Wie gaat er ook voor een 1e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jennmich1706, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Ik heb mezelf nu voorgenomen, als het deze ronde niet lukt ga ik niks meer bijhouden of proberen en zie ik wel wanneer ik ongesteld word. (Zeg ik nu, maar kan ik me daaraan houden?)

2. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Hmmm misschien een glazenbol aanschaffen? Haha
    Dat neem ik mezelf ook elke keer voor, maar vind een beetje controle ook wel fijn.. dat ik in ieder geval weet dat ik het op de juiste momenten gezellig heb gemaakt.
    Het blijft moeilijk, denk dat je er onbewust toch altijd wel mee bezig bent

3. Lalalola

Is mij heel vaak verteld dat juist als je er niet mee bezig bent het raak zal zijn. Maar dan denk ik: kijk eens naar de dames op dit forum! Die zijn er echt wel mee bezig, en toch elke ronde kleurt er weer iemand roze! Haha

DN2017 vindt dit leuk.
  4. Lalalola

Iemand met een cyclus van 28 dagen heeft 13 kansen in een jaar. Iemand met een cyclus van 40 dagen heeft 9 kansen. :cry: nou genoeg negatief geweest. Morgen er weer tegenaan. Trusten :p

5. ikvindjelief

ikvindjelief Actief lid

15 aug 2013
    324
    22
    18
    Vrouw
    Dat hoor ik ook vaak @Lalalola ... maar of dat nou echt helpt inderdaad....? er niet mee bezig zijn vind ik ook lastig... Overdag op mijn werk heb ik wel afleiding, maar toch denk ik er 's avonds wel weer aan.
    De laatste tijd zijn er ook best wat mensen die op Facebook hebben geplaatst dat zij zwanger zijn. Tuurlijk vind ik dat leuk voor hen, maar dan wil ik ook zo graag!:p

Over twee weekjes gaan we op vakantie, dan ben ik er misschien wat minder mee bezig en gaat alles lekker relaxt. Gaan jullie ook nog op vakantie?

6. Lalalola

Je hoort ook vaak van mensen die op vakatie lekker ontspannen en daar zwanger raken hahaha. Wij gaan 3 augustus een paar dagen naar Gent. Maar dan hoop ik mijn eisprong allang te hebben gehad..

7. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @ikvindjelief op het werk is het gelukkig minder! Maar idd als ik thuis kom, dan begint het weer haha.
    Waar gaan jullie naar toe? Lijkt me ook fijn voor de ontspanning idd en wie weet wat dat brengt!

@Lalalola ah, Gent lijkt me heel leuk! Lekkere wafels eten haha.
    En inderdaad op vakantie schijnt het vaak te gebeuren haha!

Wij gaan eind augustus een weekje weg, maar nog geen concrete plannen waar naartoe. Dat gaan we in de komende weken beslissen!

8. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Hey, wat een gezellig clubje hier! :D

Mag ik ook gezellig meekletsen? :)

Wij zitten momenteel in ronde 1 voor ons eerste kindje. Ik had mezelf voorgenomen om het helemaal los te laten en "wel te zien waar het schip strand (of niet:p)"
    Maar dat gaat HE-LE-MAAL niet goed :eek:. Elk krampje en elk steekje lijk ik extra te voelen. Nu sinds 2 dagen eigenlijk helemaal geen klachten meer. Ben nu 9DPO, vanochtend een testje gedaan, maar negatief helaas :(
    Ik wil de volgende ronde meer inzicht in mijn cyclus krijgen en gaan temperaturen. Maar ben dan aan de andere kant ook weer bang dat ik het helemaal niet meer los kan laten. Hoe doen jullie dat? Temperaturen jullie? En vanaf welke ronde zijn jullie daarmee begonnen?

Grtz! ;)

9. Lalalola

Leuk dat je mee komt kletsen. Ik had de eerste ronde ook dat ik van elk steekje en krampje wat maakte. Dat ik daarna ongesteld werd sloeg het in dat onveilig seks niet meteen zwanger betekent. Toen kon ik het ietsje meer loslaten haha. Maar het blijft natuurlijk spannend. Temperaturen deed ik al voordat ik zwanger wilde worden omdat ik een onregelmatige cyclus heb en wou weten wanneer ik ongesteld zou worden. Dat vind ik nog steeds wel prettig anders zou ik voortdurend denken dat ik al overtijd ben.

10. Lalalola

Wij gaan voor ons eerste kindje!

Minivosje - 25 Jaar - Sinds april 2015

Littlegirl1989 - Sinds juni 2015

Denise94 - 23 jaar - sinds zomer 2015

Ninnepin - sinds april 2016

Miranda87 - 30 jaar - sinds augustus 2016

Girll93 - 24 jaar - sinds november 2016 - clomid (ivf)

Ikvindjelief - 23 jaar - Sinds december 2016

Jennmich1706 - 26 Jaar - Sinds januari 2017

Roos198 - 30 Jaar - Sinds januari 2017

Riri93
    - 23 jaar - sinds januari 2017

JosjeM - 25 jaar - sinds januari 2017

Liesvp - Sinds maart 2017

Luuna
    - 33 Jaar - Sinds maart 2017

SuzanS - 30 jaar - sinds april 2017

LizMe
    - Sinds mei 2017

Lalalola - 23 jaar - Sinds mei 2017

DN2017 - 24 jaar - Sinds mei 2017

Krullennbol - 22 jaar - sinds mei 2017

Dubke7 - 31 jaar - sinds mei 2017

Jootje90 - 22 jaar - Sinds juni 2017

Shar94 - 23 jaar - sinds juni 2017

Jess89 - 28 jaar - sinds juli 2017

Mel88

Totaal
    : 23

Wachten op ei: 5 Wachtbankje: 7 Ongesteld: 2 MMM: 1 Zwanger: 4

NOD lijst:
    7 juli:

Riri93
    13 juli:
    Shar94
    16 juli:
    Dubke7
    18 juli:
    Jennmich1706
    25 juli:
    JosjeM - Jess89
    1 augustus:
    Luuna

Uitgerekend:

Februari 2018:

Liesvp - Roos198
    Maart 2018:
    Denise94 - SuzanS

11. Lalalola

Volgens mij kloppen de kleurtjes in de lijst niet helemaal meer :p

12. Lalalola

Pff echt niet leuk als je een controlfreak bent en zwanger wilt worden. Altijd gewend om alles voor elkaar te krijgen en hier heb je dan niks over te zeggen! Je probeert het nog naar je hand te zetten door allemaal trucjes: dit drinken, dat eten, dat slikken, temperaturen, ovutesten, standjes etc :roflmao::oops: wat is dit zenuwslopend zeg! (Iemand aan de zijlijn die zegt dat het alleen werkt als je er niet mee bezig bent ga ik heel hard slaan):mad:

Zo, dat moest ik even kwijt. Bij jullie nog veranderingen?

ikvindjelief en Jess89 vinden dit leuk.
  13. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Lalalola haha ja heel herkenbaar! Deze ronde heb ik nog niks van ovutesten of tempen gedaan en ik vond het vreselijk! Totaal geen houvast wanneer Mn ei is geweest en OF hij überhaupt is geweest. Ik zit alweer allerlei plannen te maken voor de volgende ronde, waar ik op ga letten etc..
    het is inderdaad zenuwslopend. Nu maar hopen dat het snel raak is! :):thumup:

14. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Zo gek, ik krijg gewoon geen meldingen dat er weer wat geplaatst werd! Stom, zie het nu pas! :rolleyes:

@Jess89 leuk dat je ons komt vergezellen! Hopelijk is het voor jou ook snel raak, wat zou het toch leuk zijn hihi.

@Lalalola heel herkenbaar, ben zelf ook zo'n controlfreak. Overigens errrrg vermoeiend, omdat je omtrent zwanger worden weinig zelf in de hand hebt. Killing! Haha.

Wat wordt de lijst trouwens al weer lang zeg, maar zie er ook veel tussenstaan die volgens mij nooit meer wat plaatsen in dit topic!

@Luuna hoe gaat ie bij jou?

Jess89 vindt dit leuk.
  15. ikvindjelief

ikvindjelief Actief lid

15 aug 2013
    324
    22
    18
    Vrouw
    @JosjeM Oke lekker hoor even weg!
    Wij gaan drie weken naar Kroatië toe.

@Lalalola Leuk naar Gent! Een aantal jaar geleden ben ik daar ook een weekend geweest. Leuke terrasjes enzo.

Mijn kleurtje klopt nog... denk ergens aankomende dagen mijn ei.

16. Lalalola

ik hoop volgende week die van mij :thumup:

17. ikvindjelief

ikvindjelief Actief lid

15 aug 2013
    324
    22
    18
    Vrouw
    @Lalalola Ja fijn als dat is geweest dan kan je weer lekker afwachten! En hopen!

En leuk dat je ook mee komt praten! @Jess89 :) Ik temperatuur zelf niet, maar gebruik ovulatietesten. Hier ben ik vorige maand mee begonnen. In het begin wachtte ik gewoon af en zag ik wel wanneer ik weer ongesteld werd of juist niet... maar nu toch maar met ovulatietesten begonnen. Ik vind het nu ook fijner om meer controle te hebben.

Jess89 vindt dit leuk.
  18. Lalalola

#378 Lalalola, 21 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2017
    Wij gaan voor ons eerste kindje!

Sinds 2015
    April: Minivosje - 25 Jaar
    Zomer: Denise94 - 23 jaar zwanger

Sinds 2016
    April: Ninnepin
    Augustus: Miranda87 - 30 jaar
    November: Girll93 - 24 jaar - clomid (ivf)
    December: Ikvindjelief - 23 jaar

Sinds Januari 2017
    Jennmich1706 - 26 Jaar
    Roos198 - 30 Jaar zwanger
    Riri93 - 23 jaar
    JosjeM - 25 jaar

Sinds Maart 2017
    Liesvp zwanger
    Luuna - 33 Jaar

Sinds April 2017
    SuzanS - 30 jaar zwanger

Sinds Mei 2017
    Lalalola - 23 jaar
    DN2017 - 24 jaar
    Krullennbol - 22 jaar
    Dubke7 - 31 jaar

Sinds Juni 2017
    Jootje90 - 22 jaar
    Shar94 - 23 jaar

Sinds Juli 2017
    Jess89 - 28 jaar

Totaal: 20

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

NOD lijst

Juli

18 juli: Jennmich1706
    25 juli: JosjeM
    25 juli: Jess89

Augustus:
    1 augustus: Luuna
    12? augustus: Lalalola

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Bevallingslijst
    Februari 2018: Liesvp
    Februari 2018: Roos198
    Maart 2018: Denise94
    Maart 2018: SuzanS

19. Lalalola

#379 Lalalola, 21 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2017
    Wie kletst hier eigenlijk nog mee? Misschien moet ik mensen van de lijst halen? (Behalve de zwangeren. Die staan zo leuk) Of ook gewoon de zwangeren die niet meer meekletsen???

20. Dubke7

Dubke7 Lid

3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Vandaag 4 dagen na Nod negatief getest. Hopelijk snel menstruatie en dan ovu testen en tempen. Hopelijk dan meer inzicht krijgen betreft mn ei en cyclus. Dit is echt niks als je niet weet wanneer je je menstruatie kan verwachten.

Deel Deze Pagina