Ja, kruipen voorbij! Maar nu vooral aftellen. Vandaag nog en dan is vakantie Maar ondanks dat ik riep dat we er niet echt mee bezig zijn, zit het wel flink in mijn hoofd maar ik temp niet en we zien wel.. Mijn Nod is midden op onze vakantie. De tampons gaan mee, maar de testen niet. En dan kijken of we dat volhouden
OMG respect dat je je testen niet mee neemt, haha! Het is ook zo spannend allemaal. Ik hoop voor je dat je de tampons niet nodig hebt. Ben je niet bang als je na een paar dagen na je NOD alsnog op vakantie bij de apotheek/drogist een test gaat halen? Of ga je in dat geval uit van je langste cyclus? Waar ga je naar toe trouwens?
Ja het wachten elke keer duurt heeeel lang vooral als je dan ongesteld bent en alles opnieuw moet doen. Kan alleen niet geloven dat ik al in ronde drie zit hahaha
Bah ja.. hopelijk de laatste ronde! Hoop overigens dat ronde 6 voor mij ook de laatste zal zijn, het vreet best wat energie! Hebben jullie nog weekendplannen om jezelf af te leiden?
Ronde drie is nog helemaal niet veel natuurlijk. Ik kan gewoon niet geloven dat ik al sinds mei bezig ben met kindjes maken hahaha. Ik heb er gewoon zo lang naar uitgekeken dat het raar is dat ik er nu middenin zit. Dit weekend lekker bbq'en bij mijn schoonvader die zijn verjaardag viert. Verder lekker niksen. Gaan jullie nog wat doen?
Wow @Luuna gaaf naar Japan! En inderdaad knap dat je het vol kunt houden om niets te testen. Spannend. @JosjeM Ja het wachten duurt best lang he... dan wil je het zo graag! Ik ben ongeveer net zo lang als jij bezig voor een kindje... hoop ook snel dat het raak is. Ook voor jou! @Lalalola lekker bbqen Hoe was het donderdag gegaan in het ziekenhuis met de echo? Of hoor je niet meteen een uitslag?
@ikvindjelief Jaaa, ontzettend! Nog even geduld voor ik kan testen haha. Heb wel testdrang, maar is nog veel te vroeg. Waar zit jij nu in je cyclus? @Luuna Japan lijkt me heel gaaf! Hoor er graag wat over als je terug bent! @Lalalola altijd lekker zo'n bbq. En zeker bij een ander, scheelt weer opruimen haha Ik heb vanmiddag even geshopt, het plan was om alleen te gaan, maar mijn schoonmoeder ging ook mee. Anders was ik bij de Hema en H&M vast even over de kinderafdeling gegaan. Straks naar vrienden en morgen moeit ik nog even wat verzinnen om me bezig te houden. Misschien even hardlopen of een eind wandelen bij goed weer. Woon ook overigens dicht in de buurt waar de Zwarte Cross nu is, dus als ik nog een kaart kan krijgen wil ik dat eventueel ook nog overwegen.
De dokter dacht waarschijnlijk vetophoping maar we worden nog gebeld door de huisarts met de definitieve uitslag. Waarschijnlijk niks ergs dus.
@JosjeM Haha ja leuk even die kleine kleertjes bekijken. Zo lief altijd! En wanneer kan je testen? Ik ben nu aan het wachten op mijn nieuwe ei.. Ik denk dat hij ergens aankomende week zal zijn. @Lalalola Wat fijn om te horen zeg! Vast een opluchting. En als dat het is, kunnen ze dat dan weghalen of is het niet erg dat dat er zit?
als de huisarts belt gaan we vragen of het invloed heeft op de vruchtbaarheid en of het geopereerd moet worden.
@Lalalola Wanneer kan je de definitieve uitslag verwachten? @ikvindjelief inderdaad altijd super leuk haha. 25e is mijn NOD, wil liever niet eerder dan dat testen.. Maar ik ben benieuwd of ik dat vol houd..
@JosjeM ik weet het niet zeker. Denk aankomende week. En over die babykleertjes, ik moet eerlijk bekennen dat mijn man en ik van muziek houden en elke keer als ik een bandshirt tegenkwam in babymaat heb ik hem gekocht haha. Ik heb nu een shirtje van led zeppelin, the beatles, en green day. Hihi
@JosjeM Haha snap ik, anders ben je bang voor teleurstelling. Ik wil ook steeds afwachten tot de datum (ongeveer) mijn cyclus is niet zo regelmatig. Maar spannend! Nog een paar dagen! @Lalalola Lief van die kleine shirtjes!
@ikvindjelief ja, nog even geduld! Mijn cyclus varieert ook wel eens, maar gezien ik deze keer mijn eisprong heb gevonden is het makkelijker uitrekenen!
Vandaag vertelde een collega mij dat ze 8 weken zwanger is. Heeft het nog niet aan andere collega's verteld maar ze wist dat ik er ook zo mee bezig was. Ontzettend blij voor haar omdat ik weet dat ze voor haar eerste kindje al een tijdje bezig was en ook miskramen heeft gehad. Dit keer was ze in de eerste ronde zwanger. Vind het echt heel leuk voor haar dat het nu ook wel eens wat makkelijker mag gaan. Maar nu wil ik ooookk hahaha
@Lalalola oohhh ik snap het zo goed! Heb altijd een beetje een dubbel gevoel, ben heel blij voor die persoon en aan de andere kant stiekem een beetje jaloers ofzo? Nou ja, weet niet of dat helemaal de juiste benoeming is, maar meer dat ik het zelf inderdaad ook zo graag wil! Het wil meemaken, voelen, allemaal dingen kopen haha. Kunnen we geen ritueel verzinnen waarbij we allemaal deze huidige ronde zwanger raken?
Ja echt het gevoel van ik gun het iedereen maar vooral ook mezelf! Voelt nu echt als een sprookje dat alleen anderen overkomt..