Ik heb mezelf nu voorgenomen, als het deze ronde niet lukt ga ik niks meer bijhouden of proberen en zie ik wel wanneer ik ongesteld word. (Zeg ik nu, maar kan ik me daaraan houden?)
Hmmm misschien een glazenbol aanschaffen? Haha Dat neem ik mezelf ook elke keer voor, maar vind een beetje controle ook wel fijn.. dat ik in ieder geval weet dat ik het op de juiste momenten gezellig heb gemaakt. Het blijft moeilijk, denk dat je er onbewust toch altijd wel mee bezig bent
Is mij heel vaak verteld dat juist als je er niet mee bezig bent het raak zal zijn. Maar dan denk ik: kijk eens naar de dames op dit forum! Die zijn er echt wel mee bezig, en toch elke ronde kleurt er weer iemand roze! Haha
Iemand met een cyclus van 28 dagen heeft 13 kansen in een jaar. Iemand met een cyclus van 40 dagen heeft 9 kansen. nou genoeg negatief geweest. Morgen er weer tegenaan. Trusten
Dat hoor ik ook vaak @Lalalola ... maar of dat nou echt helpt inderdaad....? er niet mee bezig zijn vind ik ook lastig... Overdag op mijn werk heb ik wel afleiding, maar toch denk ik er 's avonds wel weer aan. De laatste tijd zijn er ook best wat mensen die op Facebook hebben geplaatst dat zij zwanger zijn. Tuurlijk vind ik dat leuk voor hen, maar dan wil ik ook zo graag! Over twee weekjes gaan we op vakantie, dan ben ik er misschien wat minder mee bezig en gaat alles lekker relaxt. Gaan jullie ook nog op vakantie?
Je hoort ook vaak van mensen die op vakatie lekker ontspannen en daar zwanger raken hahaha. Wij gaan 3 augustus een paar dagen naar Gent. Maar dan hoop ik mijn eisprong allang te hebben gehad..
@ikvindjelief op het werk is het gelukkig minder! Maar idd als ik thuis kom, dan begint het weer haha. Waar gaan jullie naar toe? Lijkt me ook fijn voor de ontspanning idd en wie weet wat dat brengt! @Lalalola ah, Gent lijkt me heel leuk! Lekkere wafels eten haha. En inderdaad op vakantie schijnt het vaak te gebeuren haha! Wij gaan eind augustus een weekje weg, maar nog geen concrete plannen waar naartoe. Dat gaan we in de komende weken beslissen!
Hey, wat een gezellig clubje hier! Mag ik ook gezellig meekletsen? Wij zitten momenteel in ronde 1 voor ons eerste kindje. Ik had mezelf voorgenomen om het helemaal los te laten en "wel te zien waar het schip strand (of niet)" Maar dat gaat HE-LE-MAAL niet goed . Elk krampje en elk steekje lijk ik extra te voelen. Nu sinds 2 dagen eigenlijk helemaal geen klachten meer. Ben nu 9DPO, vanochtend een testje gedaan, maar negatief helaas Ik wil de volgende ronde meer inzicht in mijn cyclus krijgen en gaan temperaturen. Maar ben dan aan de andere kant ook weer bang dat ik het helemaal niet meer los kan laten. Hoe doen jullie dat? Temperaturen jullie? En vanaf welke ronde zijn jullie daarmee begonnen? Grtz!
Leuk dat je mee komt kletsen. Ik had de eerste ronde ook dat ik van elk steekje en krampje wat maakte. Dat ik daarna ongesteld werd sloeg het in dat onveilig seks niet meteen zwanger betekent. Toen kon ik het ietsje meer loslaten haha. Maar het blijft natuurlijk spannend. Temperaturen deed ik al voordat ik zwanger wilde worden omdat ik een onregelmatige cyclus heb en wou weten wanneer ik ongesteld zou worden. Dat vind ik nog steeds wel prettig anders zou ik voortdurend denken dat ik al overtijd ben.
Wij gaan voor ons eerste kindje! Minivosje - 25 Jaar - Sinds april 2015 Littlegirl1989 - Sinds juni 2015 Denise94 - 23 jaar - sinds zomer 2015 Ninnepin - sinds april 2016 Miranda87 - 30 jaar - sinds augustus 2016 Girll93 - 24 jaar - sinds november 2016 - clomid (ivf) Ikvindjelief - 23 jaar - Sinds december 2016 Jennmich1706 - 26 Jaar - Sinds januari 2017 Roos198 - 30 Jaar - Sinds januari 2017 Riri93 - 23 jaar - sinds januari 2017 JosjeM - 25 jaar - sinds januari 2017 Liesvp - Sinds maart 2017 Luuna - 33 Jaar - Sinds maart 2017 SuzanS - 30 jaar - sinds april 2017 LizMe - Sinds mei 2017 Lalalola - 23 jaar - Sinds mei 2017 DN2017 - 24 jaar - Sinds mei 2017 Krullennbol - 22 jaar - sinds mei 2017 Dubke7 - 31 jaar - sinds mei 2017 Jootje90 - 22 jaar - Sinds juni 2017 Shar94 - 23 jaar - sinds juni 2017 Jess89 - 28 jaar - sinds juli 2017 Mel88 Totaal: 23 Wachten op ei: 5 Wachtbankje: 7 Ongesteld: 2 MMM: 1 Zwanger: 4 NOD lijst: 7 juli: Riri93 13 juli: Shar94 16 juli: Dubke7 18 juli: Jennmich1706 25 juli: JosjeM - Jess89 1 augustus: Luuna Uitgerekend: Februari 2018: Liesvp - Roos198 Maart 2018: Denise94 - SuzanS
Pff echt niet leuk als je een controlfreak bent en zwanger wilt worden. Altijd gewend om alles voor elkaar te krijgen en hier heb je dan niks over te zeggen! Je probeert het nog naar je hand te zetten door allemaal trucjes: dit drinken, dat eten, dat slikken, temperaturen, ovutesten, standjes etc wat is dit zenuwslopend zeg! (Iemand aan de zijlijn die zegt dat het alleen werkt als je er niet mee bezig bent ga ik heel hard slaan) Zo, dat moest ik even kwijt. Bij jullie nog veranderingen?
@Lalalola haha ja heel herkenbaar! Deze ronde heb ik nog niks van ovutesten of tempen gedaan en ik vond het vreselijk! Totaal geen houvast wanneer Mn ei is geweest en OF hij überhaupt is geweest. Ik zit alweer allerlei plannen te maken voor de volgende ronde, waar ik op ga letten etc.. het is inderdaad zenuwslopend. Nu maar hopen dat het snel raak is!
Zo gek, ik krijg gewoon geen meldingen dat er weer wat geplaatst werd! Stom, zie het nu pas! @Jess89 leuk dat je ons komt vergezellen! Hopelijk is het voor jou ook snel raak, wat zou het toch leuk zijn hihi. @Lalalola heel herkenbaar, ben zelf ook zo'n controlfreak. Overigens errrrg vermoeiend, omdat je omtrent zwanger worden weinig zelf in de hand hebt. Killing! Haha. Wat wordt de lijst trouwens al weer lang zeg, maar zie er ook veel tussenstaan die volgens mij nooit meer wat plaatsen in dit topic! @Luuna hoe gaat ie bij jou?
@JosjeM Oke lekker hoor even weg! Wij gaan drie weken naar Kroatië toe. @Lalalola Leuk naar Gent! Een aantal jaar geleden ben ik daar ook een weekend geweest. Leuke terrasjes enzo. Mijn kleurtje klopt nog... denk ergens aankomende dagen mijn ei.
@Lalalola Ja fijn als dat is geweest dan kan je weer lekker afwachten! En hopen! En leuk dat je ook mee komt praten! @Jess89 Ik temperatuur zelf niet, maar gebruik ovulatietesten. Hier ben ik vorige maand mee begonnen. In het begin wachtte ik gewoon af en zag ik wel wanneer ik weer ongesteld werd of juist niet... maar nu toch maar met ovulatietesten begonnen. Ik vind het nu ook fijner om meer controle te hebben.
♡ Wij gaan voor ons eerste kindje! ♡ Sinds 2015 April: Minivosje - 25 Jaar Zomer: Denise94 - 23 jaar ♡zwanger♡ Sinds 2016 April: Ninnepin Augustus: Miranda87 - 30 jaar November: Girll93 - 24 jaar - clomid (ivf) December: Ikvindjelief - 23 jaar Sinds Januari 2017 Jennmich1706 - 26 Jaar Roos198 - 30 Jaar ♡zwanger♡ Riri93 - 23 jaar JosjeM - 25 jaar Sinds Maart 2017 Liesvp ♡zwanger♡ Luuna - 33 Jaar Sinds April 2017 SuzanS - 30 jaar ♡zwanger♡ Sinds Mei 2017 Lalalola - 23 jaar DN2017 - 24 jaar Krullennbol - 22 jaar Dubke7 - 31 jaar Sinds Juni 2017 Jootje90 - 22 jaar Shar94 - 23 jaar Sinds Juli 2017 Jess89 - 28 jaar Totaal: 20 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ NOD lijst ♡ Juli 18 juli: Jennmich1706 25 juli: JosjeM 25 juli: Jess89 Augustus: 1 augustus: Luuna 12? augustus: Lalalola ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ Bevallingslijst ♡ Februari 2018: Liesvp Februari 2018: Roos198 Maart 2018: Denise94 Maart 2018: SuzanS
Wie kletst hier eigenlijk nog mee? Misschien moet ik mensen van de lijst halen? (Behalve de zwangeren. Die staan zo leuk) Of ook gewoon de zwangeren die niet meer meekletsen???
Vandaag 4 dagen na Nod negatief getest. Hopelijk snel menstruatie en dan ovu testen en tempen. Hopelijk dan meer inzicht krijgen betreft mn ei en cyclus. Dit is echt niks als je niet weet wanneer je je menstruatie kan verwachten.