoeder waarschijnlijk, is denk ik al te veel maar goed. Lokatie en planning staat al vast, moet morgen even naar het gemeentehuis bellen om de datum daar ook vast te leggen. Wij doen alles op 1 lokatie, dus scheelt wel een hoop reizen. Fotograaf is een goede vriendin van ons en tevens onze vaste fotograaf. Ben ook al wel een beetje aan het kijken voor uitnodigingen en bedankjes, maar moet eerst nog even bevallen
Wachten duurt idd lang maar de voorpret vind ik al wel super. Gaaf dat je de jurk van je vader krijgt Ditbenik. En ik was van plan om mijn moeder beide schoonzussen en schoonmoeder mee te nemen maar denk nu dat ik het alleen bij mijn moeder laat omdat je bij heel veel zaken maar 2 personen mag mee nemen en dan zit ik daar weer mee wil ook niemand voor het hoofd stoten. Wij trouwen ook in mij en ben natuurlijk al wat aan het rond kijken maar denk dat ik pas echt ga passen en naar een zaak toe ga in januari dan zit er nog 4 maand tussen. Jij ook al getroffen met zo'n lieve moeder die je jurk betaald Denise wat super zeg. Hier kon het niet om telefonisch de datum vast te stellen. We moesten perse komen omdat er ook al betaald moest worden en dus ook gelijk in ondertrouw moesten. Wij hebben 2 locaties maar wel in hetzelfde dorp is ongeveer een kwartiertje bij elkaar vandaan. Kon wel allemaal op 1 locatie maar we hebben een heel mooi authentiek gemeentehuis wat ons nogal aanspreekt. En we hoeven toch niet zelf te rijden Sterkte met de laatste loodjes!