Wie gaat er ook vanaf nov de mmm in.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kelly001, Oct 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    @juffie Wat fijn zeg dat je daar goed behandeld wordt! :) Zou geweldig zijn als je eind januari al zou kunnen beginnen!

@douglas: he wat vervelend.. nog 6 mnd zelf proberen is inderdaad lang! Zou wel goed je laten informeren waarom dat zou moeten ed!

Ik hoopte eigenlijk op iui, maar nu hoorde ik in het ziekenhuis dat ze daar iui áltijd in combinatie met hormonen doen. Vind ik eigenlijk wel balen, vind hormonen slikken/spuiten ook wel eng
    Begin januari gaat er een proefopwerking van het sperma gebeuren en 10 januari krijgen we daar de uitslag van. Dan horen we definitief of het iui of ivf wordt, daar konden ze nog niets van zeggen. Maar het wordt dus sowieso met hormonen, das wel even slikken. Wel jammer want mn cyclus is aardig regelmatig. Af en toe een wat langere cyclus, maar dat is vooral als ik ziek ben geweest oid.

2. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    Hoi,

Ik moet volgende week donderdag weer naar het ziekenhuis voor de uitslagen van bloed en wat we gaan doen. Ben benieuwd. We nemen met de feestdagen even rust, dus wordt dan eind januari dat we weer beginnen met een cyclus (met of zonder ZH)

Ik heb met pregnyl gespoten in vorige ZW. Dat moest ik 2x per maand doen rondom mijn navel. Vond het eerst doodeng dus de eerste paar keer keek een zuster mee. Hormonen van clomid en pregnyl reageerde ik per x anders op. Veelal heftige menstruatiekrampen, stemmingswisselingen, moe en opvliegers.

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    En wat was de uitslag vorige week douglas?

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Even een upje.

Hoe gaat het met iedereen hier? :)

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje niet meer hier geweest.
    Allemaal alle goeds voor 2012 gewenst!
    Iedereen bezig met de kerstversiering op te ruimen :) Ik heb hier al alles klaar, gelijk de grote poets gedaan is dat ook weer lekker schoon allemaal.

Verder hier voel ik me wat "raar" ik weet dat, dat absoluut niets hoeft te betekenen maar tocy vind ik het vreemd. Ik zit nu 2 dagen voor mijn NOD. en sinds een paar dagen zijn mijn borsten licht gevoelig niet heel erg maar voelt anders. En sinds vanmiddag heb ik ongi buikpijn en dit heb ik nooit van te voren altijd pas op de 2e dag als ik ongi ben. Dus weet niet zo goed wat ik ervan moet denken......verder voel ik niets. We hebben we precies geklust op de dagen van mij eisrpong en die voel ik altijd heel precies en posi ovu test van clear blue digitaal. Maar ik weet dat het eigenlijk helemaal niet kan want mijn vriend heeft geen zaadcellen, er zijn er wel 1x 2 gevonden 2 goede, maar toch kan het eigenlijk helemaal niet natuurlijk......

Zal wel allemaal loos zijn maar, omdat ik eerder nooit geen buikpijn van te voren heb.....nou ja gewoon afwachten dan maar...

Gr. Juffie26

6. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    Heej Meiden!!!
    Ik heb me bewust even stil gehouden, maar nu kan ik het goede nieuws melden. We zijn 10 weken zwanger van ons 2e wondertje!!!
    Ondanks de PCOS dit keer na 4 rondes spontaan zwanger, niet te geloven en enorm onwerkelijk!! We hebben een maand lang een cyclusanaluse gehad en doordat ik wist wanneer de eisprong was hebben we enorm mazzel gehad. Wel waren/zijn we erg onzeker wan de vorige keer ging het zou anders. Maar van de week ons kleine wurmpje zien zwaaien en dat was super!!!!
    Meiden ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen en hoop van harte dat jullie binnenkort ook zulk goed nieuws hebben!

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    @juffiejuf: Hoe gaat het nu met je?

@douglas: Wow gefeliciteerd! :) Wat fijn voor jullie!

Hier is inmiddels een proefopwerking geweest en het was net genoeg voor IUI. Ook een HSG gehad 2 weken terug. 16 feb hebben we nu een gesprek over de uitkomst en over wanneer we kunnen beginnen met IUI, dus nu nog maar weer afwachten.

Share This Page