een schat van een kind een droomkind heel vrolijk lief en huilt bijna nooit af en toe wat lastig van het warme weer bijvoorbeeld en krampjes maar daar blijft het bij ze sliep al door met 4 dagen
Ohhhhhh wat heerlijk!! Goede nachtrust is zo belangrijk ben blij datmijn dochter ook goed slaapt ze gaat er half 7in en slaapt tot 7 uur 's ochtends
ik ben ook aan het proberen wat vroeger in bed te gaan leef wat omgekeerd hier om 1uur laatste pap en om 12a13u de eerste
Zoo word ze dan pas wakker! Dan maakt ze wel al een hele lange slaap alleen beetje gekke tijd haha. Is ze dan ook tot 1 uur snachts de hele tijd wakker?
overdag slaapt ze soms een uurtje of twee soms 3 soms 4 hangt ervan af nu met het warme weer slaapt ze vaker maar over het algemeen is ze veeeel wakker en lacht ze speelt ze ga vaak met haar wandelen tis een echt schatje nu ben ik aan het proberen om de tijd wat te korten het lukt aardig kom eerst van 3 u snachts tot 14a15 uur soms is ze iets vroeger wakker maar kom het is een goede slaper ze krijgt wel vollere flessen om toch aan de juiste hoeveelheid te komen ze groeit goed komt goed bij dus waarom zou ik haar wakker maken
Nee ik zou haar ook niet wakker maken maar voor haar ritme is het nacht vanaf 3 uur snachts tot 15.00 hihi. Nou komt vanzelf wel goed joh!
denk ook wel dat het goed komt hoor eens ze ook met groentehap en fruithap begint ze heeft echt een hekel aan alleen maar melk had laatst een appel gegeten en ze zat op mijn schoot was er zonder er erg in te hebben aan aan het sabbelen dus ze heeft nood aan bijvoeding probeer het wel zo lang mogelijk uit te stellen maar moet maandag naar kind en gezin en ga daar eens praten over eventueel een oplossing voor haar voeding
Mijn bevalling duurde ook niet zo lang ( 5 uurtjes ) maar het was super heftig. Ik ben wel bang voor de 2e keer, maar ja de wens is groot dus....
Als je je kindje in je armen houd is het het allemaal waard toch! Ik ben mijn dochter groenten gaan geven vanaf 3 maanden en 3 weken ze vond en vind het heerlijk
Leuk mijn dochter keek bij het eerste hapje echt heel vies is leuk om te filmen of foto's van te maken.
Hmmmm, nou ik hoop dat het bij de rest beter gaat dan bij mij. Ik zit nu op dag 49 en nog geen eisprong gehad!:x Ben aan het tempen, en al 3 weken bezig met ovutesten, maar nog helemaal niks! Begin er echt behoorlijk moedeloos van te worden. Denk dat ik volgende week toch de dokter maar ga bellen....
o jeetje kan me voorstellen dat je daar moedeloos van word misschien is het inderdaad geen slecht idee om eens naar de huisarts ofzo te gaan