Zoals verwacht ongesteld geworden hier. Nu wachten tot 5juni, dan zal ik ergens weer een positieve ovulatietest hebben. Toch gewoon maar proberen
Niet geschoten is altijd mis Hoop dat het snel wil lukken bij je. Ik zag je net inderdaad al voorbij komen in je nieuwe NOD lijst, als ik morgen inderdaad ongesteld wordt val ik ook nog net op die lijst waarschijnlijk. Dikke knuffel
Ik zou morgen mijn ovulatie moeten hebben, maarjah aangezien ik vorige keer 12 dagen overtijd was, geen idee of het wel klopt
Hoii, mag ik ook meekletsen? Ik ben sinds 1 november gestopt met de pil. Sindsdien nog onregelmatige cyclussen en sinds deze maand proberen wij ook te verwekken. Dit is de eerste ronde dus. Maar ik heb ook al wat lichtroze vegen dus denk dat wij de tweede ronde ingaan. Mag ik vragen hoe oud jullie allemaal zijn? Ik ben 23
Bijna op het wachtbankje. Verwacht morgen, even kijken of mijn temperatuur idd omhoog gaat.. Heb goede hoop deze ronde, beter dan Voor mij juist een uitkomst, zeker het temperaturen! Het gevoel controle te hebben erover. Terwijl ik nuchter genoeg ben om te beseffen dat ik er niet heel veel aan kan veranderen.. Ik gebruikte deze maand ovu testen, maar dat is ook meteen laatste keer, wat een gedoe! Bijna op het wachtbankje. Zou 3x scheepsrecht zijn? Heb er wel een goed gevoel over.. @Lalalola welkom! Ik ben net 33 jaar. En net begonnen. Wat ouder dan gemiddeld hier op het forum voor de 1ste geloof ik. Had het zelf wel eerder gewild, maar we waren er nog niet aan toe samen (nu wel )
Temperaturen doe ik sinds kort ook. Maar daarmee zie ik het pas als ik m'n ovulatie al gehad heb. Juist door de positie etc van m'n cervix te voelen en het cervixslijm in de gaten te houden denk ik te kunnen voorspellen wanneer ik m'n eisprong krijg.
Ik mag bijna op het wachtbankje. Vandeweek voor het eerst bij de gynaecoloog geweest. Alles zag er goed uit. Nu moet me vriend getest worden, en als ik weer ongesteld ben bloed prikken. Ik ben 25. Welkom @Lolalala @Roos198 en hoe ziet het eruit? Nog steeds aan het wachten of is de rode zee gekomen?
Ik was, zoals verwacht zondag ongesteld geworden.... dacht ik... Maar het duurde maar 2 dagen. Dit vond ik wel raar maar mijn menstruatie was nog niet helemaal geweest zoals het was, dus ik dacht het zal wel zo zijn. Tot ik dinsdag tempte en het 36.9 was, dat vond ik nog vrij hoog. Woensdag was het nog steeds zo hoog, dus heb een test gedaan. Ik verwachtte er niks van, maar dit is wat ik zag
Oeps, ik dacht dat ik hem hier ook.al had geplaatst, blijkbaar niet. Bovenste is van woensdag. Middelste van donderdag. En de onderste van vrijdag. En deze is van vandaag