Wie gaat er ook voor een 2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiet, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsMerel

MrsMerel Lid

13 dec 2010
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Lauw Balen zeg......

@Babyliciouss Ja ga het inderdaad gewoon even proberen, wie weet!!
    Charmant is dat hè in die beugels haha! Ik had het toen ook toen ik bij de gyn na mijn keizersnee een inwendige echo kreeg (had nog last van mijn litteken na een jaar). Ik had me er helemaal niet op voorbereid, ging voor een eerste afspraak weer en toen zei hij, ga daar maar even zitten. Toen dacht ik, die stoel heeft helemaal geen zitvlak...oh oh....hahaha! Toen zei hij ook nog; Je baarmoeder is wat gespannen, dus ik: Vind je het gek? Ik lag daar echt zo ongemakkelijk, maar ja hoort er helaas allemaal bij....

@Pina Tja die hormonen....hihi!

@Manon en Seol, Ik duim voor jullie!

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Babyliciouss: haha nee.. charmant zijn die beugels niet.. en dan ook nog met zo'n knappe dokter... :(
    Maar ik hoop dat het snel raak is.. en dat je niet over 6 maanden de mmm in hoeft..

@ Pina: jij wacht nog op je ei?? alvast maar flink klussen ...

@ Manon: en.. al getest???

@ Seol: spannend hoor.. wanneer ga je testen??

@ MrsMerel: haha..daar krijg je ook wel een gespannen baarmoeder van..

Hier is de ongi doorgezet... dus officieel naar de volgende ronde.. Ik ga nu beginnen met Clomid.. Kijken of dat mijn cyclus iets korter kan maken..

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    nou Lauw ik denk dat mijn ei al is geweest want zit nu al zo ver in de cyclus... :S

wel raar gevoel in buik gehad van de week dus kan maar zo. Dat is dan weer de eerste eisprong die ik dan bewust mee maak sinds bevalling. tis toch wel weer spannend.

Hoe doen jullie dat met tempen? Want met zo'n kleine al in huis moet je er vaak vroeg eerst nog uit voor speentje, luier enzoo...wanneer moet ik dan tempen?

Pina

4. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Lauw, balen zeg... dat het toch doorgezet heeft...
    Ik hoop dat de Clomid je cyclus inderdaad korter maakt en gewoon een heel mooi ei produceerd!

@Pina, ik heb bij mn zoontje ook getempt. Ik deed het s'morgens altijd op een vast tijdstip, voordat ik uit bed stapte.

Mijn man was trouwens niet mee naar de gyn, hij was 2 dagen weg voor zn werk, dus moest helaas alleen ernaartoe, voelde me inderdaad niet echt op mn gemakje, hihi

Hier nu de eerste keer 'onveilig' geklust! Was toch weer ff raar, hihi

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Pina: sorry kan het niet allemaal bijhouden.. Wel fijn dat je je ei waarschijnlijk gevoelt hebt..

@ Babylicouss: Ik hoop ook dat clomid zijn werk goed doet.. hihi en jullie voor de eerste keer voor het eggie.. spannend..

6. MrsMerel

MrsMerel Lid

13 dec 2010
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Positieve ovulatietest vandaag!

7. Babyliciouss

Nu aan de klus dus en dan t wachtbankje op! Spannend!

8. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Wel rustig hier hoor! Een positieve ovutest voor mrsmerel! Nu maar hopen dat je over 2 weken met goed nieuws komt:D

Hier verloopt m'n cyclus nogal raar. Ik zei al eerder dat ik altijd hele lange en onregelmatige cyclussen had, maar nu heb ik iets wat ik nog nooit heb gehad: ik dacht dat ik na 16 dagen alweer ongi werd! Maar uiteindelijk blijkt het alleen bruinverlies (bah!) te zijn wat nu al 2 dagen aanhoud. Geen idee wat het is. Ontpillen? Toch nu al een eisprong? Ik ben bang dat ik het gewoon af moet wachten. Als het een eisprong is geweest zou dat geweldig nieuws zijn, want dan zou ik voor het eerst in m'n leven een normale cyclus hebben. Mijn allerkortste cyclus was voorheen 37 dagen, maar meestal ligt het tussen de 40 en 60 dagen. Nou ja, afwachten maar....... Zwanger ben ik dan iig niet, maar dat maakt niet uit.

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Mrsmerel: jij nu op de wachtbank.. spannend hoor..

@ Beep: vreemd inderdaad.. Ik hoop voor dat het een vroeg ei is geweest.. Zou wel fijn zijn als je een kortere cyclus hebt.. Heb je goed geklust??

Hier nog aan het wachten op mijn ei, ben benieuwd wanneer hij springt..

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi allemaal,
    ja zeker rustig hier. zowieso de topic waar ik in mee doe wordt niets gepost. en ik ben ook vorige week ongi geweest dus tjaa dan heb je ook niets te melden. Iedereen soms ongi!????
    haha.
    Ik heb voorgenomen om voorlopig niet te tempen. Had het bij de eerste wel gedaan, maar weet dat ik er dan weer zo mee bezig ben. heb nu even geen zin om er een obsessies/ hobby bij te nemen. haha. ik klus gewoon om de 3 dagen, dan moet het toch een keer raak zijn. Gewoon 'DOEN". En mannetje zal er wel blij mee zijn.
    Ben namelijk ook zo onregelmatig als het maar zijn kan. Er valt geen pijl op te trekken..dat is wel een heel gek spreekwoord in dezen :)

JONGENS FIJN WEEKEND!! lekker bloemencorso kijken in het dorp en tot schrijfs.
    xpina

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

ben ik weer na ons weekje vakantie :)
    Inmiddels is hier ook de 1e echte ronde ingegaan. Komende week begint de klusperiode, maar ws net na pasen ei.

@ Pina, niet te obsessief bezig zijn is wel fijner ja. Dus als niet tempen rustiger zou ik dat zeker doen ;).

@ Lauw, ei ondertussen al gespot?

@ Beep, vreemd dat je ineens spotting hebt middenin een cyclus, kan met een eisprong te maken hebben ;). Wel irritant.

@ Babylicious en mrs Merel, sterkte op het wachtbankje, kopje thee, paaseitje erbij?? ;)

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Pina: haha nee, nee hier niet ongi.. ik was/ben aan het wachten op mijn ei.. Maar ik hoop voor je dat het lukt om er niet zo veel mee bezig te zijn. Ik merk dat ik dat nog erg moeilijk vind.. dus ben toch aan het tempen gegaan..

@ Afrola: fijne vakantie gehad?? Leuk dat jullie bijna voor het eggie mogen gaan klussen.. dat wordt vast een mooi paasei!!

Hier mijn ei denk ik gespot.. vandaag een hogere temp.. Maar ik wacht nog even 2 dagen af, dan weet ik het zeker..

13. MrsMerel

MrsMerel Lid

13 dec 2010
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    @beep, hoop inderdaad ook dat het een eisprong was! Een cyclus van 40-60 dagen lijkt me erg irritant. Ik vind het wachten steeds nu al zo lang!

@afrola, klus-ze deze week! En dan zie ik je wel op het wachtbankje ;) Ik zit klaar met de koffie!

@ lauw Hopelijk voor jou ook een klusweek!! Toch wel fijn al de eitjes vlak voor Pasen :)

Hier niet zo veel geklust helaas, maar goed wel nog vlak voor de test en vlak na de test, het hoeft maar 1x goed te gaan! Ik heb wel al 2 dagen wat kramp in mijn buik. Weet niet of het de eisprong is wat ik voel? Dit had ik vorige maanden volgens mij niet. Ik heb tot nu toe steeds een korte LF, dus misschien weet ik volgend weekend al meer. Dan zou ik ongesteld kunnen worden. Ik hoop het natuurlijk niet!! Nog even geduld....
    Nog een fijne zondag iedereen!!

14. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hey meiden,

Wij hebben ook besloten om voor een 2e wondertje te gaan. Ons zoontje ( Denzell ) wordt morgen 1 jaar. We gaan nu de 2e ronde in. 8 mei is mijn NOD. Ik raakte zwanger van Denzell in de 2e ronde, heel snel dus en oh wat waren we dankbaar!! Nu gaan we volop genieten van het klussen en hopen dat we binnenkort een positieve test in handen mogen hebben. Succes meiden!!

15. Babyliciouss

Hier vandaag ongi geworden, 21 dagen na t verwijderen van t spiraaltje!
    Dus ook wij kunnen binnekort weer aan de klus!

16. MrsMerel

MrsMerel Lid

13 dec 2010
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    @babyliciouss Goed nieuws! Nog even geduld en dan aan de klus!!

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,
    hier gaan we ook voor een 2e! onze dochter is al 2 jaar en 7 maand!en is ook toe aan een broertje of zusje!tot nu toe nog niet gelukt want we zitten alweer in ronde 6 en wordt elke maand ongeduldiger helaas! in januari een vmk gehad!
    Net ongi weer geworden, volgende NOD 21 mei! eerst ongi weg en kunnen we weer ei spotten en klussen!succes allemaal!!!!
    Liefs

18. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    ja hier nog een moeder die voor de 2e gaat , nou ben ik behoorlijk verkouden en moe en snot en hoofdpijn pijn in keel , een virus dus , maar is het dan wel verstandig om aan een 2e nu te beginnen , we waren al bezig, heb nu 2 streepjes en ben ziek , lekker he,
    hoe denken jullie daarover heb je dan sneller een miskraam of wat anders niet goed is ??????

hoe denken jullie er over en heb je dat ook meegemaakt???
    bijv was je ook grieperig en ging je toch voor zwanger te worden,
    ben benieuwd naar jullie reactie???
    gr jmm

19. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    He jmm,

shit dat je ziek bent joh. Tja, als je echt NU heel graag zwanger wil worden, dan toch maar aan de bak :) Laat je je man het werk doen hihi. Nee maar serieus, kan me niet voorstellen dat je griepje de kans op een miskraam vergroot. Volg gewoon je gevoel. Als je man initiatief neemt en jij hebt zoiets van asjeblieft niet, dan niet! Volgende maand weer een kans.
    Hier ook op naar de tweede. Hebben een heerlijk zoontje van anderhalf. Net ongesteld geweest, wachten op eisprong van deze vijfde ronde. En er vooral niet obsessief mee bezig zijn, ahum ahum! (wat dus niet lukt haha)

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    jmm, als ik me rot voelde hoofdpijn en ellendig ging ik juist klussen omdat er dan bij mij soms de eisprong is.
    succes !!

Deel Deze Pagina