Wie gaat er ook voor een 3e/4e wonder?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Spitsmuis, Jun 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik ben ontzettend benieuwd wie er allemaal,net als mijn lief en ik,voor een 3e wonder gaan.
    We hebben pas geleden besloten de condooms aan de kant te gooien.
    Ik ben na mijn bevalling van onze jongste(net 1 jaar) niet meer aan de pil begonnen want ik heb daar zoveel ellende mee gehad voorheen.
    Dus we hebben het gewoon safe gedaan met de regenjasjes:D
    Maar aangezien het bij mij al even kriebelde en we het er wel eens over hadden hoe het zou zijn...
    Zo kwam mijn lief er op een avond,tijdens een intiem avondje;) er mee dat hij toch wel voor een 3e wil gaan en hij de condooms aan de kant gooit als ik nu nog een 3e wil.
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa dat wil ik!!!!!!!
    Dus we zijn weer aan de klus en ervaar het nu toch heel anders.
    De eerste,super spannend.
    Je weet niet wat er gaat gebeuren en er alles is nieuw.
    Mijn 2e zwangerschap liep uit tot een tragische bevalling,opgewekt in het ziekenhuis bij bijna 14 weken.
    Ik en het kindje waren erg ziek....Helaas hebben wij ons jochie moeten laten gaan....(de 19e 2 jaar geleden)
    En de 3e zwangerschap,die van mijn jongste.
    Was zo zwaar omdat ik ongepland zwanger was geraakt en nog herstelde van de zwangerschap die afgebroken moest worden.
    Geestelijk en lichamelijk erg zwaar maar ondanks dat intens genoten en zo blij ook met ons meisje(ook met ons 1e meisje hoor!!!! haha)
    En nu bezig voor een nieuw wondertje.
    En het voelt anders,wederom heel spannend maar dat van IK WIL NU EEN BABY gevoel overheerst niet nu.
    We hebben 2 prachtige meiden,een mooi vlinderkindje en nu is het wachten,klussen en hopen dat moeder natuur ons nog een wonder wil schenken.
    Spannend spannend spannend! Dat zeker hoor hihi.

Ik ben benieuwd wie er nog meer voor een 3e of een 4e kindje gaan.
    Lijkt me leuk om hier gezellig te kletsen!

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
  3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

ohw super dat je het topic dat al bestaat ff aan me tipt!!!!
    Dank je meid!

Share This Page