Wie gaat er ook vanaf nov de mmm in.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kelly001, Oct 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    @juffiejuf: Zo he.. heftig. Hopelijk worden er de volgende keer ook weer een aantal zaadcellen gevonden. Sterkte verder!

@linda: Zeker fijn dat je naar jezelf hebt geluisterd en nu weet wat er is. Succes met de behandeling vast!

@daan: Succes met wachten op de uitslagen weer..

Hier vanmiddag om 3 uur de afspraak. Spannend!

2. daan23

daan23 Bekend lid

Mar 23, 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    babylizz heel veel sucses zometeen

3. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Babyliz, Succes zo!! Je hebt nu je afspraak...

Linda, wat goed dat je naar je eigen gevoel geluisterd hebt!! Hopelijk gaat het met de clomid wel lukken!

Juffie, heftig hoor allemaal. Komende tijd zal heel spannend gaan worden dus. Ik ga voor je duimen dat jullie 24 november te horen krijgen dat er weer zaadcellen gevonden zijn!

Daan, nog een weekje spannend dus.

Ik bedenk me ineens dat ik de vragenlijsten nog niet ingevuld heb, dus ik ga deze zo even opduikelen. Kunnen we vanavond wel even doen!

4. daan23

daan23 Bekend lid

Mar 23, 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    @babyliz hoe was het in het zkh?
    @liesje hoe is het invullen van de lijsten gegaan?

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Hey Allemaal,

Ik heb even een paar moeilijke dagen gehad, had het even helemaal gehad met alles, met nadenken, met pieker, nog meer piekeren, ik wil gewoon zwanger worden.......pfff....
    Gisteren moesten we op kraambezoek, vanmiddag op kraambezoek en dan maar net doen alsof er niets aan de hand is, want ik heb ook wel eens geen zin om er altijd over te praten, hebben jullie dat ook?
    Maar ja alles komt goed....hoop ik!

Wij hebben wel bijna zeker besloten dat we naar Dusseldorf gaan voor onze behandeling. We willen wel nog alles afwachten in Nijmegen wat er 24 november uit de onderzoeken komt en dan willen we begin december een afpraak maken in Dusseldorf is hier 40 min. vandaan. Daar hebben ze geen wachtlijsten en ik hoor daar zoveel positieve verhalen over allemaal dat ik wel erg nieuwschierig ben.
    Heb met een mevr gebeld die daar ook is geweest met haar man en die had ook niets dan lof over de kliniek geen wachtlijsten en je wordt er zowaar behandeld als mens zei ze.
    In Nijmegen heb ik toch wel een beetje het gevoel een nummertje te zijn. In Nijmegen vertelde ze ons ook dat ze in Duitsland helemaal niet meer kunnen als in Nederland, maar dat is toch echt wel zo, ze kunnen en mogen daar wel degelijk meer als hier.

Allemaal een fijn weekend.
    Hoop dat we allemaal snel zwanger zullen zijn en samen naar de 40 weken toe kunnen leven!!!

Gr. Juffie26

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Dank jullie voor de succeswensen!
    2 drukke dagen achter de rug, hou t ff kort.
    Bij manlief gaan ze verder onderzoeken doen of er misschien toch een oorzaak te vinden is (en evt een oplossing). We moeten er niet te veel op hopen, maar je weet maar nooit.
    Bij mij wordt er op dag 3 van de cyclus bloedgeprikt en op dag12 ook en op dag 12 ook echo en inwendig onderzoek ed.
    De arts wilde nog niet echt iets zeggen over behandelingen, maar noemde wel het woord ivf.. dus vind het wel spannend worden nu.

@juffiejuf: Moeilijk zeg die kraambezoeken achter elkaar.. knuffel! Succes verder met alles en hopelijk idd snel die 40 weken!

7. daan23

daan23 Bekend lid

Mar 23, 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    @juffie fijn dat jullie een keuze genomen hebben, ik begrijp goed dat het zo klote aanvoeld al die kraamvisite's...zucht
    maar wat zullen wij extra genieten als het straks bij ons zover is!!!
    @babyliz een hoop dingen op het programma komende maand dus. sucses alvast!!

8. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    Hoi ik meld me ook ff aan. Ik heb 10 nov. afspraak bij de fertiliteitsarts.

Ben er voor vorige zwangerschap ook onder behandeling geweest. Zijn nu vanaf juli bezig voor 2e kindje. Dus op zich nog niet zo lang, maar wil gewoon weten of het nut heeft om zelf te proberen. En of alles er na mijn zwangerschap en keizersnede goed uit ziet. En eigenlijk hoop ik dat we direct weer in behandeling mogen. Dus ben benieuwd.

9. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

Jul 22, 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Excuses voor het lange niets laten horen. Momenteel erg druk met werken (zo direct na de vakantie). Lekker op vakantie geweest en nu a.s. week naar de fertiliteitsarts. Ben zo zenuwachtig en benieuwd wat me te wachten staat. Zoals in het onderschrift staat is er al PCOS geconstateerd, ben nu benieuwd of ze direct behandelen of dat er onderzoeken gedaan worden en hoelang dit gaat duren.
    Iemand toevallig al eerste bezoek aan de fertiliteitsarts gehad?

Ik zal zo even alle berichtjes lezen (voor zover dat lukt, reageren (op iedereen) zal niet lukken denk ik :)

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    #70 knarboor, Nov 6, 2011
    Last edited: Nov 6, 2011
    fijne zondag allemaal!

11. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Hallo meiden!

Hoe is het nou met jullie? Hier rommelt het al een paar dagen, dus vandaag/morgen zal ik wel ongesteld worden. Nooit gedacht dat ik daar zo blij mee zou zijn haha. Dus deze week kan ik aan de slag met clomid; ik ben benieuwd!’

@juffie; kraambezoek is moeilijk he...Heb er de afgelopen maanden ook een paar gehad. Ik kwam er vandaag achter dat het nichtje van mijn man 9 weken zwanger is. Kan er niks aan doen, maar vind het gewoon echt kut! Natuurlijk gun ik haar een kindje,maar ja het is toch even slikken na afgelopen week in het ziekenhuis... Maar goed; we gaan voor de 40 weken!

@ babylizz; spannende tijd meid!

@douglas; welkom hier (helaas....) Ik hoop dat de arts de 10e positief nieuws voor je heeft en dat er binnenkort nog een 2e kindje inzit voor jullie!

@Jolien: spannend hoor komende week. Ik heb van de week mijn eerste afspraak gehad met de gynaecoloog en die heeft gelijk een recept voor clomid en pregnyl uitgeschreven... Hopelijk mag jij ook gelijk starten met een behandeling!

En zoals knarboor als zei: Fijne zondag allemaal!!!

Groetjes Linda

12. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    @daan: Dankjewel!
    @douglas: Succes vast donderdag.. Zou fijn zijn als je weer snel met een behandeling mag starten!
    @Linda: Zeker spannend! Al ongi geworden? Succes met de clomid..

Hier verwacht ik mijn ongi ook morgen of overmorgen. Wel apart, sinds we de semenanalyses hebben gedaan heb ik gewoon zoiets van: Ohja, ik word ongesteld. In plaats van: oohh zou ik misschien zwanger zijn? Geeft wel een heel ander gevoel... Minder stress in dat opzicht, maar wel weer meer stress door alle onderzoekjes ed.

13. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ja ben ongesteld geworden gisteren.... Maar vandaag belde het ziekenhuis dat ik toch niet mag starten met clomid morgen; glucose was vorige week te hoog, dus dat moet ik morgen eerst nuchter laten prikken:x Dus dat is gewoon K.T...

Dus net vast een formulier gehaald en gevraagd of ze de andere uitslagen al hadden, maar helaas. Dus vraag ik; als glucose goed is moet ik dan donderdag alsnog starten met clomid; nee want de rest van de uitslagen is nog niet binnen:$ Maar dat hadden ze dus niet gezegd vorige week... als ze niet hadden gebeld voor glucose was ik dus gewoon gestart; goede communicatie zal ik maar zeggen;) Maar ja maandag heb ik dus een belafspraak voor alle uitslagen...

Dus ik heb gewoon echt een enorme baaldag. Het enige positieve; als ik na een dag of 40 nog niet ongesteld ben mag ik weer bellen. Dus hoef niet weer een hele lange ronde uit te zitten...

14. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Oh bah wat ontzettend balen zeg! Idd lekkere communicatie...
    Hopelijk is de rest van de uitslagen iig wel goed, maar weer een ronde wachten is echt niet leuk :(

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    hallo meiden!

Wij hebben zaterdag positief getest:$ we zijn zo super blij , ben gewoon spontaan zwanger geworden, het is nog heel onwerkelijkmaar ja de testen liegen er niet om, dus ik ga de afsraak omzetten in een echo:)

ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen dat jullie ook snel een wondertje mogen krijgen!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Hallo allemaal,

Excuus heb een tijdje niet meer gerageerd maar had het even allemaal hoog zitten, moest even weer op adem komen, en dan te bedenken dat het "ergste" nog moet beginnen.
    Tot overmaat van ramp komt er ineens gisteren een mailtje in mijn mailbox op de school waar ik altijd al heb van gedroomd om te gaan werken. (ik werk als onderwijsassitente en begeleid kinderen met een stoornis) heb maar wel heel enthousiast gereageerd, maar ja als ik op gesprek kom en ze horen dit verhaal dan wordt ik natuurlijk nooit aangenomen. Is een school voor moeilijk opvoedbare kinderen echt een droombaan voor mij maar ja nu in deze situatie pfff...dat het ook net nu voorbij moet komen waarom niet vorig jaar, waarom precies nu! maar ja ik ga er wel naar toe en dan zien we wel wat het wordt.

Bij mij rommelt het ook al een paar dagen, maar wordt maar niet ongesteld...wel van die flinke steken af en toe maar niks...heb toch maar een test gedaan, (tegen beter weten in...) negatief dus! Maar ik snap niet waarom het niet doorkomt ik was altijd zo netjes optijd en nu opeens niet....wacht deze week nog maar af...

Knarboor: Spontaan zwanger! Wat SUPER voor jullie geniet ervan. Hoop dat wij ook snel spontaan zwanger worden, al acht ik die kans niet groot....

Linda84: Ben je inmiddels al mogen beginnen met Clomid? en de rest van de uitslagen ook al binnen? Wat een slechte communicatie zeg en wat balen voor jullie.

Douglas84: Welkom! Succes morgen bij de fertiliteitsarts!

Daan23: Ja klote al die kraamvisites maar heb ze weer achter de rug. Hoop inderdaad snel naar die 40 weken, want elke dag duurt nu te lang....Ik ben heel blij met onze keuze dat we naar Dusseldorf gaan. Hebbel al gebeld en 3 december kunnen we al terecht en wellicht kunnen we zelfs al dit jaar nog beginnen, lekker vlug allemaal. We hebben wel besloten dat voordat we beginnen eerst nog samen op vakantie willen gaan, en er dan weer vol voor gaan we moeten eerst bijtanken samen.

17. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    @knarbor: gefeliciteerd!!!Hier hoop ik ook zo op!En de andere denk ik ook!

18. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    @juffie26: Gewoon niks over de MM vertellen op sollicitatie. kan best dat je net als ieder ander die net een baan aanneemt gewoon zwanger raakt. En dan hoeven ze echt niet te weten dat je hulp hebt gehad!
    Gewoon er voor gaan, heb je ook wat leuks om naar uit te kijken!

19. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

Jul 22, 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Hier even een berichtje van mij. Gister bij de fertiliteitsarts geweest en ben gister begonnen met provera en daarna moet ik clomid gaan slikken en op dag 12 - 14 terug voor een echo. Zo spannend :)

20. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

Jul 22, 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Linda
    Heb je ook overgewicht (ivm glucose) als ik vragen mag? Wat balen zeg dat je niet mag starten.

@juffie; Kraambezoek is lastig. Wij zijn nog niet zo heel lang bezig (vind ik zelf) maar ik vind het toch confronterend omdat het anders gaat dan anderen.

@ knarboor : GEFELICITEERD !! Echt super tof !! Genieten hoor !!

Share This Page